קידום אתרים בגוגל לרואי חשבון ויועצי מס
משרדים של רואי חשבון ושל יועצי מס רוצים תמיד עוד לקוחות. קידום אתרים אורגני ואו ממומן בגוגל יכול להביא להם עוד לקוחות פוטנציאלים אם הוא מנוהל נכון ובצורה שיטתית. לקוח פוטנציאלי הוא מי שמחפש שירות והוא יחפש ביטוי שיש לו כמות משמעותית של חיפושים בגוגל. לדוגמא: חיפוש על הביטוי "הקמת חברה" קידום אתרים אורגני לרואה חשבון קידום אורגני זה אומר שהאתר של המשרד יעלה בתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל כשמחפשים ביטוי מסוים שרלבנטי לתחום העיסוק של המשרד. הביטוי צריך להיות גם עם נפח חיפוש משמעותי. כמות הביטויים שאפשר לקדם היא בלתי מוגבלת ואין תשלום על הקלקה על ביטוי. גולשים יותר נכנסים לקידום האורגני כי הם חושבים שהוא יותר אמין. כדאי להיות בו למעלה במקומות 1 עד 3 כי גולשים שמחפשים שירות משווים כמה הצעות מחיר ובדרך כלל לא יותר מ3. קידום אורגני הוא תהליך ארוך טווח שיכול לקחת גם כמה חודשים