קידום ממומן

דף הבית » קידום ממומן
קידום ממומן 2018-05-06T19:36:42+00:00

קידום אתרים ממומן בגוגל נותן פניות לאתר דרך פרסום מודעות בתשלום.

לקידום ממומן בגוגל יש כמה יתרונות והם:

1.גמישות מלאה בהפעלת הקידום לפי שעות מסוימות שבהן העסק עובד ולפי אזור גאוגרפי  שהעסק נמצא בו.

2.גמישות מלאה בנושאים שאפשר לקדם. זה אומר שאם רוצים למשל לחסל מלאי של מגפיים בסוף העונה אז אפשר להריץ מודעות רק על זה. אם יש נושאים עונתיים כמו הדברת צרעות שיש לה ביקוש בסוף הקיץ אפשר להריץ אותה אז ולעצור מתי שרוצים.

3.הפעלת הקידום היא מיידית ולא צריך לחכות הרבה חודשים עד שמתחילים לקבל פניות מהאתר.

קידום ממומן צריך להתבצע בצורה נכונה ויעילה תוך מעקב מתמיד אחרי התוצאות ושיפור כדי לראות שהקידום משתלם. זה אומר שאם הושקע סכום כסף מסוים בעל האתר צריך לקבל כמות של לקוחות שתכסה את ההשקעה ותתן רווח כמו שמקובל בכל פרסום.

בתחילת הקידום יש עקומת למידה של התנהגות השוק ולפי העקומה הזאת משפרים את הקידום. כל למשל אם מישהו מחפש בגוגל "עורך דין תעבורה בזול" או "עורך דין תעבורה בחינם" אז אפשר לשלול את המילים "בחינם "או "בזול" כך שכן יהיה הביטוי "עורך דין תעבורה" רק בלי תוספות שלא מביאות לקוחות אמיתיים.

הקידום צריך להעשות על ידי מחקר מילים מקיף שעושה בעל העסק עם מנהל הקמפיין ובו נבדק בדיוק איזה לקוחות בעל העסק צריך ואיזה לא.

תוך כדי הרצת הקמפיין חייב להיות שיתוף פעולה בין מנהל הקמפיין לבעל העסק כדי לראות כמה לקוחות נכנסים והם יש לקוחות לא טובים (כאלה שלא סוגרים עסקאות). שיתוף הפעולה נועד לשפר את הקמפיין ולמנוע בזבוז כסף.

לקידום ממומן בגוגל יש כמה צורות

רשת החיפוש של גוגל

ניתן לפרסם מודעת טקסט כתגובה לחיפוש בגוגל.

הקלקה על מודעת טקסט מובילה לאתר או לדף נחיתה וכל הקלקה מורידה כסף.

אפשר להחליט האם יהיו מודעות במחשב רגיל – דסקטופ או בנייד – מובייל או בטאבלט.

כיום במקרים רבים רוב הגלישות הם במובייל ולכן כדאי לתכנן את התקציב כך שתהיה הופעה למעלה גם בטלפון החכם.

מודעה של גוגל למחשב רגיל – דסקטופ.

מודעות בתשלום מוקפות בריבוע האדום.

אפשר להוסיף למודעות תוספי מודעות כמו מיקום או טלפון ועוד תוספים שמגבירים את הכניסות למודעה (מסומן בחץ).

קידום ממומן בגוגל

מודעה של גוגל לטלפון נייד – מובייל

המודעה מוקפת בריבוע אדום.

החץ מצביע על אפשרות להתקשר ישירות מהמודעה מה שמעלה את כמות הפניות לעסק.

מודעה בתשלום של גוגל

רשת המדיה של גוגל 

בעלי אתרים רבים שומרים מקום למודעות של גוגל באתר. במקומות אלה ניתן לשים באנרים, מודעות עם אנימציות או מודעות טקסט.

דוגמאות מאתר rotter.net

media-300x186

מצד שמאל יש מודעת טקסט ומצד ימין יש באנר שמוביל לדף נחיתה.

ניתן לפרסם מודעות לפי מיקום  או לפי הקשר.

מודעות לפי מיקום ניתן לפרסם באתרים מסוימים . זה יכול להיות אתר כללי כמו בדוגמה למעלה או באתר ספציפי ורלבנטי כמו אתר וואלה מזל טוב http://mazaltov.walla.co.il/    שכדאי לפרסם בו מודעות שקשורות לחתונות ואירועים.

מודעות לפי הקשר ניתן לפרסם לפי פרסומים על מילים מסוימות. כך למשל אם יש כתבה שעוסקת בנעלי ריצה  אז המודעות שיופיעו בצד יהיו קשורות בנעלי ריצה.

שיווק מחדש remarketing

remarketing הוא כלי מאוד חזק בקידום הממומן. זה אומר שאם גולש ביקר באתר מסוים או בדף מסוים אז ניתן יהיה לפרסם אליו מודעה שהוא יראה באתרים אחרים.

כך למשל אם גולש ביקר באתר ובדיוק קיבל שיחת טלפון ויצא ממנו המודעה תזכיר לו את האתר ותחזיר אליו.

אם גולש קנה בחנות מוצר אפשר לשלוח לו מודעות למוצרים משלימים.

רונן וינשטוק – מקדם אתרים