קידום אתר של מרפאת שיניים

במקרים רבים יש רופאי שיניים עם ציוד משוכלל שעושים עבודה טובה, יש להם ציוד חדיש וטכניקות חדישות אבל אין להם מספיק לקוחות.

ביצוע קידום אורגני למרפאת השיניים יכול לשפר את הנראות שלו בגוגל וכך למשוך עוד לקוחות פוטנציאלים.

למעשה מה שמנסים להשיג זה העלאת האתר למעלה בתוצאות החיפוש בגוגל וזה כולל כמה מרכיבים.

ככל שהאתר יעלה למעלה בתוצאות החיפוש בגוגל כך תעלה תנועת הגולשים לאתר וחלקם יצרו קשר ויהפכו ללקוחות.

תנועה של הרבה לקוחות לעסק תגרום לעסק לעוד עבודה והוא יוכל גם להעלות מחיר.

נוסף לזה גם המוניטין של העסק יעלה כי יהיה עליו הרבה מידע חיובי ברשת.

קידום של אתר בגוגל כולל כמה מרכיבים:

מחקר מילות מפתח לרופא שיניים

קידום של אתר צריך להיות יעיל וצריך לדעת לחקור מהם הביטויים והשאילתות שהגולשים מחפשים.

לפני זה צריך להכין רשימה של הנושאים שבהם עוסקת המרפאת שיניים. לא כל מרפאה עוסקת באותם נושאים.

המחקר יכול להתבצע על ידי השלמות גוגל או תוכנות יעודיות.

כאן יש דוגמא להשלמות חיפוש בגוגל ושאילתות שונות שגולשים שואלים.

דוגמא של השלמת חיפוש לרופא שיניים

רשימת ביטויים צריכה להיות גם על הנושאים שבהם מטפלת המרפאה וגם להתחשב במיקום המרפאה.

דוגמא להשלמה של מרפאת שיניים לילדים.

דוגמא להשלמה של מרפאת שיניים

המחקר גם צריך להתחשב במה רווחי וכדאי למרפאה. הרבה רופאי שיניים למשל לא מעוניינים בטיפול עזרה ראשונה שפחות רווחיים וכן מעונינים בטיפולים מורכבים כמו השתלת שיניים.

הכנת תכנים לאתר

אחרי שיודעים מה רוצים לקדם כדאי לתת מידע למתענינים על הנושאים שקשורים למרפאת השיניים.

התכנים יהיו עם הסברים מפורטים על הטיפולים ועל מחלות ובעיות שקשורות לשיניים.

לדוגמא הסבר על טיפול שורש והסבר על נסיגת חניכיים.

ההסבר צריך להיות מפורט ככל האפשר על מניעת הבעיה, למה היא נגרמת ועל הטיפול.

כדאי להוסיף להסבר איורים שמראים מה קורה בשיניים בכל מצב.

כמובן שההסבר צריך להיות מובן לאדם הממוצע ולא עם מונחים מקצועיים מידי.

בהסבר צריך לכלול גם הסברים על סיכונים בטיפול ועל תהליך ההחלמה ממנו כמו כמה זמן אחריו יהיו עוד כאבים, אלה דברים שמטופלים פוטנציאלים מתענינים בהם.

להסברים כדאי להוסיף גם איורים וגם סרטונים שיעלו לyoutube ויוטמעו באתר.

בכל מה שקשור לטיפולים אסתטיים לשיניים כדאי גם לשים תמונות של לפני ואחרי הטיפול וכמובן בלי זיהוי המטופלים.

תכנים נוספים שצריכים להיות באתר הם תמונות של המרפאה, תמונות של הצוות הרפואי וגם מידע עליהם.

קישורים לאתר

קישור לאתר מאתר אחר הוא כמו המלצה.

רופאי שיניים רשומים בדרך כלל באינדקסים רפואיים מתאימים עם קישור לאתר וכדאי להוסיף את האתר לשם.

מרפאות שיניים גם כן רשומות באינדקסים מקומיים לפי ישוב וכדאי גם להרשם לשם.

כחלק משיווק האתר כדאי גם לקנות מאמרי תדמית באתרים חזקים שמהם יהיו קישורים לאתר.

אתר למרפאת שיניים

כל הקידום של מרפאת השיניים מחייב את קיומו של אתר למרפאה שיופיע בחיפושי גוגל ויקלוט פניות פוטנציאליות של מתעניינים.

האתר צריך להיות בנוי בצורה נוחה לקריאה לגולש שגם תשכנע אותו ותקל עליו ליצור קשר עם הרופא או המרפאה.

באתר צריכים להיות המרכיבים הבאים:

  • דף הבית שהוא הדף הכי חשוב באתרץ

        בדף הבית יהיה מידע מרוכז עם כותרת ותמונת תדמית של מה שיש למרפאת השיניים להציע.

נוסף לזה יהיו בו תפריטים להגעה לכל מקום באתר וטפסי יצירת קשר

  • header שזה החלק העליון של האתר. יופיעו בו: אפשרות יצירת קשר כמו טלפון ו\או מייל ו\או whatsup, הלוגו של העסק ותפריטים שדרכם יהיה אפשר להגיע לתכנים באתר.

         הheader יהיה קיים בגלישה

        בכל דפי האתר.

         לדוגמא:

חלק עליון של אתר לרופא שיניים

  • footer שהוא החלק התחתון של האתר ויהיה קיים בכל הדפים באתר.

        בfooter יהיו: כפתור לחיץ של waze  להגעה למרפאה, כתובת האתר, אפשרויות יצירת קשר, הצהרת נגישות לעסק ולאתר, טופס יצירת קשר וגם קישורים למאמרים מרכזיים באתר.

דוגמא של פוטר:

חלק תחתון של אתר מרפאת שיניים

  • דף אודות שיהיה בו מידע אודות הרופא וכל אנשי הצוות של המרפאה. המידע יכלול את השם, תמונה, ידע מקצועי וניסיון. נוסף לזה לזה יהיה בו את כל המידע על המרפאה עצמה ומה שיש בה.
  • דפי מאמרים. בכל דף מאמר יהיה  נושא מסוים בהתאם למחקר המילים. דף המאמר צריך לכלול הרבה מידע עם כותרות ורצוי לשלב בו תמונות וסרטונים
  • דף יצירת קשר שבו יהיו כל דרכי יצירת הקשר לאתר
  • דף שירותים שבו יפורטו כל השירותים שנותן הרופא או המרפאה
  • דף שאלות ותשובות על כל מיני שאלות נפוצות.

האתר גם צריך מבחינה טכנית לעלות במהירות וחייב להיות גם מותאם ב100 אחוז לטלפונים ניידים.

מומלץ לבנות את האתר על גבי מערכת הניהול וורדפרס ולאחסן אותו באחסון אמין ומהיר שיש לו הגנות מפריצות וגם גיבוי קבוע.

הקמת נכסים דיגיטלים מחוץ לאתר

מלבד האתר עצמו כדאי להקים עוד נכסים דיגיטלים שיעזרו לקידום ולמוניטין בגוגל.

גוגל העסק שלי

הקמת גוגל העסק שלי זה אומר לשים את מיקום המרפאה על המפה של גוגל ובעבודה נכונה היא תעלה בחיפושים ותבלוט.

 כך למשל נראה החיפוש של הביטוי "מרפאת שיניים תל אביב"

גוגל העסק שלי לרופא שיניים

מי שיחפשו את הביטוי יראו את המפות בולטות וסיכוי גבוה שיתקשרו לאחת מהן.

בגוגל העסק שלי כדאי לשים כמה שיותר מידע כמו שעות פתיחה, שירותי המרפאה, גישה לנכים, תמונות וסרטונים.

כדאי גם לעדכן בו מידי פעם פוסטים.

אינסטגרם

באינסטגרם כדאי להעלות תמונות וסרטונים של המרפאה ואם יש תמונות של רפואת שיניים דנטלית אז גם תמונות של לפני ואחרי.

דוגמא של דף אינסטגרם של רופא שיניים 

חיפוש רופא שיניים באינסטגרם

תוכן מתאים באינסטגרם יעלה את המוניטין של רופא השיניים וקישור מהאינסטגרם לאתר יעלה את ערך האתר בעיניי גוגל.

דף עסקי בפייסבוק

בדף עסקי בפייסבוק כדאי לשים את כל הפרטים של המרפאה וגם להעלות מידי פעם פוסטים עם מידע וסרטונים.

נוסף לזה אפשר בדף העסקי בפייסבוק לקבל פניות של לקוחות, שאלות וביקורות.

ערוץ Youtube

הרבה חיפושים מתבצעים היום ביוטיוב לקבלת מידע ולהגעה לעסקים.

כדאי להקים ערוץ Youtube ולשים בו סרטונים עם הסברים קצרים על טיפולים שיש במרפאה.

דוגמא לחיפוש של "טיפול שורש" ביוטיוב. בחיפוש זה עולים סרטונים של רופאי שיניים עם הסברים על הטיפול.

סרטונים אלה מעלים את המוניטין של רופאי השיניים בעיניי הגולשים ובנוסף לזה גם את המוניטין של אתר האינטרנט שמשוייך לסרטון.

קידום ביוטיוב של רופא שיניים

עבודה שוטפת בקידום האתר

כדי שהקידום יצליח צריכה להיות עבודה רצופה עם מקדם האתר בנושאים הבאים:

  • אספקת תכנים או אישור תכנים לפי בקשה
  • מתן פידבק על כמות הפניות שמגיעה והאיכות שלהם. צריך לראות שהפניות רלבנטיות למרפאה
  • חיפוש של עוד נושאים לקידום
  • מקדם האתר ישלח דו"ח חודשי עם מיקומים והמלצות

טיפול בפניות שמגיעות מקידום האתר

פניות יכולות להגיע מהאתר בכמה צורות כמו: שליחת טופס יצירת קשר, פנייה בווטסאפ, שיחת טלפון ועוד.

לפניות כדאי לענות בהקדם האפשרי כי יתכן שהפונה השאיר פניות בעוד מקומות ולראשון שיענה יש יותר סיכוי להשיג אותו כלקוח.

כדאי להקים רישום מסודר של כל הפניות שמגיעות עם שם הפונה, טלפון, מייל, זמן הפניה ומהי הבעיה.

חשוב שמי שעונה לפניות יכיר את כל הטיפולים שהמרפאה מציעה, את המחירים שלהם וגם ידע לענות בצורה כזאת שתקבע פגישה עם המטופל הפוטנציאלי.

סיכום

אתר אינטרנט של מרפאת שיניים שבנוי טוב עם מידע רלבנטי ושיתוף של נכסים דיגיטלים יכולים להביא הרבה פניות חדשות על ידי קידום בגוגל.

תוכן עניינים

Picture of רונן וינשטוק
רונן וינשטוק

רונן וינשטוק עוסק בביצוע קידום אתרים אורגני SEO. יועץ לעסקים וחברות בבנית אתרים ובקידום עם ניסיון רב והצלחה בקידום ענפים שונים.

צרו איתי קשר

למידע ומאמרים נוספים

אופטימיזציה לאתר

אחר מהשירותים שאני מספק הוא דו"ח אופטימיזציה לאתר. למה צריך דו"ח אופטימיזציה לאתר? אתר שמקודם חזק על ידי קידום אתרים אורגני יביא עוד גולשים ועוד

מה זה SEO

בהרבה מקרים ממליצים לבעלי אתרים "לעשות SEO". כדאי לדעת מה זה ולמי זה טוב. הסבר על המושג SEO SEO זה ראשי תיבות של Search Engine

בניית אתר לעורך דין

למה עורך דין צריך אתר? בין אם מדובר בעורך דין בודד מתחיל בתחום ובין אם מדובר במשרד עורכי דין ענק שיש בו שותפים או שכירים,

הסבר על לידים לעסקים והטיפול בהם

אתרי אינטרנט רבים מוקמים לצרכים תדמיתיים של העסק ומתן מידע. הרבה אתרים מוקמים לצורך הבאת לידים לבעלי האתר והפיכה שלהם לכסף. יש כמה סוגים של