ייעוץ עסקי לרופאים ומה החשיבות שלו
רופאים רבים חולמים לעבוד בפרקטיקה פרטית. אחרי שנים רבות של עבודה קשה והתמחות הם יכולים להרוויח טוב. לרובם אין ידע ואו ניסיון עסקי והם צריכים
בעבר היינו מכירים את העסקים שאנחנו קונים מהם והיינו מגיעים אליהם במספר דרכים:
כיום כל עסק צריך לבצע שיווק באינטרנט כדי להגיע ללקוחות וגם כדי שלקוחות יגיעו אליו.
היתרון הגדול של שיווק באינטרנט הוא המחיר הזול שלו יחסית לצורות שיווק אחרות. המחיר הוא זול כי אפשר למקד את השיווק בדיוק לקהל שצריך אותו. כך למשל אפשר לדחוף פרסומות לגברים או לנשים, לפי גילאים, לפי אזור גאוגרפי, לפי מצב משפחתי ועוד.
עוד צורה של שיווק באינטרנט היא לעלות למעלה במנועי החיפוש בדומה לדפי זהב של פעם שבהם כולם היו מוסיפים א.א. לשם שלהם כדי להיות ראשונים.
כל ביצוע של שיווק באינטרנט מצריך שיתוף פעולה בין בעלי העסק ומי שמנהל את הקמפיין או מקדם את האתר. שיתוף הפעולה צריך להיות בביצוע דברים שבעל המקצוע צריך בשביל הקידום. זה יכול להיות ב
במקרה שבו מבצעים שיווק באינטרנט בכמה צורות כדאי לשכור בעלי מקצוע מתאימים שיודעים לבצע את הפרסום הנחוץ. בדרך כלל אין איש מקצוע אחד שיודע לבצע את כל סוגי הפרסום כי כל דבר זאת התמחות.
כדאי גם לסנכרן בין אנשי המקצוע כדי שכל דבר יהיה בתיאום.
כל קידום בתשלום הוא משהו שצריך לעבוד ביעילות ולהכניס יותר כסף ממה שהושקע בקידום. לפעמים יש סוג של ניסוי וטעיה ואין הצלחות אבל אחרי זמן של כמה חודשים זה חייב להיות מוצלח ויעיל. יש להתחשב כמובן בדברים כמו עונות השנה לתחומים מסוימים ולעוד משתנים חיצוניים כמו מזג אוויר ודברים אחרים.
תמיד צריך לוודא שהנכסים הדיגיטליים יהיו רק בבעלות בעלי העסק ולא בבעלות מישהו אחר כדי למנוע בעיות בעתיד.
זה אומר שהדומיין (כתובת האתר) תהיה רשומה ע"ש בעל העסק והעסק יאוחסן במקום שבעל האתר יקבע ומשם הוא ייתן הרשאות למי שצריך לטפל באתר. כך תמיד תהיה שליטה לבעל העסק על האתר ועל מה שקורה בו.
גם כל הנכסים הדיגיטליים האחרים צריכים להיות בשליטת בעל העסק והוא צריך לתת מהם הרשאות לאחרים לנהל אותם.
דוגמאות של נכסים דיגיטליים:
הנה הסבר על אפשרויות השיווק באינטרנט
בגוגל יש כמה צורות של קידום ממומן ואחת מהן היא מודעות.
זה אומר שאם גולש מקליק מילה או ביטוי במנוע החיפוש גוגל הוא יראה מודעה של גוגל בתשלום.
המודעה תוביל לאתר אינטרנט או דף נחיתה שמהם הגולש יתרשם ואם הוא ישתכנע הוא ישאיר פרטים לבעל העסק.
סוג נוסף של מודעה היא מודעת התקשרות שעובדת רק בטלפון הסלולרי. במודעה זאת יש יותר פרטים והגולש יתקשר לעסק ישירות אם ילחץ עליה.
את המודעות בונים אחרי מחקר מילים וביטויים שבודקים בו מה הגולשים מחפשים. אין טעם לבחור ביטויים שאין להם חיפושים.
ניתן להגיע לקהל מדויק על ידי הרצת המודעות בשעות ובימים מסוימים, באזורים גאוגרפיים שנבחרו, לפי שפות שדוברים הגולשים ולפי עוד פילוחים.
באנרים הם מודעות שהגולשים רואים באתרים שונים והם מזמינים ללחוץ עליהם ולקנות דרכם.
גולשים רואים באנרים שונים שמכוונים אליהם בכמה דרכים:
דוגמא של באנרים שמופיעים באתר מעריב ליד ובתוך כתבה על בגדי ספורט. הבאנרים מסומנים באדום והבאנר שמסומן בחץ מופיע כפרסום לנעלי ספורט בגלל נושא הכתבה.
קידום אורגני בגוגל שנקרא גם בפשטות קידום אתרים הוא האופציה הכי טובה לטווח הארוך של עסקים שמחפשים אותם בגוגל.
לטווח הארוך העלות שלו היא הזולה ביותר כי לא משלמים על לחיצות על מודעות או חשיפה שלהם אלא רק תשלום חודשי קבוע למקדם האתר ואין שום הגבלה על הכניסות לאתר.
כשמחפשים מילה או ביטוי בגוגל עולות קודם כל המודעות בתשלום שלחיצה עליהם מורידה כסף מהמפרסם. במקרים מסוימים יש אחרי המודעות בתשלום מפות גוגל שנקראות גם "גוגל העסק שלי" ואחרי זה מופיעות התוצאות האורגניות של החיפוש בגוגל.
רוב הגולשים "מאמינים" יותר לתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל ומאמינים גם שעסק שממוקם למעלה בחיפוש הוא יותר טוב מעסק שממוקם במיקום נמוך יותר. כדאי לעסק להיות למעלה במיקום האורגני בגוגל בביטויים שמחפשים אותם בצורה משמעותית ועדיף בכמה ביטויים.
הקידום האורגני בגוגל הוא לא מיידי ולוקח לאתר בין שבועות לחודשים ובתחומים תחרותיים אפילו שנים להיות ממוקם למעלה בצורה משמעותית. הקידום כרוך בבניה נכונה של האתר, הזרמת תכנים מתאימים לאתר, עבודה נכונה ברשת מחוץ לאתר ועוד פעולות. כדי לבצע קידום אורגני יעיל לאתר כדאי לשכור מקדם אתרים מקצועי שיודע להביא תוצאות.
רופאים רבים חולמים לעבוד בפרקטיקה פרטית. אחרי שנים רבות של עבודה קשה והתמחות הם יכולים להרוויח טוב. לרובם אין ידע ואו ניסיון עסקי והם צריכים
במקרים רבים יש רופאי שיניים עם ציוד משוכלל שעושים עבודה טובה, יש להם ציוד חדיש וטכניקות חדישות אבל אין להם מספיק לקוחות. ביצוע קידום אורגני
למה עורך דין צריך אתר? בין אם מדובר בעורך דין בודד מתחיל בתחום ובין אם מדובר במשרד עורכי דין ענק שיש בו שותפים או שכירים,
הקידום נועד למוצרים ושירותים בתחום החל ממטפלים ועד אביזרי מין. בדרך כלל בכל מה שקשור למין הפרסום בלתי אפשרי בפלטפורמות פרסום בתשלום בגלל כל מיני