בדיקת קידום אתר בגוגל – הפקת דו”ח עם המלצות לשיפורים

עסקים רבים וגופים גדולים שוכרים במקרים רבים שירות קידום אתרים אורגני כדי לקדם את העסק בתוצאות החיפוש של גוגל. יש גם עסקים גדולים כמו חברות ביטוח או תיירות שמעסיקים מקדמי אתרים שכירים כדי לקדם את האתרים של עצמם. לפעמים נדמה שהאתר לא מתקדם, לא נעשית עבודה והכסף משולם סתם. בדיקת קידום אתר בגוגל יכולה להתבצע על ידי כלי מעקב כמו https://www.rankranger.com/  או על ידי https://search.google.com/search-console/about שהוא כלי המעקב של גוגל. דוגמה לאתר שמדשדש במשך שנה והקידום שלו לא עולה. נבדק עם הקונסול של גוגל. אתר לא עולה בדירוג גוגל

למקרים כאלה אני נותן דו”ח קידום אתר בגוגל אחרי בדיקה מקיפה של האתר.

הדו”ח כולל את הדברים הבאים: 1.בדיקת מיקומים של האתר ושל מילות מפתח חשובות, האם האתר מתקדם ומילות המפתח גם עולות למעלה בחיפוש 2.כמה קישורים התווספו לאתר מאתרים חזקים. הוספת קישורים היא משהו חשוב לקידום האתר 3.האם יש קישורי ספאם באתר שלא הוכחשו? כמות גדולה של קישורי ספאם עלולה להוריד את האתר. במקרה שיש קישורים כאלה צריך להכחיש אותם 4.האם יש קישורים שבורים בתוך האתר או מהאתר החוצה? קישור שבור נותן חווית משתמש לא טובה וגוגל מוריד את הדירוג. קישור שבור לתוך האתר צריך לעדכן וקישור שבור לאתר חיצוני צריך להוריד (במקרה שהאתר ירד מהאוויר) או לעדכן 5.האם יש עמודים דלי תוכן באתר? כמות גדולה של עמודים כאלה עלולה לפגוע בקידום באתר. הפתרון הוא הסרה שלהם מהאתר או הכנסת תוכן מתאים 6.בדיקת תוכן כפול באתר. תוכן שמועתק מאתר אחר מוריד את הקידום של האתר. התוכן באתר צריך להיות מקורי בלבד לאתר. עושים בדיקה של דפים מרכזיים באתר ועוד מדגם של כמה דפים בעזרת תוכנת copyscape.com שבודקת כפילויות תוכן. במקרה שמתגלה תוכן מועתק הטיפול בו צריך להיות על ידי שכתוב התוכן באתר או במידת האפשר הסרה מאתרים אחרים שהתוכן הועתק אליהם או מהם. 7.האם האתר מסודר כמו שצריך מבחינת היררכיה של כותרות H1, H2 ועוד. זה נושא טכני בתוך האתר שהגדרות לא נכונות שלו עלולות לפגוע בקידום. 8.בדיקה של כותרות title ותיאורי meta description. בדיקה שהם קיימים, שאין בהם כפילויות ושהם באורך המתאים. 9.בדיקה שהדפים מאונדקסים כמו שצריך בגוגל ושיש מפות אתר בגוגל 10.בדיקה שכל האתר פועל בפרוטוקול מאובטח של HTTPS 11.כל דבר אחר שניתן לשיפור הקידום.

למי מיועדת בדיקת קידום אתר בגוגל?

1.הבדיקה מיועדת במיוחד למי שכבר משלמים על קידום אתרים אורגני ורוצים לדעת אם נעשתה להם עבודה טובה או בכלל נעשתה להם עבודה 2.לבעלי אתרים שיש להם כבר אתר באוויר והם רוצים לדעת איפה הוא עומד ומה אפשר לעשות כדי שיתקדם עוד

מה מקבלים אחרי בדיקת האתר?

אני בודק את האתר בצורה מעמיקה ורואה מה מונע ממנו להתקדם והאם נעשתה עבודה משמעותית בקידום שלו. אחרי זה אני מפיק דו”ח עם תקלות שיש ודברים שצריך לשפר באתר על מנת שיתקדם. יש לי את כל התוכנות, הכלים, הידע והניסיון לבצע בדיקה כזאת ועשיתי את זה על יותר מ100 אתרים.

תוכן עניינים

תמונה של רונן וינשטוק
רונן וינשטוק

רונן וינשטוק עוסק בביצוע קידום אתרים אורגני SEO. יועץ לעסקים וחברות בבנית אתרים ובקידום עם ניסיון רב והצלחה בקידום ענפים שונים בגוגל

צרו איתי קשר

למידע ומאמרים נוספים

איך לקדם אתר של קבלן איטום

קבלן איטום עוסק בביצוע של איטום גגות, מרפסות, קירות חיצוניים, מקלטים, אדניות ועוד. כל עבודת איטום היא יקרה והעלות מתחילה מכמה אלפי שקלים ועד למאות

איך לקדם אתר בגוגל

קידום אתרים הוא מקצוע שמצריך ידע, התמחות, תשתית ותוכנות מסוימות. בדרך כלל שוכרים לצורך ביצוע הקידום מקדם אתרים מומחה שיעשה את העבודה. קידום אתרים לבד

שיווק דיגיטלי לעורכי דין

עורכי דין צריכים תמיד שיהיו להם עוד ועוד לקוחות. זה נכון לעורך דין בודד שיצא לעצמאות וזה נכון גם למשרד עורכי דין גדול שיש בו