כל עסק אם הוא חנות או נותן שירות רוצה כמות גדולה של לקוחות.

לקוחות קודם כל צריכים ליצור קשר עם העסק ואז להשתכנע לקנות בו.

לפני קניית מוצר או שירות הלקוחות רוצים להשתכנע שמה שהוא קונים הוא טוב ואיכותי. העברת מידע על ידי תוכן איכותי תעזור להם מאוד להשתכנע.

תוכן איכותי יכול לכלול מאמרים מפורטים, תמונות אילוסטרציה או אמיתיות וגם סרטונים מושקעים עם הסברים.

כדאי לשים את התוכן באתר של העסק מכמה סיבות:

1.תוכן ארוך ומפורט גורם לגולשים להשאר יותר זמן באתר. האתר יעלה בתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל אם גוגל יראה שהגולשים נשארים בו יותר זמן.

תוכן יכול להיות מאמר ארוך ומפורט עם מילות מפתח וביטויים שהגולשים מחפשים ובנוסף גם כדאי לשלב בו תמונות או תרשימים. יכול להיות גם או בנוסף סרטון ארוך שמשאיר את הגולשים בדף שבאתר עם הסברים על השירות או המוצר.

2. גולשים שיגיעו לאתר בעקבות קידום אורגני בגוגל או בדרכים אחרות יוכלו לקרוא את התוכן וזה יענה להם על כל מיני שאלות על המוצר \ שירות ויפחית חששות לפני קניה. הדבר גם יעזור לסנן לקוחות שלא מתאימים למוצר ובכל זאת יפנו לבעלי האתר בשאלות.

מי שכן יפנו יהיו כבר יותר "מבושלים" ועם ידע קודם וכך יהיה קל יותר לסגור איתם עסקאות.

3.עדכון של תכנים באתר יראה לגולשים שבעלי האתר נמצאים בעניינים ומעודכנים. דבר זה יכול להגביר את הרושם על האתר ועל העסק.

4.תוכן טוב ומפורט מגביר אמינות ואמון

כדאי גם לעדכן תוכן מידיי פעם ברשתות החברתיות ולהיות נוכחים בהן בהתאם לסוג השירות \מוצר. כך נמצאים בתודעה ואפשר לתקשר עם לקוחות פוטנציאליים. כך למשל רצוי להעלות פוסטים לדף עסקי בפייסבוק.

הנה כמה דוגמאות:

באתרים של רופאים כדאי לשים מאמר על כל בעיות רפואית עם הסברים על הבעיה ועל דרכי הטיפול בה.

אם מדובר על רופא נשים שעוסק בביצוע הליך פוריות כדאי להסביר על ביצוע ההליך כולל בעיות וסיכונים במאמר ארוך ומפורט שיכלול גם איורים של רחם האישה ועוד דברים.

אפשר גם להוסיף סרטון עם מצגת.

באתרים של עורכי דין כדאי לתת מאמרים עם הסברים על הנושאים שבהם הם מטופלים כמו למשל "כתיבת צוואה". הסבר על למה זה חשוב ואיך עושים את זה יעזור ליצור קשר.

כך גם אצל עורך דין תעבורה שמטפל בייצוג על עבירה של נהיגה בשכרות. מאמר על העונשים ועל מה צריך לעשות יכול לעזור.

באתר שהוא חנות שמשווקת רחפנים כדאי לשים מאמרים עם הסברים על הרחפנים, איזה רחפן כדאי לקנות ולתת כל מידע אפשרי.

אתר שהוא חנות של תוספי תזונה צריך לתת הסברים על כל תוסף, מתי לקחת אותו ואיזה דברים הוא מונע.

התוכן באתר חייב להיות מקורי וייחודי לאתר כי גוגל מעניש את האתר במיקומים על תוכן מועתק.

אסור שהתוכן יופץ בעוד אתרים וגם לא בדף העסקי בפייסבוק. במקומות אחרים כדי לשים תוכן עם ניסוחים אחרים.

תוכן איכותי זה אומר שהוא נותן ערך לגולשים ולא סתם פרסום עצמי. כדאי שהוא יהיה מסודר ומפורט ככל הניתן.

התוכן צריך גם להיות כתוב בשפה שמתאימה לקהל היעד. אם התוכן הוא לקהל הרחב אז הוא צריך להיות בשפה שכולם מבינים ולא בשפה מקצועית מידיי. אם הוא לקהל ספציפי כמו רופאים אז אפשר לכתוב בשפה שלהם ולשלב מונחים מקצועיים.

מבחינת שפה התוכן חייב להיות ערוך בצורה טובה ולעבור הגהה. שגיאות כתיב בתוכן עלולות להיות מביכות ולהוריד את הערך שלו.

כדאי להעזר בכותבי תוכן מקצועיים לפי צורך אבל איש מקצוע חייב לעבור על התוצאה ולעדכן כדי לראות שאין בתוכן טעויות.

עוד נושאים שאולי יעניינו אותך

קידום אתר של חברת קייטרינג

קייטרינג הוא שירות הסעדה חיצוני למתן אוכל באירועים שונים או באופן קבוע למוסדות כמו גני ילדים, מקומות עבודה ועוד. קידום אתר של קייטרינג בצורה אורגנית

בחירת מקום אחסון לאתר

אתם מקימים אתר חדש? ברכות. אתם צריכים לאחסן אותו במקום כלשהו. יש מערכות שונות שעליהן אפשר לבנות את האתר וזה בהתאם לצרכים של הבעלים. מערכות

לקידום העסק צרו קשר