קידום אתר של עורך דין פלילי או תעבורה או צבאי + מחקר מילים

עורך דין תעבורה או פלילי הם כאלה שצריכים כל הזמן לקוחות חדשים.

הלקוחות הפוטנציאלים הם מכל סוגי האוכלוסיה ורובם הם כאלה שצריכים את השירות באופן חד פעמי והם לא לקוחות חוזרים.

אחת השיטות היעילות ביותר להביא להם פניות של לקוחות חדשים היא ביצוע קידום אתר אורגני בגוגל.

המטרה של קידום אתר אורגני בגוגל היא להעלות את האתר של הלקוח למעלה בתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל.

 גולשים שצריכים את השירות של עורך הדין יחפשו אותו בגוגל וילכו לתוצאות החיפוש האורגניות בעיקר (גם קידום ממומן בגוגל יכול להיות יעיל אם נעשה בצורה נכונה אבל הוא יותר יקר).

הרעיון הוא להגיע למעלה על ביטויי חיפוש רלבנטים לעורך הדין ושיש עליהם גם כמות של חיפושים לחודש. 

אין הגיון בלקדם ביטוי שאין לו מספיק חיפושים כמו "עורך דין תעבורה במושב אלישמע" כי אז הוא יגיע בקלות למקום הראשון אבל אף אחד לא יגיע דרכו.

כדי לדעת על איזה ביטויים הכי כדאי לקדם עושים מחקר מילים וביטויים מקיף לפני קידום האתר.

הסבר על מחקר המילים לאתר

במחקר בוחנים ביטויים שונים שיכולים להיות רלבנטיים על פי כמה פרמטרים:

  1. סוג העורך דין – כמו "עורך דין פלילי" או "עורך דין תעבורה" או "עורך דין צבאי"
  2. מיקום גאוגרפי – כמו "עורך דין פלילי בנתניה"
  3. נושא שהעורך דין עוסק בו – כמו "מחיקת תיק פלילי" או "פסילת רשיון נהיגה"

כדי להגיע למחקר מילים אפקטיבי צריך להביא מהם התחומים שעורך הדין עוסק בהם ואיזה פניות טובות לו. 

לדוגמה יתכן שעורך דין פלילי ירצה פניות על עבירות אלימות ולא על עבירות כלכליות.

 זה צריך להשתקף במחקר המילים ואין טעם לקדם ביטויים של דברים שהוא לא עוסק בהם.

רעיונות לביטויים מתאימים לקידום יכולים לבוא מכלי המחקר של גוגל, מביטויים שאתרים אחרים מקודמים עליהם (אפשר להוציא עם כלי מחקר מתאימים), ממחקר של מתחרים ומשכל ישר.

בסוף מקבלים מחקר מילים מקיף ואפשר לעדכן אותו תוך כדי עבודה.

קישור למחקר מילים על עורך דין פלילי וגם עורך דין תעבורה כאן:

תכנים לאתר

אחרי שיש לנו מחקר מילים ואנחנו יודעים מה הגולשים מחפשים אנחנו צריכים לשים תכנים באתר שיענו על השאלות של הגולשים.

תכנים באתר צריכים להיות מאמרים או סרטונים שיתנו מענה לשאלות של הגולשים ולחיפושים שלהם בגוגל.

כך התוכן יהיה רלבנטי לגולש ולפי זה האתר יעלה בדירוג.

לדוגמה אם גולש חיפש את הביטוי "צו למניעת הטרדה מאיימת" אז כדאי שהוא יתקל במאמר ו\או בסרטון שמסביר בדיוק על הנושא בפירוט.

המאמר צריך להיות מפורט על הנושא מכל ההיבטים ולא כמה שורות קצרות וכך גם הסרטון.

מאמר ארוך או סרטון ארוך שנעשים בצורה נכונה מעניינים את הגולש ומשאירים אותו באתר.

גוגל סופר את זמן ההשארות באתר ובדפים מסוימים וכך אם גולש נשאר בדף מסוים אז מבחינת גוגל הדף רלבנטי והוא יעלה בדירוג.

הכנת מאמרים לאתר

רצוי שהמאמר באתר יהיה לפחות בנפח של 500 מילים.

המאמר צריך להיות מחולק גם לתתי נושאים עם כותרות וכדאי לשבץ בו תמונות אילוסטרציה.

כתיבת המאמר צריכה להיות בשפה שמובנת לרוב האנשים ולא בשפה משפטית מידיי.

המאמר חייב להיות מקורי באתר. אסור להעתיק מאמר או קטעים ממאמר ממקום אחר כי אז גוגל רואה תוכן כפול ומעניש את האתר על ידי ירידה חזקה במיקום.

בדרך כלל אחד הכשלונות בביצוע קידום אורגני לעורכי דין הוא מחסור בתכנים כתובים לאתר.

הקידום דורש הרבה מאוד תוכן כתוב וקשה לעורך דין עסוק להפיק תכנים.

כדאי לכן להעסיק עורך דין מתמחה שיכתוב את התכנים שצריך לאתר או להשתמש בכותבי תוכן חיצוניים שיש להם ניסיון בכתיבה לאתרים משפטיים.

לבסוף עורך הדין שהוא הבעלים של האתר צריך לעבור על התכנים ולערוך אותם לפני שהם עולים לאתר.

ככל שיהיו יותר מאמרים על נושאים שונים כך יהיו יותר כניסות לאתר.

כדאי גם לעבור על מאמרים קיימים ולראות אם הם רלבנטיים או שצריך לעדכן אותם.

הכנת סרטונים

עוד תוכן שיכול לעזור להרים את האתר הוא סרטונים עם הסברים על כל נושא.

כדאי לפתוח ערוץ youtube יעודי לנושא ולהעלות סרטונים עם הסברים.

השם של הסרטונים צריך להיות לפי המחקר מילים וכדאי לשבץ אותם גם כן באתר.

סרטון טוב משאיר גם כן גולשים באתר לזמן ארוך ועוזר לשכנע ליצור קשר.

בסרטון צריכים להיות הסברים בהתאם לנושא.

הקידום של הסרטונים יהיה גם בערוץ הyoutube.

דוגמא של חיפוש ביוטיוב של "עורך דין תעבורה"

קידום של עורך דין תעבורה

כדאי להכין סרטון תדמית של המשרד וגם סרטונים עם הסבר על נושאים נבחרים כמו "סגירת תיק פלילי" או "נהיגה בזמן פסילה"

דוגמא של חיפוש ביוטיוב על "סגירת תיק פלילי"

קידום עורך דין פלילי ביוטיוב

נוסף לערוץ היוטיוב רצוי לפתוח גם ערוץ עסקי בtiktok ואליו גם להעלות את הסרטונים.

הדבר מועיל גם כי יש חיפושים בtiktok לנושאים שעורכי דין תעבורה או פלילי עוסקים בהם וגם הקישור משם לאתר חזק וזה מגביר את סמכות האתר.

דוגמא של חיפוש "עורך דין תעבורה" בtiktok.

קידום עורך דין תעבורה בטיקטוק

קישורים לאתר

קידום אתרים אורגני בגוגל מצליח גם בעזרת קישורים אל האתר.

אם יש אתרים חזקים שמקשרים אל האתר אז האתר מתקדם למעלה כי קישורים זה כמו המצלמות.

קישורים אפשר להשיג מאינדקסים מתאימים, מכתבות באמצעי תקשורת שונים ומאתרים חזקים שנותנים אותם בתשלום.

הקישורים צריכים לבוא אל הדף הראשי של האתר וגם לדפים על נושאים ספציפיים מסוימים כמו "נהיגה בשכרות".

מבנה האתר

יש כמה מרכיבים חשובים באתר של עורך דין:

1.דרכי יצירת קשר נוחות. בחלק העליון של האתר וגם בחלק התחתון צריך להיות מספר טלפון לחיץ לחיוג.

רצוי לתת מספר של המשרד ואם עורך הדין פועל 24 שעות במקרי חירום אז גם מספר נייד ולציין שזה לחירום.

בנוסף למספר הטלפון צריך להיות ווטסאפ עסקי עם אפשרות לקבלת מודעות.

טופס יצירת קשר כדאי להוסיף גם כן למתעניינים. הטופס צריך לכלול שם +טלפון + מייל.

ניתן גם להוסיף אפשרויות לפניות דרך צ'ט.

2.דף יצירת קשר עם כתובת המקום, מפת הגעה וכל דרכי יצירת הקשר.

3.דף אודות. בדף האודות יהיו פרטים על המשרד כמו תאריך הקמה, תחומי העיסוק והעובדים בו. אם יש כמה עובדים רצוי לעשות גם לכל אחד מהם דף.

בדף יהיו תמונות תדמית, תארים והסמכות וניסיון מקצועי.

4.קטגוריה של הצלחות המשרד. אם למשרד היו כל מיני תיקים מוצלחים אז כדאי לפרסם את ההצלחות. זה עוד תוכן באתר ועוזר לשכנע מתלבטים לשכור את שירותי המשרד.

5.קטגוריה של מאמרים על כל נושא.

זה אומר שאם יש נושאים עיקריים שהמשרד עוסק בהם כמו "פשיעה כלכלית" או "עבירות סמים" אז כדאי לעשות לכל נורא קטגוריה ומתחתיו מאמרים מהתחום.

6.דף ראשי מעוצב יפה שבו ללא צורך בגלילה יוצגו הנושאים העיקריים שהמשרד עוסק בהם, דרכי יצירת קשר וצילום תדמית של המשרד או הבעלים שלו.

אם יש למשרד עורכי הדין נושא עיקרי כמו "עורך דין פלילי" אז הוא חייב להיות מוצג בצורה בולטת בדף הראשי.

7. footer שזה החלק התחתון של האתר. בחלק זה יהיו:

–  דרכי תקשורת למשרד עורכי הדין

– קישורים לנושאים מרכזיים באתר

– קישור לwaze להגעה למשרד

– תוסף ביקורות גוגל ואו פייסבוק אם יש ביקורות בציון גבוה

– קישור לאתר ברשתות חברתיות אחרות כמו tiktok – linkedin -facebook -youtube ועוד

– הצהרת נגישות לאתר וגם פיזית למשרד

דברים נוספים שקשורים לבניית האתר

האתר צריך להתאים גם למחשב נייח וגם לטלפון נייד.

בטלפון הנייד כפתור החיוב חייב להיות צף ומופיע גם כשגוללים, הסיבה היא שיש גולשים מסוימים שמחפשים במהירות עורך דין תעבורה או פלילי וצריך שהכפתור חיוג יהיה להם מול העיניים.

כדאי להכניס לאתר גם המלצות של לקוחות מרוצים והצלחות משפטיות עם הפניות לפסקי הדין הרלבנטיים.

אחד התנאים שאתר צריך כדי לעלות בחיפוש גוגל הוא שהאתר יעלה מהר.

זאת עבודה טכנית של בונה האתר ובין היתר מצריכה העלאת תמונות שלא יכבידו עליו. ניתן לעשות את זה אחרי עיבוד

כדאי לשמור באתר על שפה אחידה של פונטים וצבעים והם צריכים להיות תואמים ללוגו של המשרד ונעימים לקריאה.

עוד על קידום אתרים לעורכי דין

 
 

תוכן עניינים

Picture of רונן וינשטוק
רונן וינשטוק

רונן וינשטוק עוסק בביצוע קידום אתרים אורגני SEO. יועץ לעסקים וחברות בבנית אתרים ובקידום עם ניסיון רב והצלחה בקידום ענפים שונים.

צרו איתי קשר

למידע ומאמרים נוספים

אופטימיזציה לאתר

אחר מהשירותים שאני מספק הוא דו"ח אופטימיזציה לאתר. למה צריך דו"ח אופטימיזציה לאתר? אתר שמקודם חזק על ידי קידום אתרים אורגני יביא עוד גולשים ועוד

מה זה SEO

בהרבה מקרים ממליצים לבעלי אתרים "לעשות SEO". כדאי לדעת מה זה ולמי זה טוב. הסבר על המושג SEO SEO זה ראשי תיבות של Search Engine

בניית אתר לעורך דין

למה עורך דין צריך אתר? בין אם מדובר בעורך דין בודד מתחיל בתחום ובין אם מדובר במשרד עורכי דין ענק שיש בו שותפים או שכירים,

הסבר על לידים לעסקים והטיפול בהם

אתרי אינטרנט רבים מוקמים לצרכים תדמיתיים של העסק ומתן מידע. הרבה אתרים מוקמים לצורך הבאת לידים לבעלי האתר והפיכה שלהם לכסף. יש כמה סוגים של