עורך דין תעבורה או פלילי הם כאלה שצריכים כל הזמן לקוחות חדשים. הלקוחות הפוטנציאלים הם מכל סוגי האוכלוסיה ורובם הם כאלה שצריכים את השירות באופן חד פעמי והם לא לקוחות חוזרים.

אחת השיטות היעילות ביותר להביא להם פניות של לקוחות חדשים היא ביצוע קידום אתר אורגני בגוגל.

המטרה של קידום אתר אורגני בגוגל היא להעלות את האתר של הלקוח למעלה בתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל. גולשים שצריכים את השירות של עורך הדין יחפשו אותו בגוגל וילכו לתוצאות החיפוש האורגניות בעיקר (גם קידום ממומן בגוגל יכול להיות יעיל אם נעשה בצורה נכונה אבל הוא יותר יקר).

הרעיון הוא להגיע למעלה על ביטויי חיפוש רלבנטים לעורך הדין ושיש עליהם גם כמות של חיפושים לחודש. אין הגיון בלקדם ביטוי שאין לו מספיק חיפושים כמו "עורך דין תעבורה במושב אלישמע" כי אז הוא יגיע בקלות למקום הראשון אבל אף אחד לא יגיע דרכו.

כדי לדעת על איזה ביטויים הכי כדאי לקדם עושים מחקר מילים וביטויים מקיף לפני קידום האתר.

הסבר על מחקר המילים לאתר

במחקר בוחנים ביטויים שונים שיכולים להיות רלבנטיים על פי כמה פרמטרים:

  1. סוג העורך דין – כמו "עורך דין פלילי" או "עורך דין תעבורה"
  2. מיקום גאוגרפי – כמו "עורך דין פלילי בנתניה"
  3. נושא שהעורך דין עוסק בו – כמו "מחיקת תיק פלילי" או "פסילת רשיון נהיגה"

כדי להגיע למחקר מילים אפקטיבי צריך להביא מהם התחומים שעורך הדין עוסק בהם ואיזה פניות טובות לו. לדוגמה יתכן שעורך דין פלילי ירצה פניות על עבירות אלימות ולא על עבירות כלכליות. זה צריך להשתקף במחקר המילים ואין טעם לקדם ביטויים של דברים שהוא לא עוסק בהם.

רעיונות לביטויים מתאימים לקידום יכולים לבוא מכלי המחקר של גוגל, מביטויים שאתרים אחרים מקודמים עליהם (אפשר להוציא עם כלי מחקר מתאימים) ומשכל ישר.

בסוף מקבלים מחקר מילים מקיף ואפשר לעדכן אותו תוך כדי עבודה.

קישור למחקר מילים על עורך דין פלילי וגם עורך דין תעבורה כאן:

תכנים לאתר

אחרי שיש לנו מחקר מילים ואנחנו יודעים מה הגולשים מחפשים אנחנו צריכים לשים תכנים באתר שיענו על השאלות של הגולשים.

תוכן באתר צריך להיות בעיקר על ידי מאמר שיסביר מה הגולש חיפש וייתן לו תשובות. כך התוכן יהיה רלבנטי לגולש ולפי זה האתר יעלה בדירוג.לדוגמה אם גולש חיפש את הביטוי "צו למניעת הטרדה מאיימת" אז כדאי שהוא יתקל במאמר שמסביר בדיוק על הנושא בפירוט.

רצוי שהמאמר באתר יהיה לפחות בנפח של 350 מילים. המאמר צריך להיות מחולק גם לתתי נושאים עם כותרות וכדאי לשבץ בו תמונות אילוסטרציה.

עוד תוכן שיכול לעזור להרים את האתר הוא סרטונים עם הסברים על כל נושא. כדאי לפתוח ערוץ youtube יעודי לנושא ולהעלות סרטונים עם הסברים. השם של הסרטונים צריך להיות לפי המחקר מילים וכדאי לשבץ אותם גם כן באתר. סרטון טוב משאיר גם כן גולשים באתר לזמן ארוך ועוזר לשכנע ליצור קשר.

קישורים לאתר

קידום אתרים אורגני בגוגל מצליח גם בעזרת קישורים אל האתר. אם יש אתרים חזקים שמקשרים אל האתר אז האתר מתקדם למעלה כי קישורים זה כמו המצלמות.

קישורים אפשר להשיג מאינדקסים מתאימים, מכתבות באמצעי תקשורת שונים ומאתרים חזקים שנותנים אותם בתשלום.

הקישורים צריכים לבוא אל הדף הראשי של האתר וגם לדפים על נושאים ספציפיים מסוימים כמו "נהיגה בשכרות".

מבנה האתר

יש כמה מרכיבים חשובים באתר של עורך דין:

1.דרכי יצירת קשר נוחות. בחלק העליון של האתר וגם בחלק התחתון צריך להיות מספר טלפון לחיץ לחיוג. רצוי לתת מספר של המשרד ואם עורך הדין פועל 24 שעות במקרי חירום אז גם מספר נייד ולציין שזה לחירום.

בנוסף למספר הטלפון צריך להיות ווטסאפ עסקי עם אפשרות לקבלת מודעות.

טופס יצירת קשר כדאי להוסיף גם כן למתעניינים. הטופס צריך לכלול שם +טלפון + מייל.

ניתן גם להוסיף אפשרויות לפניות דרך צ'ט.

2.דף יצירת קשר עם כתובת המקום, מפת הגעה וכל דרכי יצירת הקשר.

3.דף אודות. בדף האודות יהיו פרטים על המשרד כמו תאריך הקמה, תחומי העיסוק והעובדים בו. אם יש כמה עובדים רצוי לעשות גם לכל אחד מהם דף. בדף יהיו תמונות תדמית, תארים והסמכות וניסיון מקצועי.

4.קטגוריה של הצלחות המשרד. אם למשרד היו כל מיני תיקים מוצלחים אז כדאי לפרסם את ההצלחות. זה עוד תוכן באתר ועוזר לשכנע מתלבטים לשכור את שירותי המשרד.

5.קטגוריה של מאמרים על כל נושא. זה אומר שאם יש נושאים עיקריים שהמשרד עוסק בהם כמו "פשיעה כלכלית" או "עבירות סמים" אז כדאי לעשות לכל נורא קטגוריה ומתחתיו מאמרים מהתחום.

6.דף ראשי מעוצב יפה שבו ללא צורך בגלילה יוצגו הנושאים העיקריים שהמשרד עוסק בהם, דרכי יצירת קשר וצילום תדמית של המשרד או הבעלים שלו.

הדף צריך להתאים גם למחשב נייח וגם לטלפון נייד

אחד התנאים שאתר צריך כדי לעלות בחיפוש גוגל הוא שהאתר יעלה מהר. זאת עבודה טכנית של בונה האתר ובין היתר מצריכה העלאת תמונות שלא יכבידו עליו. ניתן לעשות את זה אחרי עיבוד

כדאי לשמור באתר על שפה אחידה של פונטים וצבעים והם צריכים להיות תואמים ללוגו של המשרד ונעימים לקריאה.

עוד נושאים שאולי יעניינו אותך

קידום אתר של חברת קייטרינג

קייטרינג הוא שירות הסעדה חיצוני למתן אוכל באירועים שונים או באופן קבוע למוסדות כמו גני ילדים, מקומות עבודה ועוד. קידום אתר של קייטרינג בצורה אורגנית

לקידום העסק צרו קשר