רופאים שעובדים בפרטיקה פרטית יכולים להשיג לקוחות דרך קידום אתר בגוגל.

חלק נכבד ממי שמגיעים לרופאים מגיעים דרך המלצות של רופאים אחרים או מטופלים וחלק אחר מחפשים באינדקסים של רופאים או בגוגל.

לכן נוכחות של רופא ברשת האינטרנט חיונית כדי להשיג לו עוד לקוחות.

לעסק צריכה להיות נוכחות דיגיטלית מכובדת ברשת והדבר הראשון שצריך בשביל זה הוא להקים אתר.

אחרי זה כדאי להקים גם

  • ערוץ youtube
  • דף פייסבוק
  • דף אינסטגרם במקרה שיש לרופא משהו ויזואלי להציג (כמו למשל רופא אסתטי, וטרינר, רופא שיניים ורופאים שיכולים להציג משהו ויזואלי)

הקמת אתר לרופא או למרפאה צריכה להיות עם מחשבה רבה על מנת שיעשה את העבודה.

האתר הוא גם כרטיס ביקור של הרופא והוא גם צריך לשכנע את הגולש ליצור קשר עם הרופא

באתר צריך להיות דף ראשי עם כל הטיפולים שמציע הרופא\מרפאה.

נוסף לזה דף אודות שבו שיהיה פירוש מלא על הניסיון והידע של הרופא, על המרפאה והציוד שלה ואם יש עובדים נוספים במרפאה גם עליהם.

באתר צריכים להיות מאמרים עם הסברים למטופלים פוטנציאליים על הטיפולים שמתבצעים וגם הסברים נוספים ככל האפשר על מחלות ובעיות שהרופא מטפל בהם.

נושאים למאמרים כדאי לקחת ממחקר מילים שמקדם האתרים יבצע.

דוגמאות למאמרים:

  • איך מבצעים יישור שיניים (לרופא שיניים)
  • שיטות לביצוע מילוי שפתיים (לרופא אסתטי)
  • הסבר על דרכי טיפול בקטרקט  (לרופא עיניים)
  • הסבר על איזה בדיקות צריך לבצע בהריון (לרופא נשים)*

אם יש סרטוני הסבר או סרטוני תדמית כדאי להטמיע אותם גם כן באתר.

באתר צריכות להיות כמה שיותר אפשרויות ליצירת קשר וזה בין היתר במייל, ווטסאפ (עסקי), פייסבוק וכמובן טלפון. את קו הטלפון אפשר לחבר למענה מחוץ לשעות העבודה.

קידום אתרים לרופאים מתבסס קודם כל על מחקר מילים מקיף. במחקר יבחנו איזה ביטויים רלבנטיים לרופא\מרפאה ולפי זה יוחלט איזה נושאים כדאי לקדם.

חשוב שהרופא ייתן את כל הפרטים על סוגי הטיפולים שהוא מבצע וגם על מה שהוא לא מבצע. למשל יכולים להיות 2 רופאי שיניים שלא מבצעים את אותם טיפולים בדיוק והמחקר חייב להיות מדוייקת

חשוב גם לדעת באיזה איזור גאוגרפי הרופא מטפל.

דוגמא של מחקר מילים לרופא נשים שמבצע מעקב הריון

 

דוגמא של מחקר מילים לרופא עיניים שמבצע ניתוח קטרקט

דוגמא למחקר מילים של מרפאת פוריות

 

 

 דוגמא של מחקר מילים לרופא אסתטי שמבצע טיפולים אסתטיים בפנים

אחרי עריכת מחקר המילים אפשר לדעת מה כדאי לקדם מבחינת ביטויים ואז מכינים תכנים מתאימים שיעניינו את הגולשים שהם מטופלים פוטנציאליים.

המאמרים צריכים להיות ארוכים עם הסברים מלאים ובשפה שמתאימה לכל האוכלוסיה , בדרך כלל לרופאים עצמם אין את הזמן ו\או היכולת לכתוב את המאמרים ולכן כדאי לקחת לצורך העניין כותב תכנים מקצועי שיעשה את העבודה. בסוף הרופא צריך רק לעבור על המאמר ולתקן את כל מה שצריך כי המאמר צריך להיות מדוייק בכל הפרטים. המאמר חייב להיות ייחודי לאתר ואסור שהתוכן שלו יהיה מועתק במקום אחר.

מקדם האתר ישתמש גם כן במחקר המילים כדי לכתוב תיאורים וכותרות לגוגל בהתאם לביטויים הרלבנטיים.

חלק נכבד מקידום האתר בגוגל הוא קישורים לאתר מתוך אתרים אחרים ומתוך רשתות חברתיות. הקישורים הם כמו המלצות ולכן ניתן לבדוק מאיפה המתחרים מקבלים קישורים ולנסות לקבל מאותו מקום. זה יכול להיות אתרי אינדקס, פורומים מקצועיים או אתרים אחרים.

לדוגמא:

רופא שעוסק במעקב הריון יכול לפרסם מאמר עם הסברים על בדיקת שקיפות עורפית באתר של נשים שמדבר על הריון ולידה. במאמר יהיה קישור לאתר שלו.

רופא שמלווה ספורטאים יכול לפרסם מאמר באתר של מועדון קרוספיט על מניעת פציעות ספורט

אפשר לפרסם אתר של רופא בתגובה בפייסבוק כשמישהו שואל למשל על "רופא שיניים מומלץ בתל אביב"

קידום אתרים אורגני הוא תהליך ארוך שלוקח הרבה זמן.לוקח כמה חודשים עד שביטוי מגיע למקום ריאלי שיביא גולשים ופניות ובביטויים מאוד תחרותיים זה גם יכול לקחת שנה ומעלה.