קידום אתר של חוקר פרטי
חוקר פרטי זה תחום שמתאים בעיקר לקידום בגוגל ואפשר לבצע בו קידום אורגני או קידום ממומן בגוגל.
הקידום מתאים בעיקר לגוגל כי מי שצריך חוקר פרטי ולא מכיר אחד כזה פשוט יחפש בגוגל.
הקידום בגוגל מתחלק לקידום ממומן שבו יורד כסף על כל הקלקה על מודעה וגם לקידום אורגני שבו לא יורד כסף על הקלקה אבל צריך להיות במקומות הראשונים כדי שלקוחות פוטנציאליים יגיעו.
בתמונה חיפוש במחשב על הביטוי חוקר פרטי בגוגל.
ניתן לראות בחיצים את המודעות של הקידום הממומן שמופיעות למעלה ובערך 20-30% מהגולשים לוחצים עליהם. מתחת ניתן לראות את התוצאות ה”אורגניות” של החיפוש ששאר הגולשים לוחצים עליהם. מקדם אתרים דואג שהאתר שהוא מקדם יהיה למעלה בתוצאות האורגניות שלו כי כך יגיעו לקוחות פוטנציאליים.
הקידום הממומן עובד במהירות אבל הוא יקר יותר, קמפיין ממומן לחוקר פרטי אפשר להריץ תוך שעה.
לקידום אורגני לוקח זמן לעבוד וזה יכול להיות הרבה חודשים אבל לטווח הארוך זה הקידום המשתלם ביותר.
אפשר גם לשלב בין הדברים.
קידום ממומן של חוקר פרטי בגוגל
קידום ממומן קודם כל מצריך מחקר מילים שאם גולש יקליק אותם נרצה שיגיעו לאתר. חלק מהם יבצעו “המרה” שזה אומר שהם יצרו קשר בטלפון או ישאירו פרטים בטופס יצירת קשר באתר.
מחקר מילים לקידום ממומן בגוגל צריך להיות רק על ביטויים של מי שמחפש ישירות חוקר פרטי כדי לשכור אותו.
דוגמא של מחקר מילים של חוקר פרטי שמשרדו בתל אביב:
כדאי לכל ביטוי לשים מודעות מתאימות ולהוביל גם לדף מתאים כך שמי שחיפש “בלש פרטי בגידות” יקבל מודעה מתאימה על בגידות ויגיע לדף מתאים באתר.
צריך לשלול גם מילים שגולשים יכולים להקליק והם יביאו למודעה כמו קורס (קורס חוקר פרטי) או סיפורי (סיפורי חוקרים פרטיים). עם הרצת הקמפיין אפשר לבדוק עוד ביטויים לא מתאימים ולשלול אותם כדי לא לבזבז כסף.
כדאי גם להגדיר מיקום גאוגרפי ושפה של הלקוחות הפוטנציאלים כך שלדוגמא מי שיושב בתל אביב יכול להגדיר לקוחות ברדיוס של 50 ק”מ מהעיר ודוברי עברית ואנגלית בלבד.
צריך גם לתת כמה שיותר מידע במודעות ולנצל את כל האפשרויות שיש לדוגמא בחיפוש הזה במחשב:
ב2 המודעות העליונות יש מספר טלפון ובמודעה השלישית יש מיקום ושעות פתיחה. במודעה האחרונה אין שום דבר מזה ולכן סביר שיפנו אליו פחות.
באותו חיפוש בטלפון הנייד העניין של מספר הטלפון במודעה בולט יותר טוב.
דוגמא של חיפוש חוקר פרטי ב ipone X
כדאי שהקמת הקמפיין והמעקב אחריו תתבצע על ידי מקדם אתרים מקצועי. קמפיין מסוג זה שמנוהל ו\או נבנה בצורה לא נכונה עלול לבזבז אלפי שקלים.
קידום אורגני בגוגל של חוקר פרטי
לטווח הארוך כדאי לחוקר פרטי להיות למעלה בגוגל בתוצאות החיפוש האורגניות.
בקידום אורגני אין מגבלה על כמות הביטוים שאפשר לקדם.
יותר גולשים “מאמינים” לקידום האורגני כי הם לא יודעים שהדירוג שלו נקבע בין היתר על ידי קידום האתר.
קידום אורגני בגוגל דורש כמה דברים:
מחקר מילים לקידום אורגני
המחקר הזה שונה מהמחקר של קידום ממומן כי אין בו מגבלה על מילים וביטויים ואפשר לשים בו הכל בלי הגבלה ללא פחד של בזבוז כסף.
המחקר צריך לכלול ביטויים לפי היבט גאוגרפי כמו:
- חוקר פרטי בתל אביב (30 חיפושים בחודש)
- חוקר פרטי בחיפה (110 חיפושים בחודש)
וגם לפי היבטים של נושאים כמו:
- בדיקת האזנות סתר (30 חיפושים בחודש)
- חוקר פרטי בגידות (110 חיפושים בחודש)
מחקר המילים יתבצע בהתאם למה שהגולשים מחפשים בגוגל וגם בהתאם לצורכי הלקוח ותחומי העיסוק שלו, לא כל חוקר פרטי עוסק בכל תחום.