קידום של חוקר פרטי בגוגל

דף הבית » קידום של חוקר פרטי בגוגל

קידום של חוקר פרטי בגוגל

קידום אתר של חוקר פרטי

חוקר פרטי זה תחום שמתאים בעיקר לקידום בגוגל ואפשר לבצע בו קידום אורגני או קידום ממומן בגוגל.

הקידום מתאים בעיקר לגוגל כי מי שצריך חוקר פרטי ולא מכיר אחד כזה פשוט יחפש בגוגל.

הקידום בגוגל מתחלק לקידום ממומן שבו יורד כסף על כל הקלקה על מודעה וגם לקידום אורגני שבו לא יורד כסף על הקלקה אבל צריך להיות במקומות הראשונים כדי שלקוחות פוטנציאליים יגיעו.

בתמונה חיפוש במחשב על הביטוי חוקר פרטי בגוגל.

קידום חוקר פרטי

ניתן לראות בחיצים את המודעות של הקידום הממומן שמופיעות למעלה ובערך 20-30% מהגולשים לוחצים עליהם. מתחת ניתן לראות את התוצאות ה"אורגניות" של החיפוש ששאר הגולשים לוחצים עליהם. מקדם אתרים דואג שהאתר שהוא מקדם יהיה למעלה בתוצאות האורגניות שלו כי כך יגיעו לקוחות פוטנציאליים.

הקידום הממומן עובד במהירות אבל הוא יקר יותר. לקידום אורגני לוקח זמן לעבוד וזה יכול להיות הרבה חודשים אבל לטווח הארוך זה הקידום המשתלם ביותר.

אפשר גם לשלב בין הדברים.

קידום ממומן של חוקר פרטי בגוגל

קידום קודם כל מצריך מחקר מילים שאם גולש יקליק אותם נרצה שיגיעו לאתר. חלק מהם יבצעו "המרה" שזה אומר שהם יצרו קשר בטלפון או ישאירו פרטים בטופס יצירת קשר באתר.

מחקר מילים לקידום ממומן בגוגל צריך להיות רק על ביטויים של מי שמחפש ישירות חוקר פרטי כדי לשכור אותו.

דוגמא של מחקר מילים של חוקר פרטי שמשרדו בתל אביב:

מחקר מילים חוקר פרטי

כדאי לכל ביטוי לשים מודעות מתאימות ולהוביל גם לדף מתאים כך שמי שחיפש "בלש פרטי בגידות" יקבל מודעה מתאימה על בגידות ויגיע לדף מתאים באתר.

צריך לשלול גם מילים שגולשים יכולים להקליק והם יביאו למודעה כמו קורס (קורס חוקר פרטי) או סיפורי (סיפורי חוקרים פרטיים). עם הרצת הקמפיין אפשר לבדוק עוד ביטויים לא מתאימים ולשלול אותם כדי לא לבזבז כסף.

כדאי גם להגדיר מיקום גאוגרפי ושפה של הלקוחות הפוטנציאלים כך שלדוגמא מי שיושב בתל אביב יכול להגדיר לקוחות ברדיוס של 50 ק"מ מהעיר ודוברי עברית ואנגלית בלבד.

צריך גם לתת כמה שיותר מידע במודעות ולנצל את כל האפשרויות שיש לדוגמא בחיפוש הזה במחשב:

מודעות חוקר פרטי

ב2 המודעות העליונות יש מספר טלפון ובמודעה השלישית יש מיקום ושעות פתיחה. במודעה האחרונה אין שום דבר מזה ולכן סביר שיפנו אליו פחות.

באותו חיפוש בטלפון הנייד העניין של מספר הטלפון במודעה בולט יותר טוב.

דוגמא של חיפוש חוקר פרטי ב ipone X

כדאי שהקמת הקמפיין והמעקב אחריו תתבצע על ידי מקדם אתרים מקצועי. קמפיין מסוג זה שמנוהל ו\או נבנה בצורה לא נכונה עלול לבזבז אלפי שקלים.

By | 2018-05-22T09:08:56+00:00 מאי 22nd, 2018|קידום אורגני, קידום ממומן|0 Comments

About the Author:

Leave A Comment