קידום של חוקר פרטי בגוגל

קידום אתר של חוקר פרטי

חוקר פרטי זה תחום שמתאים בעיקר לקידום בגוגל ואפשר לבצע בו קידום אורגני או קידום ממומן בגוגל.

הקידום מתאים בעיקר לגוגל כי מי שצריך חוקר פרטי ולא מכיר אחד כזה פשוט יחפש בגוגל.

הקידום בגוגל מתחלק לקידום ממומן שבו יורד כסף על כל הקלקה על מודעה וגם לקידום אורגני שבו לא יורד כסף על הקלקה אבל צריך להיות במקומות הראשונים כדי שלקוחות פוטנציאליים יגיעו.

בתמונה חיפוש במחשב על הביטוי חוקר פרטי בגוגל.

קידום חוקר פרטי בגוגל

ניתן לראות בחיצים את המודעות של הקידום הממומן שמופיעות למעלה ובערך 20-30% מהגולשים לוחצים עליהם. מתחת ניתן לראות את התוצאות ה"אורגניות" של החיפוש ששאר הגולשים לוחצים עליהם. מקדם אתרים דואג שהאתר שהוא מקדם יהיה למעלה בתוצאות האורגניות שלו כי כך יגיעו לקוחות פוטנציאליים.

הקידום הממומן עובד במהירות אבל הוא יקר יותר. לקידום אורגני לוקח זמן לעבוד וזה יכול להיות הרבה חודשים אבל לטווח הארוך זה הקידום המשתלם ביותר.

אפשר גם לשלב בין הדברים.

קידום ממומן של חוקר פרטי בגוגל

קידום קודם כל מצריך מחקר מילים שאם גולש יקליק אותם נרצה שיגיעו לאתר. חלק מהם יבצעו "המרה" שזה אומר שהם יצרו קשר בטלפון או ישאירו פרטים בטופס יצירת קשר באתר.

מחקר מילים לקידום ממומן בגוגל צריך להיות רק על ביטויים של מי שמחפש ישירות חוקר פרטי כדי לשכור אותו.

דוגמא של מחקר מילים של חוקר פרטי שמשרדו בתל אביב:

מחקר מילים חוקר פרטי

כדאי לכל ביטוי לשים מודעות מתאימות ולהוביל גם לדף מתאים כך שמי שחיפש "בלש פרטי בגידות" יקבל מודעה מתאימה על בגידות ויגיע לדף מתאים באתר.

צריך לשלול גם מילים שגולשים יכולים להקליק והם יביאו למודעה כמו קורס (קורס חוקר פרטי) או סיפורי (סיפורי חוקרים פרטיים). עם הרצת הקמפיין אפשר לבדוק עוד ביטויים לא מתאימים ולשלול אותם כדי לא לבזבז כסף.

כדאי גם להגדיר מיקום גאוגרפי ושפה של הלקוחות הפוטנציאלים כך שלדוגמא מי שיושב בתל אביב יכול להגדיר לקוחות ברדיוס של 50 ק"מ מהעיר ודוברי עברית ואנגלית בלבד.

צריך גם לתת כמה שיותר מידע במודעות ולנצל את כל האפשרויות שיש לדוגמא בחיפוש הזה במחשב:

מודעות חוקר פרטי

ב2 המודעות העליונות יש מספר טלפון ובמודעה השלישית יש מיקום ושעות פתיחה. במודעה האחרונה אין שום דבר מזה ולכן סביר שיפנו אליו פחות.

באותו חיפוש בטלפון הנייד העניין של מספר הטלפון במודעה בולט יותר טוב.

דוגמא של חיפוש חוקר פרטי ב ipone X

קידום ממומן של חוקר פרטי בגוגל

כדאי שהקמת הקמפיין והמעקב אחריו תתבצע על ידי מקדם אתרים מקצועי. קמפיין מסוג זה שמנוהל ו\או נבנה בצורה לא נכונה עלול לבזבז אלפי שקלים.

קידום אורגני בגוגל של חוקר פרטי

לטווח הארוך כדאי לחוקר פרטי להיות למעלה בגוגל בתוצאות החיפוש האורגניות.

בקידום אורגני אין מגבלה על כמות הביטוים שאפשר לקדם.

יותר גולשים "מאמינים" לקידום האורגני כי הם לא יודעים שהדירוג שלו נקבע בין היתר על ידי קידום האתר.

קידום אורגני בגוגל דורש כמה דברים:

מחקר מילים לקידום אורגני

המחקר הזה שונה מהמחקר של קידום ממומן כי אין בו מגבלה על מילים וביטויים ואפשר לשים בו הכל בלי הגבלה ללא פחד של בזבוז כסף.

 

רונן וינשטוק
רונן וינשטוק

רונן וינשטוק עוסק בביצוע קידום אתרים אורגני SEO. יועץ לעסקים וחברות בבנית אתרים ובקידום עם ניסיון רב והצלחה בקידום ענפים שונים.

צרו איתי קשר

למידע ומאמרים נוספים

מה זה SEO

בהרבה מקרים ממליצים לבעלי אתרים "לעשות SEO". כדאי לדעת מה זה ולמי זה טוב. הסבר על המושג SEO SEO זה ראשי תיבות של Search Engine

בניית אתר לעורך דין

למה עורך דין צריך אתר? בין אם מדובר בעורך דין בודד מתחיל בתחום ובין אם מדובר במשרד עורכי דין ענק שיש בו שותפים או שכירים,

הסבר על לידים לעסקים והטיפול בהם

אתרי אינטרנט רבים מוקמים לצרכים תדמיתיים של העסק ומתן מידע. הרבה אתרים מוקמים לצורך הבאת לידים לבעלי האתר והפיכה שלהם לכסף. יש כמה סוגים של