בניית אתר וורדפרס לעסק – כל היתרונות שיש

מהי וורדפרס? כל אתר כמעט כולל מתחתיו פלטפורמה מערכת ניהול תוכן (באנגלית CMS). זאת מערכת שמאפשרת את ניהול האתר שזה אומר הכנסת קבצי טקסט, תמונות, וידאו ועוד דברים. רוב האתרים בעולם בנויים על מערכת כזאת שאפשר דרכה לתחזק את האתר. למערכות התוכן יש הרשאות בכל מיני רמות כמו של מנהל האתר, כאלה שעורכים באתר, כאלה שיכולים להוסיף מוצרים או מאמרים לאתר ועוד. וורדפרס היא סוג של מערכת ניהול תוכן. שהתחילה את הדרך כמערכת ניהול לאתרים של בלוגים ושל חדשות. למה לבנות אתר עם וורדפרס? עשרות אחוזים מהאתרים בעולם בנויים על וורדפרס והיא מאוד פופולרית. בזכות זה אפשר לבנות על וורדפרס כל סוג אתר אפשרי ויש הרבה סוגים של תבניות מוכנות חינמיות או בתשלום. המערכת קלה לתפעול ולשימוש על ידי אדם ממוצע אפשר גם לבנות אתר מאפס על ידי התקנת תוספים כמו אלמנטור שמאפשרים כל עיצוב שרוצים. בזכות זה שהמערכת מאוד

קרא עוד »

מה זה קמפיין בפייסבוק ולמה כדאי להשקיע בכך?

לא מעט אנשים בישראל בחרו לנהל עסקים עצמאיים וחלק מאתנו יודעים לומר שזה לא פשוט בכלל. אנחנו נלחמים כדי לשרוד ורוצים לעשות הכול כדי שעוד ועוד לקוחות יפנו דווקא אלינו, אך נשאלת השאלה: איך עושים זאת? והאם יש דרך טובה יותר מאחרות לביצוע המשימה? חשוב שתדעו: אם עד היום ניסיתם לשווק את העסק שלכם רק בדרכים אחרות ולא התייחסתם לפייסבוק, הגיע הזמן שתעשו זאת. ניהול של קמפיין מוצלח בפייסבוק יכול הרבה פעמים להשפיע על עתיד העסק בצורה משמעותית ביותר. לכן, אם אפשר לעשות זאת וכך ליהנות מתוצאות טובות, למה לחשוב פעמיים? איך עושים בפועל קמפיין בפייסבוק? ניהול של קמפיין מוצלח בפייסבוק דורש תכנית עבודה ברורה ולכן לא כל אחד יוכל לעשות זאת עבורכם. מעבר לכך שצריך תכנית, צריך גם זמן פנוי, כך שאם לרגע חשבתם לעשות זאת בעצמכם, כדאי שתחשבו על כך שוב. האם יש לכם את הזמן הפנוי לכך?

קרא עוד »

הדרכה לביצוע קידום ממומן בגוגל

מתי עושים קידום ממומן בגוגל? יש כמה מצבים שבהם עושים קידום ממומן בגוגל: 1.אם מתחילים קידום אורגני לאתר, לוקח זמן עד שהקידום עולה ומביא פניות. עד אז עושים קידום ממומן 2.קידום של משהו חד פעמי כמו סדנה, קורס, מבצע מכירות וכדומה 3.קידום של נותני שירותים שצריכים אותם בדחיפות ומי שמחפש אותם מתקשר לראשון שהוא רואה. במקרים אלה המודעות שלהם קופצות למעלה במכשיר הנייד ואפשר גם להפעיל אותם לפי שעות. עסקים מסוג זה יכולים להיות וטרינרים תורנים, רופא שיניים חירום, עורך דין פלילי, גרירת רכב ועוד. 4.ניתן להריץ קידום ממומן גם במקביל לקידום האורגני על מנת לתפוס גם את הגולשים שבאים לקידום הממומן. למי מתאימה הדרכת קידום ממומן בגוגל PPC ? למי שמריץ קמפיינים בגוגל ורוצה לדעת איך לשפר אותם לבעלי עסקים או מנהלי חברות שמישהו מריץ להם קמפיין ממומן בגוגל והם רוצים לדעת שעושים להם עבודה טובה ויעילה למי שלא

קרא עוד »

תוכנה לקידום אתרים אורגני – האם יש דבר כזה?

בעלי עסקים רבים לא יודעים בכלל מה זה קידום אתרים אורגני במקרים רבים הם לא מבינים מה אומר תהליך הקידום ורואים פרסומות שמציעות "תוכנה לקידום אתרים אורגני" או "קידום אתרים אוטומטי" ודברים בסגנון הזה. יש גם פרסומות שמציעות "קידום אתרים רובוטי" או "קידום אתרים על ידי רובוט". במציאות אין דבר כזה ואין תוכנה או רובוט שיכולה לקדם את האתר מכמה סיבות: 1.לכל עסק יש את הצרכים שלו ולכן צריך לקדם לפי זה. אפילו יכולים להיות 2 עסקים שהם באותו תחום אבל לכל אחד יש צרכים ורצון ללקוחות קצת אחרים. כך יכולים להיות 2 רופאי שיניים שעוסקים בנושאים קצת שונים או 2 עורכי דין לענייני משפחה שיש להם רצון בלקוחות מסוגים אחרים. לכן כשמקדם אתרים מקדם עסק הוא בודק עם בעל העסק מהם הצרכים שלו ולפי זה מבצע מחקר מילים שלפיו מחליטים איזה מילים וביטויים כדאי לקדם. את המחקר הוא מבצע

קרא עוד »

קידום של חוקר פרטי בגוגל

קידום אתר של חוקר פרטי חוקר פרטי זה תחום שמתאים בעיקר לקידום בגוגל ואפשר לבצע בו קידום אורגני או קידום ממומן בגוגל. הקידום מתאים בעיקר לגוגל כי מי שצריך חוקר פרטי ולא מכיר אחד כזה פשוט יחפש בגוגל. הקידום בגוגל מתחלק לקידום ממומן שבו יורד כסף על כל הקלקה על מודעה וגם לקידום אורגני שבו לא יורד כסף על הקלקה אבל צריך להיות במקומות הראשונים כדי שלקוחות פוטנציאליים יגיעו. בתמונה חיפוש במחשב על הביטוי חוקר פרטי בגוגל. ניתן לראות בחיצים את המודעות של הקידום הממומן שמופיעות למעלה ובערך 20-30% מהגולשים לוחצים עליהם. מתחת ניתן לראות את התוצאות ה"אורגניות" של החיפוש ששאר הגולשים לוחצים עליהם. מקדם אתרים דואג שהאתר שהוא מקדם יהיה למעלה בתוצאות האורגניות שלו כי כך יגיעו לקוחות פוטנציאליים. הקידום הממומן עובד במהירות אבל הוא יקר יותר, קמפיין ממומן לחוקר פרטי אפשר להריץ תוך שעה. לקידום אורגני לוקח זמן

קרא עוד »

פרמטרים לדירוג גוגל

כל בעלי האתרים רוצים להיות מדורגים למעלה בגוגל. דירוג גבוה בגוגל מביא לכניסות רבות לאתר וכתוצאה מזה להכנסות לבעלי האתר. תמיד יש שאלה על למה גוגל מחליט לדרג אתר אחד יותר גבוה מהשני. גוגל רואה את הגולשים כלקוחות ולכן הוא רוצה לתת להם את התוצאה הכי גבוה למה שהם שאלו. לגוגל יש הרבה מאוד פרמטרים שעל פיהם הוא מדרג את האתרים בתוצאות החיפוש. לכל הפרמטרים יש משקל בדירוג והוא לא ידוע, הוא גם יכול להשתנות ולגרום לכן לעליות וירידות. אלה הפרמטרים העיקריים לדירוג בגוגל: איכות התוכן אם הגולש ביצע שאילתה אז הוא ירצה לקבל תשובה אמינה ומדויקת לשאילתה ולכן התוכן הוא חשוב. התוכן צריך להיות עדכני ומסודר עם כותרות. ברור שכמות התוכן צריכה להיות גם קשורה לשאילתה ואם למשל מישהו חיפש את הביטוי "כניסת שבת" אז מספיק לו מבט אחד על המסך כדי לקבל תשובה. אם הוא חיפש משהו אחר

קרא עוד »

קידום חנות וירטואלית בגוגל

אם יש לכם חנות אינטרנטית או שאתם מתכוונים לבנות חנות כזאת יהיה לכם צורך גם בלקוחות שיגיעו אליה חנות אינטרנטית כדאי לקדם בכמה צורות: קידום אורגני בגוגל לטווח ארוך, קידום ממומן בגוגל לרשת החיפוש על מבצעים ועל נושאים נקודתיים ואו גם באופן קבוע, קידום של באנרים ברשת החיפוש של גוגל עם מודעות remarketing (שיווק מחדש) וגם קידום בפייסבוק ע"י פנייה לקהל יעד מתאים וגם remarketing. כחלק מתהליך הקידום צריך שהאתר עצמו יהיה מתאים לקידום מבחינה טכנית. קידום של חנות וירטואלית מתחיל עוד הרבה לפני בניית החנות בתכנון נכון של מבנה האתר. מבנה נכון של אתר הוא מבנה שנח לגולש כך שהוא יכול לראות בצורה ברורה מה יש לחנות להציע, כמה זה עולה ועוד דברים רלבנטיים. קידום אורגני בגוגל של חנות אינטרנטית קידום אורגני של החנות בגוגל הוא קידום טוב וזול לטווח הארוך, ברגע שמוצר בחנות או החנות עצמה נמצאים במקומות

קרא עוד »

הסרת אזכורים שליליים | הסרת תוצאות חיפוש על ידי מקדם אתרים

אזכורים שליליים ברשת של אדם או עסק עלולים לפגוע קשה באדם או בעסק וחשוב לשמור על תדמית נקייה. במקרים רבים כשמחפשים פרטים על מישהו אז "עושים עליו גוגל" וככה בודקים מה יש עליו. הבדיקה בגוגל לא משקפת באמת את המידע האמיתי לטוב או לרע. כך למשל אי אפשר לדעת מה מצבו הכלכלי המשפחתי או כל מידע משמעותי אחר. מצד שני אם יש עליו אזכורים שליליים הם גם יכולים לשקף דברים לא נכונים או להעצים אותם. במקרים רבים יכול להיות אדם אחר עם אותו שם שיש עליו אזכורים שליליים והגולשים לא יכולים להבדיל בין מי שהם חיפשו לבין התוצאות. ניהול מוניטין ברשת הוא חלק נכבד מהמוניטין של העסק והסרת אזכורים שליליים היא חלק ממנו. דוגמאות לאזכורים שליליים בגוגל -עובד שיתבע את מקום העבודה שלו יכול לקבל אזכור של פסק הדין. אם מקום עבודה פוטנציאלי יעשה עליו חיפוש ויראה את זה הוא לא

קרא עוד »

קידום ממומן בגוגל

איך ביצוע קידום ממומן בגוגל מגדיל את הכנסות העסק קידום אתרים ממומן בגוגל נותן פניות לאתר דרך פרסום מודעות בתשלום. לקידום ממומן בגוגל יש כמה יתרונות והם: 1.גמישות מלאה בהפעלת הקידום לפי שעות מסוימות שבהן העסק עובד ולפי אזור גאוגרפי  שהעסק נמצא בו. 2.גמישות מלאה בנושאים שאפשר לקדם. זה אומר שאם רוצים למשל לחסל מלאי של מגפיים בסוף העונה אז אפשר להריץ מודעות רק על זה. אם יש נושאים עונתיים כמו הדברת צרעות שיש לה ביקוש בסוף הקיץ אפשר להריץ אותה אז ולעצור מתי שרוצים. 3.הפעלת הקידום היא מיידית ולא צריך לחכות הרבה חודשים עד שמתחילים לקבל פניות מהאתר. קידום ממומן צריך להתבצע בצורה נכונה ויעילה תוך מעקב מתמיד אחרי התוצאות ושיפור כדי לראות שהקידום משתלם. זה אומר שאם הושקע סכום כסף מסוים בעל האתר צריך לקבל כמות של לקוחות שתכסה את ההשקעה ותתן רווח כמו שמקובל בכל פרסום. בתחילת

קרא עוד »

תוכנה לקידום אתרים ahref – מדריך מעשי

לצורך קידום אתר אני משתמש ב2 תוכנות עיקריות: ahref וscreaming frog. Ahref זה למעשה אתר https://ahrefs.com/ שנרשמים אליו ומשלמים תשלום חודשי עבור השימוש בשירות. המסלול המומלץ למקדמי אתרים הוא של 199$ לחודש כי בו יש את כל מה שמקדם אתרים צריך. הוספת אתר למעקב קבוע ניתן להוסיף אתר למעקב קבוע או לבדוק אתר באופן חד פעמי. אם יש אתרים שמקדמים אז רצוי להוסיף אותם למערכת דרך החיבור ל google search console. דוגמא להוספת האתר https://yaelrotem.co.il/ שמחובר ל google search console בחשבון gmail של [email protected] 1.לוחצים על create בצד שמאל של המסך. 2.בוחרים ב import 3.בוחרים את חשבון הgmail המתאים 4.לוחצים על המשך פעמיים. 5.בוחרים את האתר שרוצים להוסיף ואפשר לבחור גם אם להוציא עליו דו"ח בדיקה מיד וכל כמה זמן להוציא עליו דו"ח. אחרי סימון האתר לוחצים על import. 6.בסוף התהליך נוכל לראות את האתר ברשימת האתרים למעקב וגם סימון

קרא עוד »

בדיקת קידום אתר בגוגל – הפקת דו"ח עם המלצות לשיפורים

עסקים רבים וגופים גדולים שוכרים במקרים רבים שירות קידום אתרים אורגני כדי לקדם את העסק בתוצאות החיפוש של גוגל. יש גם עסקים גדולים כמו חברות ביטוח או תיירות שמעסיקים מקדמי אתרים שכירים כדי לקדם את האתרים של עצמם. לפעמים נדמה שהאתר לא מתקדם, לא נעשית עבודה והכסף משולם סתם. למקרים כאלה אני נותן דו"ח קידום אתר בגוגל אחרי בדיקה מקיפה של האתר. הדו"ח כולל את הדברים הבאים: 1.בדיקת מיקומים של האתר ושל מילות מפתח חשובות, האם האתר מתקדם ומילות המפתח גם עולות למעלה בחיפוש 2.כמה קישורים התווספו לאתר מאתרים חזקים. הוספת קישורים היא משהו חשוב לקידום האתר 3.האם יש קישורי ספאם באתר שלא הוכחשו? כמות גדולה של קישורי ספאם עלולה להוריד את האתר. במקרה שיש קישורים כאלה צריך להכחיש אותם 4.האם יש קישורים שבורים בתוך האתר או מהאתר החוצה? קישור שבור נותן חווית משתמש לא טובה וגוגל מוריד את הדירוג.

קרא עוד »

הסבר על לידים לעסקים והטיפול בהם

אתרי אינטרנט רבים מוקמים לצרכים תדמיתיים של העסק ומתן מידע. הרבה אתרים מוקמים לצורך הבאת לידים לבעלי האתר והפיכה שלהם לכסף. יש כמה סוגים של לידים שמקבלים מאתרים סוגי הלידים קצת שונים בין עסקים שהם חנויות אינטרנטיות ועסקים שהם נותני שירותים. לידים עסקיים של חנויות אינטרנטיות נניח שיש רשת חנויות כלי בישול שגם מפעילה סדנאות בישול ללקוחות. היא יכולה לקבל כמה סוגי לידים: 1.קנייה של מוצר בחנות 2.הורדת קופון לקניה בחנות 3.הרשמה למועדון לקוחות 4.הורדת אפליקציה של העסק 5.הרשמה לניוזלטר של העסק 6.צפייה בסרטון הדרכה של העסק 7.רכישת סדנת בישול דרך האתר 8.התקשרות לעסק דרך הטלפון. כל אחת מצורות הפניה האלה לעסק היא ליד שיכול לייצר הכנסה מיידית כמו קניה בחנות או רכישת קורס. ליד גם יכול לייצר הכנסה עתידית כמו למשל הרשמה לניולטר שבעתיד יביא מכירות או קניית קופון. לידים עסקיים של נותני שירותים נותני שירותים כמו רופאים, עורכי

קרא עוד »

קידום אתרים בגוגל לרואי חשבון ויועצי מס

משרדים של רואי חשבון ושל יועצי מס רוצים תמיד עוד לקוחות. קידום אתרים אורגני ואו ממומן בגוגל יכול להביא להם עוד לקוחות פוטנציאלים אם הוא מנוהל נכון ובצורה שיטתית. לקוח פוטנציאלי הוא מי שמחפש שירות והוא יחפש ביטוי שיש לו כמות משמעותית של חיפושים בגוגל. לדוגמא: חיפוש על הביטוי "הקמת חברה" קידום אתרים אורגני לרואה חשבון קידום אורגני זה אומר שהאתר של המשרד יעלה בתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל כשמחפשים ביטוי מסוים שרלבנטי לתחום העיסוק של המשרד. הביטוי צריך להיות גם עם נפח חיפוש משמעותי. כמות הביטויים שאפשר לקדם היא בלתי מוגבלת ואין תשלום על הקלקה על ביטוי. גולשים יותר נכנסים לקידום האורגני כי הם חושבים שהוא יותר אמין. כדאי להיות בו למעלה במקומות 1 עד 3 כי גולשים שמחפשים שירות משווים כמה הצעות מחיר ובדרך כלל לא יותר מ3. קידום אורגני הוא תהליך ארוך טווח שיכול לקחת גם כמה חודשים

קרא עוד »

קידום אתרים אורגני

קידום אורגני בגוגל SEO – מה זה הרבה שומעים את המונח SEO וזה ראשי תיבות של search engine optimization. בתרגום חופשי זאת התאמה של האתר למנועי החיפוש. כשהאתר מתאים למנועי החיפוש אז הוא עולה בחיפושים. בישראל רלבנטי רק מנוע החיפוש גוגל – לא משתמשים כמעט במנועי חיפוש אחרים. למה צריך קידום אתרים בגוגל? גולשים מחפשים בגוגל מידע מכל מיני סוגים כמו: דגם של מסך מחשב, איפה הוטרינר הכי קרוב, מהי הטיסה הכי זולה ללונדון ועוד. אחרי שהם רואים את המודעות הממומנות הם רואים את החיפוש של גוגל ומסתכלים קודם כל באתרים שעלו ראשונים בחיפוש. משם הם מחפשים את המידע. במקרים רבים של מידע על שירות מסוים אם הם יקראו באתר על השירות וישתכנעו הם יתקשרו ויהפכו ללקוחות. וכך גם במידע על מוצרים. לכן מי שצריך קידום אורגני בגוגל זה בעלי עסקים שיש להם מוצר או שירות למכור והמוצר או השירות

קרא עוד »

אופטימיזציה לאתר

אחר מהשירותים שאני מספק הוא דו"ח אופטימיזציה לאתר. למה צריך דו"ח אופטימיזציה לאתר? אתר שמקודם חזק על ידי קידום אתרים אורגני יביא עוד גולשים ועוד לקוחות. אופטימיזציה עושים ב2 מקרים: 1.כשיש אתר מושקע עם תכנים ועדיין בלי מספיק גולשים. משפרים את כל מה שאפשר ולפעמים השיפור הזה מספיק כדי להקפיץ את האתר 2.במקרה שמשלמים לחברת קידום אתרים על קידום אתר אבל אין תוצאות ורוצים לדעת האם נעשית עבודה טובה. מחיר דו"ח אופטימיזציה לאתר תדמית הוא 700 שקלים + מע"מ מחיר דו"ח אופטימיזציה לאתר שכולל חנות הוא 1000 שקלים + מע"מ הבדיקה מתבצעת עם הכלים הכי טובים שיש ובינהם תוכנות קידום אתרים כמו  ahref וגם screaming frog. בדיקות אופטימיזציה לאתר שנעשות עם תוכנת screaming frog 1.האם בכל דף יש כותרת title וכותרת meta description יחודיות לדף? אם לא אז רשימה של דפים שצריך לשנות בהם את זה 2.האם יש דפים עם

קרא עוד »

מה זה SEO

בהרבה מקרים ממליצים לבעלי אתרים "לעשות SEO". כדאי לדעת מה זה ולמי זה טוב. הסבר על המושג SEO SEO זה ראשי תיבות של Search Engine Optimization  שזה אומר אופטימיזציה למנועי חיפוש. האופטימיזציה היא למעשה שיפור האתר כדי שיעלה יותר גבוה במנועי החיפוש כמו גוגל , בינג ואחרים בתוצאות החיפוש. אופטימיזציה לאתר כוללת את שיפור מבנה האתר, התוכן בדפים, הכותרות ועוד דברים. כך מנועי החיפוש יודעים לקרוא את האתר יותר טוב ונותנים לו ערך יותר גבוה. ברוב המקרים קוראים לתהליך SEO "קידום אתרים אורגני בגוגל" או בקיצור "קידום אתרים". איזה אתרים צריכים לעשות SEO SEO נדרש לאתרים שצריכים להתקדם בתוצאות החיפוש בגוגל. הרעיון הוא להביא לידים לעסקים מגולשים שחיפשו את האתר בגוגל והגיעו אליו דרך תוצאות החיפוש האורגניות בגוגל שבהן הוא היה למעלה. זה יכול להיות אתרי תדמית כמו אתרים של עורכי דין או של רופאים, אתרים שהם חנויות אינטרנטיות וגם

קרא עוד »

בניית אתר לעורך דין

למה עורך דין צריך אתר? בין אם מדובר בעורך דין בודד מתחיל בתחום ובין אם מדובר במשרד עורכי דין ענק שיש בו שותפים או שכירים, כדאי לעורך דין לבנות אתר מכמה סיבות: תדמית – חלק חשוב מהתדמית של עורך הדין הוא איך הוא נוכח באינטרנט והאתר הוא חלק מרכזי. זה מן סוג של כרטיס ביקור מורחב מתן מידע – במה עוסק עורך דין, מה הניסיון שלו, מה ההצלחות שלו השגת לקוחות חדשים – אפשר לקדם את האתר בגוגל ממומן או אורגני, אפשר גם בעוד דרכים וככה להביא משם לקוחות חדשים למשרד גדול – גיוס עורכי דין אפשרות ליצור קשר דרך האתר מה צריך להיות באתר של עורך דין? אתר של עורך דין צריך לשכנע את הגולש בזה שהעורך דין הוא איש מקצוע טוב ויכול לתת לו מענה לבעיה שלו. גולש יכול להגיע לאתר בכמה צורות כמו: המלצה בקבוצה סגורה בפייסבוק

קרא עוד »

איך בוחרים מקדם אתרים או חברת קידום

החלטתם לקדם את האתר בגוגל? עשיתם בחירה טובה. עכשיו צריך לבחור רק את מי שיעשה את העבודה טוב כדי שתוכלו להגדיל את הפניות. קודם כל גם אם השתכנעתם שצריך קידום לא בטוח שאתם צריכים. קידום צריך במקרה שהעסק פונה להמונים ויש ביקוש למוצר שלו. אם יש לכם רעיון חדש ולא מוכר אז לא יחפשו אותו בגוגל והשיווק צריך להתבצע באמצעים אחרים. תראו האם עסקים כמוכם מפרסמים בגוגל ויש להם מודעות בתשלום ותוצאות חיפוש באורגני. להיות מקדם אתרים זה משהו שדומה להיות איש יחסי ציבור. אין לתחום הזה מחסומי כניסה וכל אחד יכול להגיד שהוא מקדם אתרים ולהתחיל לעבוד. אפשר לעבוד עם פרילאנסר עצמאי ואפשר גם לעבוד עם חברת קידום אתרים. אי אפשר להגיד חד משמעית מה טוב יותר כי יש חברות טובות ורציניות ויש גם פרילאנסרים טובים ולהיפך. היתרון בעבודה עם חברה גדולה ורצינית הוא שיש גיבוי מקצועי לעבודה ותשתית

קרא עוד »

קידום אתרים לרופאים , מרפאות ומטפלים

לרופאים פרטיים ולמרפאות פרטיות יש צורך תמידי בהשגת לקוחות חדשים שיגיעו אליהם. כל חלון פנוי שיש לרופא או למרפאה שאין בו לקוח הוא למעשה הפסד כסף. המצב הרצוי הוא שיש הצפה של לקוחות חדשים והתורים מלאים להרבה זמן קדימה. למה אנשים מחפשים שירותי רפואה פרטיים? חיפוש רופא פרטי נובע מכמה סיבות: 1.קביעת תור מאוד מהירה לעומת המערכת הציבורית. התורים לבדיקה או טיפול במקום פרטי הם מאוד מהירים ולא מצריכים המתנה ארוכה כמו בציבורי 2.השירות הוא אישי יותר וסבלני יותר. תמורת הכסף שמשולם לרופא הוא יקדיש יותר זמן וסבלנות ללקוח מאשר ברפואה הציבורית 3.יש יותר פרטיות. אין צורך לעמוד בתור במרפאה או בבית חולים חולים ציבורי. כך סלבס למשל יכולים לקבל טיפול בפרטיות ולא מטרידים אותם 4.במקרים רבים אנשים פונים לרופאים פרטיים כדי לקבל חוות דעת שניה על הטיפול שניתן להם. זה קורה במקרים מורכבים או כשיש התלבטות בקשר לטיפול בבעיה

קרא עוד »

קידום אתרים לעורכי דין בגוגל אורגני או ממומן

דרכי שיווק של עורכי דין משרד עורכי דין צריך לשווק את עצמו בכל מיני ערוצים כדי להגיע ללקוחות. יש את הערוצים המסורתיים שהם: מודעות בעיתונים. עלות סבירה בעיתון מקומי ויקרה מאוד בעיתון ארצי. הופעה בתוכניות טלויזיה. תשלום יקר ליחצנות. לא כל עורך דין יודע להופיע מול מצלמה ולהעביר מסר כמו שצריך. פגישות בארגוני נטוורקינג. מצריך הרבה מאוד זמן והשקעה בפגישות עם אנשים והוצאת אנרגיה. ועוד דרכים. הבעיה בערוצים המסורתיים היא שיש להם עלות יקרה כדי להביא לקוחות ויש מגבלות להגעה למספר רב של לקוחות. בעיה נוספת היא שקשה בהם להעביר המון מידע ללקוחות פוטנציאלים. שיווק דיגיטלי של עורכי דין השיווק הדיגיטלי נעשה ברשת האינטרנט במגוון דרכים. נוכחות חזקה באינטרנט בכל מקום שיש בו לקוחות פוטנציאלים יכולה להביא פניות למשרד עורכי הדין. כדאי לכן לעורך הדין להקים כמה נכסים דיגיטליים והם: חשבון tiktok שאליו יעלו סרטוני הסבר בנושאים שונים חשבון youtube

קרא עוד »

מקדם אתרים

מקדם אתרים הוא לא מקצוע פורמלי שלומדים באוניברסיטה אלא מקצוע שאפשר ללמוד במכללות פרטיות או לבד. המקצוע דומה לאיש יחסי ציבור שמלווה עסקים אלא שכאן זה נעשה באינטרנט. המטרה של מקדם האתר היא לגרום לכך שהעסק ייחשף ברשת בצורה מיטבית וקודם כל בחיפושים האורגניים בגוגל. הרעיון הוא שמי שחיפש את הביטויים שקשורים לעסק יכנס לאתר של העסק ומשם הוא יתרשם וייצור קשר. כך העסק יקבל עוד לקוחות חדשים. המקדם דואג לכך בצורות שונות. ככל שהאתר יהיה במיקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל כך יכנסו אליו  יותר גולשים שיהפכו ללקוחות פוטנציאלים. קידום האתר בגוגל כולל עבודה בכל מיני רבדים מה צריך וכדאי לקדם הבנת צורכי הבעלים של האתר – איזה לקוחות הוא מצפה לקבל, באיזה נושאים הוא רוצה שיגיעו אליו, באיזה אזור גאוגרפי הוא עובד, מה הפניות שהוא לא רוצה לקבל. לצורך העניין צריך להבין את העסק של הלקוח לעומק

קרא עוד »

איך תוכן איכותי עוזר לקידום האתר ולעסק

כל עסק אם הוא חנות או נותן שירות רוצה כמות גדולה של לקוחות. לקוחות קודם כל צריכים ליצור קשר עם העסק ואז להשתכנע לקנות בו. לפני קניית מוצר או שירות הלקוחות רוצים להשתכנע שמה שהוא קונים הוא טוב ואיכותי. העברת מידע על ידי תוכן איכותי באתר תעזור להם מאוד להשתכנע. תוכן איכותי יכול לכלול מאמרים מפורטים, תמונות אילוסטרציה או אמיתיות וגם סרטונים מושקעים עם הסברים. כדאי לשים את התוכן באתר של העסק מכמה סיבות: 1.תוכן ארוך ומפורט גורם לגולשים להשאר יותר זמן באתר. האתר יעלה בתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל אם גוגל יראה שהגולשים נשארים בו יותר זמן. תוכן יכול להיות מאמר ארוך ומפורט עם מילות מפתח וביטויים שהגולשים מחפשים ובנוסף גם כדאי לשלב בו תמונות או תרשימים. יכול להיות גם או בנוסף סרטון ארוך שמשאיר את הגולשים בדף שבאתר עם הסברים על השירות או המוצר. 2. גולשים שיגיעו לאתר בעקבות

קרא עוד »

קידום אתר של עורך דין פלילי או תעבורה או צבאי + מחקר מילים

עורך דין תעבורה או פלילי הם כאלה שצריכים כל הזמן לקוחות חדשים. הלקוחות הפוטנציאלים הם מכל סוגי האוכלוסיה ורובם הם כאלה שצריכים את השירות באופן חד פעמי והם לא לקוחות חוזרים. אחת השיטות היעילות ביותר להביא להם פניות של לקוחות חדשים היא ביצוע קידום אתר אורגני בגוגל. המטרה של קידום אתר אורגני בגוגל היא להעלות את האתר של הלקוח למעלה בתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל. גולשים שצריכים את השירות של עורך הדין יחפשו אותו בגוגל וילכו לתוצאות החיפוש האורגניות בעיקר (גם קידום ממומן בגוגל יכול להיות יעיל אם נעשה בצורה נכונה אבל הוא יותר יקר). הרעיון הוא להגיע למעלה על ביטויי חיפוש רלבנטים לעורך הדין ושיש עליהם גם כמות של חיפושים לחודש. אין הגיון בלקדם ביטוי שאין לו מספיק חיפושים כמו "עורך דין תעבורה במושב אלישמע" כי אז הוא יגיע בקלות למקום הראשון אבל אף אחד לא יגיע דרכו. כדי לדעת

קרא עוד »

איך לעבוד עם מקדם אתרים ולהצליח

אחרי עבודת קידום אתרים וייעוץ  עם הרבה לקוחות (יותר מ250) בחנתי את מה שהצליח להתקדם מהר, מה שהצליח להתקדם לאט ואת מה שלא הצליח. דיברתי גם עם קולגות ושאלתי על קידומים שהם עשו. מזה הסקתי איך בעלי עסקים צריכים לעבוד מול מקדם אתרים ולהצליח. אז קודם כל אם החלטתם לבצע קידום אורגני בגוגל לאתר שלכם אז ההחלטה תביא עוד לקוחות ולידים ותרים לכם את העסק. החלטה מצוינת! כדאי שתבחרו במקדם אתרים מקצועי שיעשה את העבודה. לא כדאי לנסות לעשות לבד את העבודה כי הסיכוי של בעל אתר שלא בקי בקידום להצליח כמו מומחה קידום אתרים הוא נמוך. הרבה זמן וכסף מתבזבזים על ניסיונות כאלה. אפשר לקרוא על בחירת מקדם אתרים כאן כדי שהעבודה תצליח אתם חייבים שיתוף פעולה מלא איתו. קידומים שלא הצליחו הם אלה שלא היה בהם שיתוף פעולה בין המקדם ללקוח. כדאי לדעת שהצלחה של קידום אתר מחייבת

קרא עוד »

בדיקות אתרים QA

בדיקת אתר חשובה כדי לוודא שהאתר עובד בצורה תקינה מכל היבט. חשוב במיוחד לבצע בדיקת אתר אחרי שהאתר נבנה ועלה לאוויר וגם כשעושים בו שינויים משמעותיים מבחינת מבנה. לבדיקת אתר יש כמה מרכיבים והיבטים. כל בדיקה חייבת להתבצע גם ממחשב רגיל וגם מטלפון סלולרי שהוא אנדרואיד ואפל כדי לראות שהאתר נראה טוב בכולם. בדיקה פונקציונלית של האתר בדיקת גלישה וניווט באתר גלישה באתר והתמצאות בו. עוברים על הדפים והתפריטים ובודקים: 1.התפריטים נפתחים ורואים אותם טוב 2.הדפים נראים טוב ואפשר לראות אותם בצורה ברורה וקריאה 3.אין טקסט שעולה על דברים אחרים ומסתיר או תמונות שמסתירות טקסט 4.אפשר להגיע מכל מקום לדף הראשי של האתר ולתפריטים 5.דפים לא נתקעים כמובן שברוב המקרים אי אפשר לעבור על כל הדפים באתר אבל כדאי לעשות מדגם על כמה שיותר דפים. חשוב מאוד לבדוק את הדף הראשי ודפים חשובים אחרים באתר. בדיקת חיבורים ויצירת קשר מהאתר

קרא עוד »