קידום אתרים אורגני

קידום אורגני בגוגל SEO – מה זה הרבה שומעים את המונח SEO וזה ראשי תיבות של search engine optimization. בתרגום חופשי זאת התאמה של האתר למנועי החיפוש. כשהאתר מתאים למנועי החיפוש אז הוא עולה בחיפושים. בישראל רלבנטי רק מנוע החיפוש גוגל – לא משתמשים כמעט במנועי חיפוש אחרים. למה צריך קידום אתרים בגוגל? גולשים מחפשים בגוגל מידע מכל מיני סוגים כמו: דגם של מסך מחשב, איפה הוטרינר הכי קרוב, מהי הטיסה הכי זולה ללונדון ועוד. אחרי שהם רואים את המודעות הממומנות הם רואים את החיפוש של גוגל ומסתכלים קודם כל באתרים שעלו ראשונים בחיפוש. משם הם מחפשים את המידע. במקרים רבים של מידע על שירות מסוים אם הם יקראו באתר על השירות וישתכנעו הם יתקשרו ויהפכו ללקוחות. וכך גם במידע על מוצרים. לכן מי שצריך קידום אורגני בגוגל זה בעלי עסקים שיש להם מוצר או שירות למכור והמוצר או השירות

קרא עוד »

קידום אתר של עורך דין פלילי או תעבורה או צבאי + מחקר מילים

עורך דין תעבורה או פלילי הם כאלה שצריכים כל הזמן לקוחות חדשים. הלקוחות הפוטנציאלים הם מכל סוגי האוכלוסיה ורובם הם כאלה שצריכים את השירות באופן חד פעמי והם לא לקוחות חוזרים. אחת השיטות היעילות ביותר להביא להם פניות של לקוחות חדשים היא ביצוע קידום אתר אורגני בגוגל. המטרה של קידום אתר אורגני בגוגל היא להעלות את האתר של הלקוח למעלה בתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל. גולשים שצריכים את השירות של עורך הדין יחפשו אותו בגוגל וילכו לתוצאות החיפוש האורגניות בעיקר (גם קידום ממומן בגוגל יכול להיות יעיל אם נעשה בצורה נכונה אבל הוא יותר יקר). הרעיון הוא להגיע למעלה על ביטויי חיפוש רלבנטים לעורך הדין ושיש עליהם גם כמות של חיפושים לחודש. אין הגיון בלקדם ביטוי שאין לו מספיק חיפושים כמו "עורך דין תעבורה במושב אלישמע" כי אז הוא יגיע בקלות למקום הראשון אבל אף אחד לא יגיע דרכו. כדי לדעת

קרא עוד »

בדיקות אתרים QA

בדיקת אתר חשובה כדי לוודא שהאתר עובד בצורה תקינה מכל היבט. חשוב במיוחד לבצע בדיקת אתר אחרי שהאתר נבנה ועלה לאוויר וגם כשעושים בו שינויים משמעותיים מבחינת מבנה. לבדיקת אתר יש כמה מרכיבים והיבטים. כל בדיקה חייבת להתבצע גם ממחשב רגיל וגם מטלפון סלולרי שהוא אנדרואיד ואפל כדי לראות שהאתר נראה טוב בכולם. בדיקה פונקציונלית של האתר בדיקת גלישה וניווט באתר גלישה באתר והתמצאות בו. עוברים על הדפים והתפריטים ובודקים: 1.התפריטים נפתחים ורואים אותם טוב 2.הדפים נראים טוב ואפשר לראות אותם בצורה ברורה וקריאה 3.אין טקסט שעולה על דברים אחרים ומסתיר או תמונות שמסתירות טקסט 4.אפשר להגיע מכל מקום לדף הראשי של האתר ולתפריטים 5.דפים לא נתקעים כמובן שברוב המקרים אי אפשר לעבור על כל הדפים באתר אבל כדאי לעשות מדגם על כמה שיותר דפים. חשוב מאוד לבדוק את הדף הראשי ודפים חשובים אחרים באתר. בדיקת חיבורים ויצירת קשר מהאתר

קרא עוד »

בניית אתר וורדפרס לעסק – כל היתרונות שיש

מהי וורדפרס? כל אתר כמעט כולל מתחתיו פלטפורמה מערכת ניהול תוכן (באנגלית CMS). זאת מערכת שמאפשרת את ניהול האתר שזה אומר הכנסת קבצי טקסט, תמונות, וידאו ועוד דברים. רוב האתרים בעולם בנויים על מערכת כזאת שאפשר דרכה לתחזק את האתר. למערכות התוכן יש הרשאות בכל מיני רמות כמו של מנהל האתר, כאלה שעורכים באתר, כאלה שיכולים להוסיף מוצרים או מאמרים לאתר ועוד. וורדפרס היא סוג של מערכת ניהול תוכן. שהתחילה את הדרך כמערכת ניהול לאתרים של בלוגים ושל חדשות. למה לבנות אתר עם וורדפרס? עשרות אחוזים מהאתרים בעולם בנויים על וורדפרס והיא מאוד פופולרית. בזכות זה אפשר לבנות על וורדפרס כל סוג אתר אפשרי ויש הרבה סוגים של תבניות מוכנות חינמיות או בתשלום. המערכת קלה לתפעול ולשימוש על ידי אדם ממוצע אפשר גם לבנות אתר מאפס על ידי התקנת תוספים כמו אלמנטור שמאפשרים כל עיצוב שרוצים. בזכות זה שהמערכת מאוד

קרא עוד »

פרסום עורכי דין – כל השיטות

כל השיטות של פרסום ושווק עורכי דין גם אם מדובר בעורך דין בודד בתחילת הדרך וגם אם מדובר במשרד עורכי דין גדול כולם צריכים לקוחות נוספים בשביל הפרנסה. בדרך כלל מאופי העיסוק של עורך דין הלקוחות הם לא לקוחות קבועים שחוזרים כל הזמן ובדרך כלל נזקקים לשירותיו של עורך הדין פעם בכמה שנים. לדוגמה אדם צריך חוזה לקניית דירה פעם אחת ואולי הוא יזדקק לעורך דין אחרי כמה שנים. יש כמה שיטות שבהן עורך דין יכול להביא לעצמו לקוחות חדשים על ידי פרסום: השתתפות בקבוצות נטוורקינג קבוצת נטוורקינג היא קבוצת בעלי עסקים שנפגשים באופן קבוע פעם בשבוע או פעם בשבועיים. בקבוצה יש כמות של בעלי עסקים במגוון תחומים ומצטרפים למפגשים גם אורחים. מקובל שיש בכל קבוצה בעל מקצוע אחד בלבד מכל תחום כך שאין תחרות בין חברי הקבוצה. במהלך המפגש יש סבב בין כל המשתתפים וכל משתתף יכול להציג את

קרא עוד »

קידום בגוגל של אתרים מסוגים שונים

ניתן לבצע קידום אורגני בגוגל של לאתרים בכל תחום שמחפשים אותו ללא הגבלה. אחד היתרונות הגדולים בביצוע קידום אתרים אורגני הוא היכולת לקדם כל דבר ללא מגבלות של רשתות הפרסום. זה אומר שאפשר לקדם גם נושאים שהם בתחומים "אפורים" כמו סיגריות, תכשירים רפואיים ועוד. קידום חנות וירטואלית חנות אינטרנטית אפשר לקדם עם הרבה עבודה שכוללת: מתן תיאור יחודי לכל מוצר באתר עם שימוש בתמונות שלו מתן מבנה היררכי נכון לחנות כך שהגלישה תהיה קלה הקמת בלוג שקשור למה שמוכרים בחנות עם קישור למוצרים. בבלוג אפשר לתת רעיונות והדגמות לשימוש במוצרים, עדכונים ועוד דברים עבודה ברשתות החברתיות לפרסום המוצרים וכך הם גם יתקדמו באתר יצירת קישורים מבחוץ לאתר וגם לדפים של מוצרים ספציפיים אם יש חנות פיזית בנוסף לחנות הוירטואלית אז כדאי לפתוח לה גם גוגל העסק שלי לכל סניף. כדאי לשלב באתר של החנות קישור לדף העסקי בפייסבוק וגם סרטוני

קרא עוד »

ניהול מוניטין דיגיטלי

מהו ניהול מוניטין ברשת אם אתם פרילאנסרים שמספקים שירותים או שיש לכם עסק, חשוב מאוד המוניטין שלכם בכלל והמוניטין באינטרנט במיוחד. בניית מוניטין יכולה לקחת הרבה שנים והריסה שלו יכולה להיות מהירה. מוניטין ברשת חשוב מאוד לעסק כי אם הוא לא יהיה טוב אז לקוחות ימנעו מלהשתמש בשירותים שלו והעסק יפסיד. אם יחפשו את העסק שלכם אז יראו את כל מה שיש לכם ברשת כולל אזכורים חיוביים ושליליים. ניהול מוניטין ברשת זה אומר לשמור על שם חיובי של העסק כך שאם גולש מחפש אותו או ביקורות עליו הוא לא יראה פרסומים שליליים שימנעו ממנו לפנות אל העסק. לעיתים כמה אזכורים שליליים ברשת עלולה להוריד כמות גדולה של לקוחות מהעסק. כך למשל כתיבת חוות דעת בבלוג אוכל של סועדים במסעדה אשר הזמינו מקומות במסעדה ולא נהנו מהשירות. לאחר הביקור במסעדה הם החליטו לכתוב חוות דעת על המסעדה בבלוג אוכל. כאשר מחפשים

קרא עוד »

ניהול מוניטין ברשת

ניהול מוניטין באינטרנט – שמירה על תדמית חיובית כיום כשרוצים לחפש מידע על אדם או עסק מחפשים את השם שלו בגוגל. אם מופיע לגולש מידע שלילי הוא ידלג הלאה ולא ייצור איתכם קשר בכלל. כך שאם יש לכם מוניטין שלילי באינטרנט אז אתם או העסק שלכם ינזקו. מוניטין שלילי הוא  כל דבר שלילי שנכתב על אדם או עסק והוא יכול להיות מכמה סיבות: בקורת לגיטימית על העסק כמו בקורת על ארוחה לא טעימה במסעדה או שרות לא טוב שניתן פרסום כתבה שלילית על העסק באחד מאתרי החדשות או הבלוגים ברשת פרסום שלילי בבלוג על העסק פרסום על תביעה נגד העסק באתרים של פסקי דין מתחרה שמפרסם בצורה אנונימית מידע שלילית על העסק או מקדם תכנים שליליים שפורסמו על העסק. לפעמים הפרסום יכול להיות גם בגלל מישהו אחר באותו שם שיש עליו דברים שליליים ויש לזה את אותה ההשפעה כי גולשים

קרא עוד »

ניהול מוניטין באינטרנט

מה זה בכלל ניהול מוניטין באינטרנט היום כשרוצים לברר פרטים על עסק, על שרות או על בן אדם מחפשים אותו בגוגל ("עושים עליו גוגל"). במקרים רבים ברגע שרואים אזכור שלילי אחד על שם העסק או האדם שמפעיל אותו זה משדר משהו שלילי ללקוח הפוטנציאלי. בהרבה מקרים כאלה הגולש מדלג הלאה לתוצאת החיפוש הבאה בגוגל ומדלג על העסק. ניהול מוניטין באינטרנט יכול לתקן את התדמית השלילית וכך את הפגיעה באדם או בעסק. בניהול המוניטין מטפלים בתוצאות חיפוש שליליות בגוגל עוגם בביקורות שליליות שיש על העסק. למה יש אזכורים שליליים ברשת? לעיתים אזכור שלילי יכול להיות ביקורת לגיטימית על עסק לדוגמא: – מסעדה שהאוכל היה לא טעים בה לדעת חלק מהסועדים והם כתבו את דעתם בבלוג אוכל. כל חיפוש על שם המסעדה יעלה את התוכן השלילי. – נציג שרות שטיפל לא נכון בלקוח. – לקוח שחשב שהמחיר יקר מידיי וכתב את זה.

קרא עוד »

טיפים לאבטחת אתר וורדפרס

וורדפרס היא מערכת ניהול האתרים הנפוצה בעולם. היא בעלת קוד פתוח שמתעדכן כל הזמן ויש לה אלפי תוספים. המערכת פופולרית גם לאתרי תדמית כמו אתרי חדשות, אתרים של עורכי דין, רופאים ובעלי מקצועות חופשיים וגם יש עליה הרבה חנויות אינטרנטיות. אתרים על וורדפרס עלולים לסבול במקרים רבים מממתקפות חיצוניות של האקרים לצורך השחתת האתר (שינוי התוכן של דפים בו ובמיוחד דף הבית כדי להעביר מסרים שונים), מחיקת האתר, השתלת מידע, גניבת פרטי משתמשים, גניבת מידע מכאלה שהשאירו פרטים וגם התקפות מניעת שירות שגורמות ממשתמשים לא להגיע לגלוש באתר. ניתן לפרוץ אליה בדרכים שונות ולכן כדאי לאבטח אותה בצורה כמה שיותר טובה. בחירת חברת אחסון טובה לחברת אחסון מקצועית יש שרתים מאובטחים שיש להם גיבוי וקשה יותר לפצרוץ אליהם. כדאי לבדוק טוב איפה מאחסנים את האתר. עדיף לאחסן בחברת אחסון אתרים מוכרת וותיקה שיש לה הרבה לקוחות ולא בחברה קיקיונית, זה

קרא עוד »

קידום אתרים של אולמות אירועים

אולם אירועים הוא עסק שיש לו תקופות גאות ושפל בעונות מסוימות לפי חורף – קיץ וגם לפי לוח השנה העברי. כדאי לקדם אולם אירועים בכמה ערוצים כדי להגיע לקהל המתאים. בעבודה בכמה ערוצי קידום השלם עולה על סך חלקיו. לדוגמא גולש שהגיע מקידום אורגני בגוגל יכול לקבל פרסומת חוזרת בפייסבוק ואז להפוך ללקוח. המעקב אחרי הקידום חייב להיות כל הזמן ולהתחשב בעונות השנה. לפעמים יש יותר ביקוש ולפעמים פחות. אפשר לבדוק את הנושא בגוגל trends. ניתן לראות בתמונה המצורפת מתי היו יותר חיפושים לאולמות אירועים וגני אירועים בשנה האחרונה. לצורך הקידום חייבים שיהיה אתר שבנוי היטב מבחינה טכנית לגוגל וגם מבחינת עיצוב ותכנים. כדאי לקרוא פה על בניית אתר נכונה לקידום. קידום חייב להיות בשיתוף פעולה מלא עם בעלי אולם האירועים. שיתוף הפעולה יהיה באספקת תכנים כמו תמונות, סרטונים ומידע על המקום וגם בקבלת פידבקים על הקידום. הפידבקים צריכים להיות

קרא עוד »

קידום אתרים של צלמים מכל הסוגים

מי שעוסקים בתחום הצילום יכולים להשיג לקוחות חדשים על ידי שיווק דיגיטלי בכלל ועל ידי קידום אתרים אורגני במיוחד שהוא חלק חשוב מהשיווק הדיגיטלי. יש כמה סוגים של עוסקים בצילום והתחומים העיקריים הם צלמי וידאו שזה בעיקר צלמי חתונות ואירועים צלמי סרטי תדמית צלמי סטילס שהעיסוק שלהם הוא צילום חתונות ואירועים צלמי סטילס שמצלמים מסיבות, השקות, כנסים ואירועים עסקיים צילומי תדמית שנעשים בדרך כלל בסטודיו צילום עסקים שנעשה בבית העסק צלמים שעוסקים בצילומי משפחה. לרוב זה צלמות שמצלמות בוק הריון, בוק בת מצווה, ילדים ומשפחה צילומי מזון צילומי רחפן ביצוע קידום אורגני בגוגל זה למעשה לגרום לאתר של הצלם להיות למעלה בתוצאות האורגניות של החיפוש על ביטויים רלבנטיים ומשמעותיים. ברגע שהאתר למעלה בחיפוש יש פניות של לקוחות פוטנציאליים חדשים שלא הכירו את העסק. הם מגיעים לאתר אחרי שהם חיפשו את השירות של הצלם על ידי הקשת ביטוי מסוים בגוגל. יש

קרא עוד »

מקדם אתרים

מקדם אתרים הוא לא מקצוע פורמלי שלומדים באוניברסיטה אלא מקצוע שאפשר ללמוד במכללות פרטיות או לבד. המקצוע דומה לאיש יחסי ציבור שמלווה עסקים אלא שכאן זה נעשה באינטרנט. המטרה של מקדם האתר היא לגרום לכך שהעסק ייחשף ברשת בצורה מיטבית וקודם כל בחיפושים האורגניים בגוגל. הרעיון הוא שמי שחיפש את הביטויים שקשורים לעסק יכנס לאתר של העסק ומשם הוא יתרשם וייצור קשר. כך העסק יקבל עוד לקוחות חדשים. המקדם דואג לכך בצורות שונות. ככל שהאתר יהיה במיקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל כך יכנסו אליו  יותר גולשים שיהפכו ללקוחות פוטנציאלים. קידום האתר בגוגל כולל עבודה בכל מיני רבדים מה צריך וכדאי לקדם הבנת צורכי הבעלים של האתר – איזה לקוחות הוא מצפה לקבל, באיזה נושאים הוא רוצה שיגיעו אליו, באיזה אזור גאוגרפי הוא עובד, מה הפניות שהוא לא רוצה לקבל. מחקר מילים מפורט שבו יבדקו המילים והביטויים שרוצים לקדם,

קרא עוד »

בניה נכונה של אתר כדי שיוכל להתקדם בגוגל

כשבונים אתר חדש או מחליפים את הקיים, צריך לקחת בחשבון כמה דברים שקשורים לבניה על מנת שאפשר יהיה לבצע לאתר קידום אתרים אורגני בגוגל. לגוגל יש הנחיות לגבי מה הוא מצפה באתר שהוא סורק. אם הן לא יבוצעו אז יהיה קשה לקדם את האתר בתוצאות החיפוש ולעקוב אחריו. גם אם בונים אתרים במערכות נפוצות כמו wordpress, joomla,  או drupal כדאי לקרוא ולקחת בחשבון את הדברים הבאים: בחירת שם דומיין לאתר כשבוחרים URL לאתר (שם דומיין) כדאי שהשם יהיה במידת האפשר שם משמעותי כי גוגל קורא אותו. סיומת הדומיין חייבת להתאים למנוע החיפוש של קהל היעד. אם קהל היעד הוא בריטניה אז כדאי שהדומיין יסתיים ב co.uk ואם הקהל ישראלי אז הדומיין צריך להסתיים ב co.il יש לבדוק האם לדומיין שאנחנו קונים יש היסטוריה של עונש מגוגל על ידי קישורים לא טובים או שכבר יש לו קישורים טובים. כל מקדם אתרים

קרא עוד »

קידום אתר של מרפאת שיניים

במקרים רבים יש רופאי שיניים עם ציוד משוכלל שעושים עבודה טובה, יש להם ציוד חדיש וטכניקות חדישות אבל אין להם מספיק לקוחות. ביצוע קידום אורגני למרפאת השיניים יכול לשפר את הנראות שלו בגוגל וכך למשוך עוד לקוחות פוטנציאלים. למעשה מה שמנסים להשיג זה העלאת האתר למעלה בתוצאות החיפוש בגוגל וזה כולל כמה מרכיבים. ככל שהאתר יעלה למעלה בתוצאות החיפוש בגוגל כך תעלה תנועת הגולשים לאתר וחלקם יצרו קשר ויהפכו ללקוחות. תנועה של הרבה לקוחות לעסק תגרום לעסק לעוד עבודה והוא יוכל גם להעלות מחיר. נוסף לזה גם המוניטין של העסק יעלה כי יהיה עליו הרבה מידע חיובי ברשת. קידום של אתר בגוגל כולל כמה מרכיבים: מחקר מילות מפתח לרופא שיניים קידום של אתר צריך להיות יעיל וצריך לדעת לחקור מהם הביטויים והשאילתות שהגולשים מחפשים. לפני זה צריך להכין רשימה של הנושאים שבהם עוסקת המרפאת שיניים. לא כל מרפאה עוסקת באותם

קרא עוד »

שיווק באינטרנט – פרסום דיגיטלי – הסבר על האפשרויות

בעבר היינו מכירים את העסקים שאנחנו קונים מהם והיינו מגיעים אליהם במספר דרכים: המלצה מפה לאוזן. סה"כ זאת דרך מצוינת כי אם עסק נותן שירות טוב אז ימליצו עליו מיקום פיזי של העסק במקום מרכזי עם שלט פרסום גדול. עובד יופי למי שרואה ועובר במקום מודעות בעיתונים. עבד יופי בעבר והיום קצת פחות פרסומים לעסקים גדולים ברדיו ואו בטלויזיה. עבד יפה בעבר ועובד גם היום אבל יקר ומתאים רק לגדולים פרסום בדפי זהב. התאים ביותר לעסקים שמחפשים אותם. היום יש מנועי חיפוש כתחליף כיום כל עסק צריך לבצע שיווק באינטרנט כדי להגיע ללקוחות וגם כדי שלקוחות יגיעו אליו. היתרון הגדול של שיווק באינטרנט הוא המחיר הזול שלו יחסית לצורות שיווק אחרות. המחיר הוא זול כי אפשר למקד את השיווק בדיוק לקהל שצריך אותו. כך למשל אפשר לדחוף פרסומות לגברים או לנשים, לפי גילאים, לפי אזור גאוגרפי, לפי מצב משפחתי ועוד.

קרא עוד »

תוכנה לקידום אתרים אורגני – האם יש דבר כזה?

בעלי עסקים רבים לא יודעים בכלל מה זה קידום אתרים אורגני במקרים רבים הם לא מבינים מה אומר תהליך הקידום ורואים פרסומות שמציעות "תוכנה לקידום אתרים אורגני" או "קידום אתרים אוטומטי" ודברים בסגנון הזה. יש גם פרסומות שמציעות "קידום אתרים רובוטי" או "קידום אתרים על ידי רובוט". במציאות אין דבר כזה ואין תוכנה או רובוט שיכולה לקדם את האתר מכמה סיבות: 1.לכל עסק יש את הצרכים שלו ולכן צריך לקדם לפי זה. אפילו יכולים להיות 2 עסקים שהם באותו תחום אבל לכל אחד יש צרכים ורצון ללקוחות קצת אחרים. כך יכולים להיות 2 רופאי שיניים שעוסקים בנושאים קצת שונים או 2 עורכי דין לענייני משפחה שיש להם רצון בלקוחות מסוגים אחרים. לכן כשמקדם אתרים מקדם עסק הוא בודק עם בעל העסק מהם הצרכים שלו ולפי זה מבצע מחקר מילים שלפיו מחליטים איזה מילים וביטויים כדאי לקדם. את המחקר הוא מבצע

קרא עוד »

תוכנה לקידום אתרים screaming frog

כשרוצים לקדם אתר בצורה מקצועית צריך להעזר בכמה תוכנות. אחת התוכנות שחובה להעזר בהן היא screaming frog שיש שמכנים אותה "הצפרדע המצווחת". התוכנה סורקת את האתר סריקה מלאה או לפי צורך מסוים ואחרי הסריקה ניתן להבין איזה תקלות יש באתר ומה אפשר לשפר בו. אפשר לסרוק עם התוכנה גם אתרים אחרים כמו אתרים של מתחרים ועוד אתרים שאפשר להוציא מהם מידע. אחת הבדיקות הראשונות כשבודקים אתר חדש היא לסרוק אותו עם הצפרדע. ניתן להוריד את התוכנה מפה והיא מותקנת על המחשב. Screaming Frog SEO Spider לתוכנה יש גרסא חינמית וגרסא בתשלום. הגרסא החינמית יכולה לסרוק רק 500 דפים ומוגבלת בעוד דברים שיש בגרסא בתשלום. רצוי לכן להשתמש בגירסא בתשלום שיש לה את כל האפשרויות והיא ללא מגבלות. המחיר שלה נכון לדצמבר 2023 הוא 259$ לשנה. את התוכנה אפשר להתקין על גרסאות מתקדמת של windows או mac וגם למי שעובדים עם

קרא עוד »

שיווק באינטרנט – פרסום דיגיטלי – הסבר על האפשרויות

בעבר היינו מכירים את העסקים שאנחנו קונים מהם והיינו מגיעים אליהם במספר דרכים: המלצה מפה לאוזן. סה"כ זאת דרך מצוינת כי אם עסק נותן שירות טוב אז ימליצו עליו מיקום פיזי של העסק במקום מרכזי עם שלט פרסום גדול. עובד יופי למי שרואה ועובר במקום מודעות בעיתונים. עבד יופי בעבר והיום קצת פחות פרסומים לעסקים גדולים ברדיו ואו בטלויזיה. עבד יפה בעבר ועובד גם היום אבל יקר ומתאים רק לגדולים פרסום בדפי זהב. התאים ביותר לעסקים שמחפשים אותם. היום יש מנועי חיפוש כתחליף כיום כל עסק צריך לבצע שיווק באינטרנט כדי להגיע ללקוחות וגם כדי שלקוחות יגיעו אליו. היתרון הגדול של שיווק באינטרנט הוא המחיר הזול שלו יחסית לצורות שיווק אחרות. המחיר הוא זול כי אפשר למקד את השיווק בדיוק לקהל שצריך אותו. כך למשל אפשר לדחוף פרסומות לגברים או לנשים, לפי גילאים, לפי אזור גאוגרפי, לפי מצב משפחתי ועוד.

קרא עוד »

ייעוץ עסקי לרופאים ומה החשיבות שלו

רופאים רבים חולמים לעבוד בפרקטיקה פרטית. אחרי שנים רבות של עבודה קשה והתמחות הם יכולים להרוויח טוב. לרובם אין ידע ואו ניסיון עסקי והם צריכים להתמודד עם כל מיני סוגיות מורכבות שיכולות להשפיע על הרווחיות של העסק. לפני כניסה לפרקטיקה פרטית ואו לפתיחת מרפאה צריך לקחת בחשבון את הדברים הבאים: בחירת מקום מיקום של מרפאה זה משהו שיכול להשפיע מאוד על הלקוחות ועל העבודה. צריך לקחת את השיקולים הבאים: 1.האם יש חניה בסביבה? אם לא יהיה קל להגיע אז יתכן שלקוחות פוטנציאלים יוותרו על המקום 2.האם המקום נראה טוב מבחינת נראות? כניסה לבנין שנראית ישנה או מוזנחת תעשה רושם לא טוב על מטופלים פוטנציאלים גם אם המרפאה נראית מצוין. מרפאה במקום יפה ונקי תעשה רושם טוב ויוקרתי ואפשר יהיה לגבות מחיר בהתאם. כדאי לבחור מקומות שיש בהם עוד רופאים. זה גם משהו שמוסיף לרושם. 3.האם יש נגישות למקום לנכיםמוגבלים? דבר

קרא עוד »

קידום אתרים בתחום אביזרי מין וכל מה שמסביב – פרסום דרך גוגל

הקידום נועד למוצרים ושירותים בתחום החל ממטפלים ועד אביזרי מין. בדרך כלל בכל מה שקשור למין הפרסום בלתי אפשרי בפלטפורמות פרסום בתשלום בגלל כל מיני רגישויות. בפרסום על ידי קידום אורגני בגוגל אפשר לפרסם כל דבר וכל מילה. למשל " אביזרי סאדו" ואם נעשית עבודה טובה על האתר אז הוא יעלה בתוצאות החיפוש ויגיעו אליו לקוחות פוטנציאלים. מי שיהיה למעלה בגוגל כשיחפשו אותו הוא זה שיכנסו לאתר שלו ויש סיכוי שיפנו אליו. הבאת הלקוח אז דורשת כמה שלבים: 1.הגעה למקום גבוה בחיפוש גוגל 2.אתר שיודע להמיר, זה אומר שלקוח שנכנס לאתר יתרשם וישאיר פניה 3.מתן מענה נכון ללקוח על ידי חזרה אליו בטלפון או במקרה של חנות הבאה שלו לתוך משפך מכירה שבסופה הוא יבצע קניה. מעבר על כל השלבים האלה יביא לקוחות חדשים. הגעה למקום גבוה בחיפוש גוגל כשגולש מחפש משהו בגוגל הוא רואה כמה דברים: 1.מודעות של קידום

קרא עוד »

קידום עורך דין בגוגל אורגני או ממומן

דרכי שיווק של עורכי דין משרד עורכי דין צריך לשווק את עצמו בכל מיני ערוצים כדי להגיע ללקוחות. יש את הערוצים המסורתיים שהם: מודעות בעיתונים. עלות סבירה בעיתון מקומי ויקרה מאוד בעיתון ארצי. הופעה בתוכניות טלויזיה. תשלום יקר ליחצנות. לא כל עורך דין יודע להופיע מול מצלמה ולהעביר מסר כמו שצריך. פגישות בארגוני נטוורקינג. מצריך הרבה מאוד זמן והשקעה בפגישות עם אנשים והוצאת אנרגיה. ועוד דרכים. הבעיה בערוצים המסורתיים היא שיש להם עלות יקרה כדי להביא לקוחות ויש מגבלות להגעה למספר רב של לקוחות. בעיה נוספת היא שקשה בהם להעביר המון מידע ללקוחות פוטנציאלים. שיווק דיגיטלי של עורכי דין השיווק הדיגיטלי נעשה ברשת האינטרנט במגוון דרכים. נוכחות חזקה באינטרנט בכל מקום שיש בו לקוחות פוטנציאלים יכולה להביא פניות למשרד עורכי הדין. כדאי לכן לעורך הדין להקים כמה נכסים דיגיטליים והם: חשבון tiktok שאליו יעלו סרטוני הסבר בנושאים שונים חשבון youtube

קרא עוד »

קידום אתרים לרופאים , מרפאות ומטפלים

לרופאים פרטיים ולמרפאות פרטיות יש צורך תמידי בהשגת לקוחות חדשים שיגיעו אליהם. כל חלון פנוי שיש לרופא או למרפאה שאין בו לקוח הוא למעשה הפסד כסף. המצב הרצוי הוא שיש הצפה של לקוחות חדשים והתורים מלאים להרבה זמן קדימה. למה אנשים מחפשים שירותי רפואה פרטיים? חיפוש רופא פרטי נובע מכמה סיבות: 1.קביעת תור מאוד מהירה לעומת המערכת הציבורית. התורים לבדיקה או טיפול הם מאוד מהירים ולא מצריכים המתנה ארוכה 2.השירות הוא אישי יותר וסבלני יותר. תמורת הכסף שמשולם לרופא הוא יקדיש יותר זמן וסבלנות ללקוח 3.יש יותר פרטיות. אין צורך לעמוד בתור במרפאה או בבית חולים חולים ציבורי. כך סלבס למשל יכולים לקבל טיפול בפרטיות ולא מטרידים אותם 4.במקרים רבים אנשים פונים לרופאים פרטיים כדי לקבל חוות דעת השניה על הטיפול שניתן להם. זה קורה במקרים מורכבים או כשיש התלבטות בקשר לטיפול איך מחליטים לאיזה רופא או מרפאה להגיע? אחרי

קרא עוד »

קידום אתרים שנכשל – מהם הסיבות

קידום אורגני בגוגל זה משהו שצריך להביא תוצאות טובות לעסק ולהגדיל מאוד את הכניסות לאתר ובעקבות זה את הפניות דרך האתר במקרה של נותן שירות או קניות במקרה של חנות וירטואלית. בדרך כלל קידום אתרים לא עושים לבד אלא שוכרים חברת קידום אתרים או מקדם אתרים עצמאי שעושים את העבודה. העלות היא תשלום קבוע לחברת הקידום ועוד תשלום על התכנים אם אם נקנים מבחוץ או בעל האתר מכין אותם. לפעמים קורה שקידום אתרים לא מביא תוצאות וזה מצב שיוצר תסכול גדול מאוד. כשלון בקידום אתר יכול להגרם בגלל עבודה לא מקצועית של חברת הקידוםמקדם האתר או בגלל חוסר שיתוף פעולה של בעלי האתר. אלה הסיבות שבגללן קידום האתר עלול להכשל: 1.האתר בנוי על פלטפורמה קשה לקידום. יש כל מיני פלטפורמות לבניית אתרים. חלקן לא מתאים לקידום ובחלקן קשה מאוד לקדם. בדרך כלל כדאי להשתמש בפלטפורמה הפתוחה של וורדפרס – wordpress

קרא עוד »

קידום אתרים לעסקים קטנים

מהם עסקים קטנים? עסקים קטנים הם רוב העסקים במדינה. בדרך כלל מדובר בעסק שיש בו החל מאדם אחד ועד עסקים של כמה עובדים שהם בעיקר נותני שירותים שבאים ללקוחות כדי לתת שירות או כאלה שממוקמים במיקום פיזי כמו משרד או חנות. נותני שירות שבאים ללקוח יכולים להיות: אינסטלטורים שבאים לתיקוני חירום או לעבודה מתוכננת חשמלאים שבאים לתיקוני חירום או עבודות חשמל מתוכננות מדבירים שבאים לעבודות הדברה שיפוצניקים מתקיני דודי שמש ועוד. יש נותני שירות שהלקוח בא אליהם כמו: רופאים – רופאים שנותנים ייעוץ או עושים טיפולים קטנים כמו גינקולוגים, רופאי שיניים, וטרינרים או רופאים שנותנים ייעוץ וחוות דעת עורכי דין מכל התחומים פסיכולוגים שבאים אליהם לקליניקה מטפלים מכל הסוגים קוסמטיקאיות לק ג'ל חנויות אופניים ועוד. האם צריך קידום אתרים לעסקים קטנים? אם זה עסק שמחפשים אותו בגוגל אז בהחלט הוא צריך שיקדמו אותו. קידום אתר זה אומר הבאה למעלה של

קרא עוד »