אופטימיזציה לאתר

אחר מהשירותים שאני מספק הוא דו"ח אופטימיזציה לאתר. למה צריך דו"ח אופטימיזציה לאתר? אתר שמקודם חזק על ידי קידום אתרים אורגני יביא עוד גולשים ועוד לקוחות. אופטימיזציה עושים ב2 מקרים: 1.כשיש אתר מושקע עם תכנים ועדיין בלי מספיק גולשים. משפרים את כל מה שאפשר ולפעמים השיפור הזה מספיק כדי להקפיץ את האתר 2.במקרה שמשלמים לחברת קידום אתרים על קידום אתר אבל אין תוצאות ורוצים לדעת האם נעשית עבודה טובה. מחיר דו"ח אופטימיזציה לאתר תדמית הוא 700 שקלים + מע"מ מחיר דו"ח אופטימיזציה לאתר שכולל חנות הוא 1000 שקלים + מע"מ הבדיקה מתבצעת עם הכלים הכי טובים שיש ובינהם תוכנת ahref וגם screaming frog. בדיקות שנעשות עם תוכנת screaming frog 1.האם בכל דף יש כותרת title וכותרת meta description יחודיות לדף? אם לא אז רשימה של דפים שצריך לשנות בהם את זה 2.האם יש דפים עם כותרות title וכותרות meta description

קרא עוד »

מה זה SEO

בהרבה מקרים ממליצים לבעלי אתרים "לעשות SEO". כדאי לדעת מה זה ולמי זה טוב. הסבר על המושג SEO SEO זה ראשי תיבות של Search Engine Optimization  שזה אומר אופטימיזציה למנועי חיפוש. האופטימיזציה היא למעשה שיפור האתר כדי שיעלה יותר גבוה במנועי החיפוש כמו גוגל , בינג ואחרים בתוצאות החיפוש. אופטימיזציה לאתר כוללת את שיפור מבנה האתר, התוכן בדפים, הכותרות ועוד דברים. כך מנועי החיפוש יודעים לקרוא את האתר יותר טוב ונותנים לו ערך יותר גבוה. ברוב המקרים קוראים לתהליך SEO "קידום אתרים אורגני בגוגל" או בקיצור "קידום אתרים". איזה אתרים צריכים לעשות SEO SEO נדרש לאתרים שצריכים להתקדם בתוצאות החיפוש בגוגל. הרעיון הוא להביא לידים לעסקים מגולשים שחיפשו את האתר בגוגל והגיעו אליו דרך תוצאות החיפוש האורגניות בגוגל שבהן הוא היה למעלה. זה יכול להיות אתרי תדמית כמו אתרים של עורכי דין או של רופאים, אתרים שהם חנויות אינטרנטיות וגם

קרא עוד »

בניית אתר לעורך דין

למה עורך דין צריך אתר? בין אם מדובר בעורך דין בודד מתחיל בתחום ובין אם מדובר במשרד עורכי דין ענק שיש בו שותפים או שכירים, כדאי לעורך דין לבנות אתר מכמה סיבות: תדמית – חלק חשוב מהתדמית של עורך הדין הוא איך הוא נוכח באינטרנט והאתר הוא חלק מרכזי. זה מן סוג של כרטיס ביקור מורחב מתן מידע – במה עוסק עורך דין, מה הניסיון שלו, מה ההצלחות שלו השגת לקוחות חדשים – אפשר לקדם את האתר בגוגל ממומן או אורגני, אפשר גם בעוד דרכים וככה להביא משם לקוחות חדשים למשרד גדול – גיוס עורכי דין אפשרות ליצור קשר דרך האתר מה צריך להיות באתר של עורך דין? אתר של עורך דין צריך לשכנע את הגולש בזה שהעורך דין הוא איש מקצוע טוב ויכול לתת לו מענה לבעיה שלו. גולש יכול להגיע לאתר בכמה צורות כמו: המלצה בקבוצה סגורה בפייסבוק

קרא עוד »

הסבר על לידים לעסקים והטיפול בהם

אתרי אינטרנט רבים מוקמים לצרכים תדמיתיים של העסק ומתן מידע. הרבה אתרים מוקמים לצורך הבאת לידים לבעלי האתר והפיכה שלהם לכסף. יש כמה סוגים של לידים שמקבלים מאתרים סוגי הלידים קצת שונים בין עסקים שהם חנויות אינטרנטיות ועסקים שהם נותני שירותים. לידים עסקיים של חנויות אינטרנטיות נניח שיש רשת חנויות כלי בישול שגם מפעילה סדנאות בישול ללקוחות. היא יכולה לקבל כמה סוגי לידים: 1.קנייה של מוצר בחנות 2.הורדת קופון לקניה בחנות 3.הרשמה למועדון לקוחות 4.הורדת אפליקציה של העסק 5.הרשמה לניוזלטר של העסק 6.צפייה בסרטון הדרכה של העסק 7.רכישת סדנת בישול דרך האתר 8.התקשרות לעסק דרך הטלפון. כל אחת מצורות הפניה האלה לעסק היא ליד שיכול לייצר הכנסה מיידית כמו קניה בחנות או רכישת קורס. ליד גם יכול לייצר הכנסה עתידית כמו למשל הרשמה לניולטר שבעתיד יביא מכירות או קניית קופון. לידים עסקיים של נותני שירותים נותני שירותים כמו רופאים, עורכי

קרא עוד »

איך בוחרים מקדם אתרים או חברת קידום

החלטתם לקדם את האתר בגוגל? עשיתם בחירה טובה. עכשיו צריך לבחור רק את מי שיעשה את העבודה טוב כדי שתוכלו להגדיל את הפניות. קודם כל גם אם השתכנעתם שצריך קידום לא בטוח שאתם צריכים. קידום צריך במקרה שהעסק פונה להמונים ויש ביקוש למוצר שלו. אם יש לכם רעיון חדש ולא מוכר אז לא יחפשו אותו בגוגל והשיווק צריך להתבצע באמצעים אחרים. תראו האם עסקים כמוכם מפרסמים בגוגל ויש להם מודעות בתשלום ותוצאות חיפוש באורגני. להיות מקדם אתרים זה משהו שדומה להיות איש יחסי ציבור. אין לתחום הזה מחסומי כניסה וכל אחד יכול להגיד שהוא מקדם אתרים ולהתחיל לעבוד. אפשר לעבוד עם פרילאנסר עצמאי ואפשר גם לעבוד עם חברת קידום אתרים. אי אפשר להגיד חד משמעית מה טוב יותר כי יש חברות טובות ורציניות ויש גם פרילאנסרים טובים ולהיפך. היתרון בעבודה עם חברה גדולה ורצינית הוא שיש גיבוי מקצועי לעבודה ותשתית

קרא עוד »

בדיקת קידום אתר בגוגל – הפקת דו"ח עם המלצות לשיפורים

עסקים רבים וגופים גדולים שוכרים במקרים רבים שירות קידום אתרים אורגני כדי לקדם את העסק בתוצאות החיפוש של גוגל. יש גם עסקים גדולים כמו חברות ביטוח או תיירות שמעסיקים מקדמי אתרים שכירים כדי לקדם את האתרים של עצמם. לפעמים נדמה שהאתר לא מתקדם, לא נעשית עבודה והכסף משולם סתם. למקרים כאלה אני נותן דו"ח קידום אתר בגוגל אחרי בדיקה מקיפה של האתר. הדו"ח כולל את הדברים הבאים: 1.בדיקת מיקומים של האתר ושל מילות מפתח חשובות, האם האתר מתקדם ומילות המפתח גם עולות למעלה בחיפוש 2.כמה קישורים התווספו לאתר מאתרים חזקים. הוספת קישורים היא משהו חשוב לקידום האתר 3.האם יש קישורי ספאם באתר שלא הוכחשו? כמות גדולה של קישורי ספאם עלולה להוריד את האתר. במקרה שיש קישורים כאלה צריך להכחיש אותם 4.האם יש קישורים שבורים בתוך האתר או מהאתר החוצה? קישור שבור נותן חווית משתמש לא טובה וגוגל מוריד את הדירוג.

קרא עוד »

תוכנה לקידום אתרים ahref – מדריך מעשי

לצורך קידום אתר אני משתמש ב2 תוכנות עיקריות: ahref וscreaming frog. Ahref זה למעשה אתר https://ahrefs.com/ שנרשמים אליו ומשלמים תשלום חודשי עבור השימוש בשירות. המסלול המומלץ למקדמי אתרים הוא של 199$ לחודש כי בו יש את כל מה שמקדם אתרים צריך. הוספת אתר למעקב קבוע ניתן להוסיף אתר למעקב קבוע או לבדוק אתר באופן חד פעמי. אם יש אתרים שמקדמים אז רצוי להוסיף אותם למערכת דרך החיבור ל google search console. דוגמא להוספת האתר https://yaelrotem.co.il/ שמחובר ל google search console בחשבון gmail של [email protected] 1.לוחצים על create בצד שמאל של המסך. 2.בוחרים ב import 3.בוחרים את חשבון הgmail המתאים 4.לוחצים על המשך פעמיים. 5.בוחרים את האתר שרוצים להוסיף ואפשר לבחור גם אם להוציא עליו דו"ח בדיקה מיד וכל כמה זמן להוציא עליו דו"ח. אחרי סימון האתר לוחצים על import. 6.בסוף התהליך נוכל לראות את האתר ברשימת האתרים למעקב וגם סימון

קרא עוד »

קידום אתרים לרופאים , מרפאות ומטפלים

לרופאים פרטיים ולמרפאות פרטיות יש צורך תמידי בהשגת לקוחות חדשים שיגיעו אליהם. כל חלון פנוי שיש לרופא או למרפאה שאין בו לקוח הוא למעשה הפסד כסף. המצב הרצוי הוא שיש הצפה של לקוחות חדשים והתורים מלאים להרבה זמן קדימה. למה אנשים מחפשים שירותי רפואה פרטיים? חיפוש רופא פרטי נובע מכמה סיבות: 1.קביעת תור מאוד מהירה לעומת המערכת הציבורית. התורים לבדיקה או טיפול במקום פרטי הם מאוד מהירים ולא מצריכים המתנה ארוכה כמו בציבורי 2.השירות הוא אישי יותר וסבלני יותר. תמורת הכסף שמשולם לרופא הוא יקדיש יותר זמן וסבלנות ללקוח מאשר ברפואה הציבורית 3.יש יותר פרטיות. אין צורך לעמוד בתור במרפאה או בבית חולים חולים ציבורי. כך סלבס למשל יכולים לקבל טיפול בפרטיות ולא מטרידים אותם 4.במקרים רבים אנשים פונים לרופאים פרטיים כדי לקבל חוות דעת שניה על הטיפול שניתן להם. זה קורה במקרים מורכבים או כשיש התלבטות בקשר לטיפול בבעיה

קרא עוד »

קידום אתרים לעורכי דין בגוגל אורגני או ממומן

דרכי שיווק של עורכי דין משרד עורכי דין צריך לשווק את עצמו בכל מיני ערוצים כדי להגיע ללקוחות. יש את הערוצים המסורתיים שהם: מודעות בעיתונים. עלות סבירה בעיתון מקומי ויקרה מאוד בעיתון ארצי. הופעה בתוכניות טלויזיה. תשלום יקר ליחצנות. לא כל עורך דין יודע להופיע מול מצלמה ולהעביר מסר כמו שצריך. פגישות בארגוני נטוורקינג. מצריך הרבה מאוד זמן והשקעה בפגישות עם אנשים והוצאת אנרגיה. ועוד דרכים. הבעיה בערוצים המסורתיים היא שיש להם עלות יקרה כדי להביא לקוחות ויש מגבלות להגעה למספר רב של לקוחות. בעיה נוספת היא שקשה בהם להעביר המון מידע ללקוחות פוטנציאלים. שיווק דיגיטלי של עורכי דין השיווק הדיגיטלי נעשה ברשת האינטרנט במגוון דרכים. נוכחות חזקה באינטרנט בכל מקום שיש בו לקוחות פוטנציאלים יכולה להביא פניות למשרד עורכי הדין. כדאי לכן לעורך הדין להקים כמה נכסים דיגיטליים והם: חשבון tiktok שאליו יעלו סרטוני הסבר בנושאים שונים חשבון youtube

קרא עוד »

קידום אתרים אורגני

קידום אורגני בגוגל SEO – מה זה הרבה שומעים את המונח SEO וזה ראשי תיבות של search engine optimization. בתרגום חופשי זאת התאמה של האתר למנועי החיפוש. כשהאתר מתאים למנועי החיפוש אז הוא עולה בחיפושים. בישראל רלבנטי רק מנוע החיפוש גוגל – לא משתמשים כמעט במנועי חיפוש אחרים. למה צריך קידום אתרים בגוגל? גולשים מחפשים בגוגל מידע מכל מיני סוגים כמו: דגם של מסך מחשב, איפה הוטרינר הכי קרוב, מהי הטיסה הכי זולה ללונדון ועוד. אחרי שהם רואים את המודעות הממומנות הם רואים את החיפוש של גוגל ומסתכלים קודם כל באתרים שעלו ראשונים בחיפוש. משם הם מחפשים את המידע. במקרים רבים של מידע על שירות מסוים אם הם יקראו באתר על השירות וישתכנעו הם יתקשרו ויהפכו ללקוחות. וכך גם במידע על מוצרים. לכן מי שצריך קידום אורגני בגוגל זה בעלי עסקים שיש להם מוצר או שירות למכור והמוצר או השירות

קרא עוד »

מקדם אתרים

מקדם אתרים הוא לא מקצוע פורמלי שלומדים באוניברסיטה אלא מקצוע שאפשר ללמוד במכללות פרטיות או לבד. המקצוע דומה לאיש יחסי ציבור שמלווה עסקים אלא שכאן זה נעשה באינטרנט. המטרה של מקדם האתר היא לגרום לכך שהעסק ייחשף ברשת בצורה מיטבית וקודם כל בחיפושים האורגניים בגוגל. הרעיון הוא שמי שחיפש את הביטויים שקשורים לעסק יכנס לאתר של העסק ומשם הוא יתרשם וייצור קשר. כך העסק יקבל עוד לקוחות חדשים. המקדם דואג לכך בצורות שונות. ככל שהאתר יהיה במיקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל כך יכנסו אליו  יותר גולשים שיהפכו ללקוחות פוטנציאלים. קידום האתר בגוגל כולל עבודה בכל מיני רבדים מה צריך וכדאי לקדם הבנת צורכי הבעלים של האתר – איזה לקוחות הוא מצפה לקבל, באיזה נושאים הוא רוצה שיגיעו אליו, באיזה אזור גאוגרפי הוא עובד, מה הפניות שהוא לא רוצה לקבל. לצורך העניין צריך להבין את העסק של הלקוח לעומק

קרא עוד »

איך תוכן איכותי עוזר לקידום האתר ולעסק

כל עסק אם הוא חנות או נותן שירות רוצה כמות גדולה של לקוחות. לקוחות קודם כל צריכים ליצור קשר עם העסק ואז להשתכנע לקנות בו. לפני קניית מוצר או שירות הלקוחות רוצים להשתכנע שמה שהוא קונים הוא טוב ואיכותי. העברת מידע על ידי תוכן איכותי באתר תעזור להם מאוד להשתכנע. תוכן איכותי יכול לכלול מאמרים מפורטים, תמונות אילוסטרציה או אמיתיות וגם סרטונים מושקעים עם הסברים. כדאי לשים את התוכן באתר של העסק מכמה סיבות: 1.תוכן ארוך ומפורט גורם לגולשים להשאר יותר זמן באתר. האתר יעלה בתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל אם גוגל יראה שהגולשים נשארים בו יותר זמן. תוכן יכול להיות מאמר ארוך ומפורט עם מילות מפתח וביטויים שהגולשים מחפשים ובנוסף גם כדאי לשלב בו תמונות או תרשימים. יכול להיות גם או בנוסף סרטון ארוך שמשאיר את הגולשים בדף שבאתר עם הסברים על השירות או המוצר. 2. גולשים שיגיעו לאתר בעקבות

קרא עוד »

קידום אתר של עורך דין פלילי או תעבורה או צבאי + מחקר מילים

עורך דין תעבורה או פלילי הם כאלה שצריכים כל הזמן לקוחות חדשים. הלקוחות הפוטנציאלים הם מכל סוגי האוכלוסיה ורובם הם כאלה שצריכים את השירות באופן חד פעמי והם לא לקוחות חוזרים. אחת השיטות היעילות ביותר להביא להם פניות של לקוחות חדשים היא ביצוע קידום אתר אורגני בגוגל. המטרה של קידום אתר אורגני בגוגל היא להעלות את האתר של הלקוח למעלה בתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל. גולשים שצריכים את השירות של עורך הדין יחפשו אותו בגוגל וילכו לתוצאות החיפוש האורגניות בעיקר (גם קידום ממומן בגוגל יכול להיות יעיל אם נעשה בצורה נכונה אבל הוא יותר יקר). הרעיון הוא להגיע למעלה על ביטויי חיפוש רלבנטים לעורך הדין ושיש עליהם גם כמות של חיפושים לחודש. אין הגיון בלקדם ביטוי שאין לו מספיק חיפושים כמו "עורך דין תעבורה במושב אלישמע" כי אז הוא יגיע בקלות למקום הראשון אבל אף אחד לא יגיע דרכו. כדי לדעת

קרא עוד »

איך לעבוד עם מקדם אתרים ולהצליח

אחרי עבודת קידום אתרים וייעוץ  עם הרבה לקוחות (יותר מ250) בחנתי את מה שהצליח להתקדם מהר, מה שהצליח להתקדם לאט ואת מה שלא הצליח. דיברתי גם עם קולגות ושאלתי על קידומים שהם עשו. מזה הסקתי איך בעלי עסקים צריכים לעבוד מול מקדם אתרים ולהצליח. אז קודם כל אם החלטתם לבצע קידום אורגני בגוגל לאתר שלכם אז ההחלטה תביא עוד לקוחות ולידים ותרים לכם את העסק. החלטה מצוינת! כדאי שתבחרו במקדם אתרים מקצועי שיעשה את העבודה. לא כדאי לנסות לעשות לבד את העבודה כי הסיכוי של בעל אתר שלא בקי בקידום להצליח כמו מומחה קידום אתרים הוא נמוך. הרבה זמן וכסף מתבזבזים על ניסיונות כאלה. אפשר לקרוא על בחירת מקדם אתרים כאן כדי שהעבודה תצליח אתם חייבים שיתוף פעולה מלא איתו. קידומים שלא הצליחו הם אלה שלא היה בהם שיתוף פעולה בין המקדם ללקוח. כדאי לדעת שהצלחה של קידום אתר מחייבת

קרא עוד »

בדיקות אתרים QA

בדיקת אתר חשובה כדי לוודא שהאתר עובד בצורה תקינה מכל היבט. חשוב במיוחד לבצע בדיקת אתר אחרי שהאתר נבנה ועלה לאוויר וגם כשעושים בו שינויים משמעותיים מבחינת מבנה. לבדיקת אתר יש כמה מרכיבים והיבטים. כל בדיקה חייבת להתבצע גם ממחשב רגיל וגם מטלפון סלולרי שהוא אנדרואיד ואפל כדי לראות שהאתר נראה טוב בכולם. בדיקה פונקציונלית של האתר בדיקת גלישה וניווט באתר גלישה באתר והתמצאות בו. עוברים על הדפים והתפריטים ובודקים: 1.התפריטים נפתחים ורואים אותם טוב 2.הדפים נראים טוב ואפשר לראות אותם בצורה ברורה וקריאה 3.אין טקסט שעולה על דברים אחרים ומסתיר או תמונות שמסתירות טקסט 4.אפשר להגיע מכל מקום לדף הראשי של האתר ולתפריטים 5.דפים לא נתקעים כמובן שברוב המקרים אי אפשר לעבור על כל הדפים באתר אבל כדאי לעשות מדגם על כמה שיותר דפים. חשוב מאוד לבדוק את הדף הראשי ודפים חשובים אחרים באתר. בדיקת חיבורים ויצירת קשר מהאתר

קרא עוד »

בניית אתר וורדפרס לעסק – כל היתרונות שיש

מהי וורדפרס? כל אתר כמעט כולל מתחתיו פלטפורמה מערכת ניהול תוכן (באנגלית CMS). זאת מערכת שמאפשרת את ניהול האתר שזה אומר הכנסת קבצי טקסט, תמונות, וידאו ועוד דברים. רוב האתרים בעולם בנויים על מערכת כזאת שאפשר דרכה לתחזק את האתר. למערכות התוכן יש הרשאות בכל מיני רמות כמו של מנהל האתר, כאלה שעורכים באתר, כאלה שיכולים להוסיף מוצרים או מאמרים לאתר ועוד. וורדפרס היא סוג של מערכת ניהול תוכן. שהתחילה את הדרך כמערכת ניהול לאתרים של בלוגים ושל חדשות. למה לבנות אתר עם וורדפרס? עשרות אחוזים מהאתרים בעולם בנויים על וורדפרס והיא מאוד פופולרית. בזכות זה אפשר לבנות על וורדפרס כל סוג אתר אפשרי ויש הרבה סוגים של תבניות מוכנות חינמיות או בתשלום. המערכת קלה לתפעול ולשימוש על ידי אדם ממוצע אפשר גם לבנות אתר מאפס על ידי התקנת תוספים כמו אלמנטור שמאפשרים כל עיצוב שרוצים. בזכות זה שהמערכת מאוד

קרא עוד »

פרסום עורכי דין – כל השיטות

כל השיטות של פרסום ושווק עורכי דין גם אם מדובר בעורך דין בודד בתחילת הדרך וגם אם מדובר במשרד עורכי דין גדול כולם צריכים לקוחות נוספים בשביל הפרנסה. בדרך כלל מאופי העיסוק של עורך דין הלקוחות הם לא לקוחות קבועים שחוזרים כל הזמן ובדרך כלל נזקקים לשירותיו של עורך הדין פעם בכמה שנים. לדוגמה אדם צריך חוזה לקניית דירה פעם אחת ואולי הוא יזדקק לעורך דין אחרי כמה שנים. יש כמה שיטות שבהן עורך דין יכול להביא לעצמו לקוחות חדשים על ידי פרסום: השתתפות בקבוצות נטוורקינג קבוצת נטוורקינג היא קבוצת בעלי עסקים שנפגשים באופן קבוע פעם בשבוע או פעם בשבועיים. בקבוצה יש כמות של בעלי עסקים במגוון תחומים ומצטרפים למפגשים גם אורחים. מקובל שיש בכל קבוצה בעל מקצוע אחד בלבד מכל תחום כך שאין תחרות בין חברי הקבוצה. במהלך המפגש יש סבב בין כל המשתתפים וכל משתתף יכול להציג את

קרא עוד »

קידום בגוגל של אתרים מסוגים שונים

ניתן לבצע קידום אורגני בגוגל של לאתרים בכל תחום שמחפשים אותו ללא הגבלה. אחד היתרונות הגדולים בביצוע קידום אתרים אורגני הוא היכולת לקדם כל דבר ללא מגבלות של רשתות הפרסום. זה אומר שאפשר לקדם גם נושאים שהם בתחומים "אפורים" כמו סיגריות, תכשירים רפואיים ועוד. קידום חנות וירטואלית חנות אינטרנטית אפשר לקדם עם הרבה עבודה שכוללת: מתן תיאור יחודי לכל מוצר באתר עם שימוש בתמונות שלו מתן מבנה היררכי נכון לחנות כך שהגלישה תהיה קלה הקמת בלוג שקשור למה שמוכרים בחנות עם קישור למוצרים. בבלוג אפשר לתת רעיונות והדגמות לשימוש במוצרים, עדכונים ועוד דברים עבודה ברשתות החברתיות לפרסום המוצרים וכך הם גם יתקדמו באתר יצירת קישורים מבחוץ לאתר וגם לדפים של מוצרים ספציפיים אם יש חנות פיזית בנוסף לחנות הוירטואלית אז כדאי לפתוח לה גם גוגל העסק שלי לכל סניף. כדאי לשלב באתר של החנות קישור לדף העסקי בפייסבוק וגם סרטוני

קרא עוד »

ניהול מוניטין דיגיטלי

מהו ניהול מוניטין ברשת אם אתם פרילאנסרים שמספקים שירותים או שיש לכם עסק, חשוב מאוד המוניטין שלכם בכלל והמוניטין באינטרנט במיוחד. בניית מוניטין יכולה לקחת הרבה שנים והריסה שלו יכולה להיות מהירה. מוניטין ברשת חשוב מאוד לעסק כי אם הוא לא יהיה טוב אז לקוחות ימנעו מלהשתמש בשירותים שלו והעסק יפסיד. אם יחפשו את העסק שלכם אז יראו את כל מה שיש לכם ברשת כולל אזכורים חיוביים ושליליים. ניהול מוניטין ברשת זה אומר לשמור על שם חיובי של העסק כך שאם גולש מחפש אותו או ביקורות עליו הוא לא יראה פרסומים שליליים שימנעו ממנו לפנות אל העסק. לעיתים כמה אזכורים שליליים ברשת עלולה להוריד כמות גדולה של לקוחות מהעסק. כך למשל כתיבת חוות דעת בבלוג אוכל של סועדים במסעדה אשר הזמינו מקומות במסעדה ולא נהנו מהשירות. לאחר הביקור במסעדה הם החליטו לכתוב חוות דעת על המסעדה בבלוג אוכל. כאשר מחפשים

קרא עוד »

ניהול מוניטין ברשת

ניהול מוניטין באינטרנט – שמירה על תדמית חיובית כיום כשרוצים לחפש מידע על אדם או עסק מחפשים את השם שלו בגוגל. אם מופיע לגולש מידע שלילי הוא ידלג הלאה ולא ייצור איתכם קשר בכלל. כך שאם יש לכם מוניטין שלילי באינטרנט אז אתם או העסק שלכם ינזקו. מוניטין שלילי הוא  כל דבר שלילי שנכתב על אדם או עסק והוא יכול להיות מכמה סיבות: בקורת לגיטימית על העסק כמו בקורת על ארוחה לא טעימה במסעדה או שרות לא טוב שניתן פרסום כתבה שלילית על העסק באחד מאתרי החדשות או הבלוגים ברשת פרסום שלילי בבלוג על העסק פרסום על תביעה נגד העסק באתרים של פסקי דין מתחרה שמפרסם בצורה אנונימית מידע שלילית על העסק או מקדם תכנים שליליים שפורסמו על העסק. לפעמים הפרסום יכול להיות גם בגלל מישהו אחר באותו שם שיש עליו דברים שליליים ויש לזה את אותה ההשפעה כי גולשים

קרא עוד »

ניהול מוניטין באינטרנט

מה זה בכלל ניהול מוניטין באינטרנט היום כשרוצים לברר פרטים על עסק, על שרות או על בן אדם מחפשים אותו בגוגל ("עושים עליו גוגל"). במקרים רבים ברגע שרואים אזכור שלילי אחד על שם העסק או האדם שמפעיל אותו זה משדר משהו שלילי ללקוח הפוטנציאלי. בהרבה מקרים כאלה הגולש מדלג הלאה לתוצאת החיפוש הבאה בגוגל ומדלג על העסק. ניהול מוניטין באינטרנט יכול לתקן את התדמית השלילית וכך את הפגיעה באדם או בעסק. בניהול המוניטין מטפלים בתוצאות חיפוש שליליות בגוגל עוגם בביקורות שליליות שיש על העסק. למה יש אזכורים שליליים ברשת? לעיתים אזכור שלילי יכול להיות ביקורת לגיטימית על עסק לדוגמא: – מסעדה שהאוכל היה לא טעים בה לדעת חלק מהסועדים והם כתבו את דעתם בבלוג אוכל. כל חיפוש על שם המסעדה יעלה את התוכן השלילי. – נציג שרות שטיפל לא נכון בלקוח. – לקוח שחשב שהמחיר יקר מידיי וכתב את זה.

קרא עוד »

טיפים לאבטחת אתר וורדפרס

וורדפרס היא מערכת ניהול האתרים הנפוצה בעולם. היא בעלת קוד פתוח שמתעדכן כל הזמן ויש לה אלפי תוספים. המערכת פופולרית גם לאתרי תדמית כמו אתרי חדשות, אתרים של עורכי דין, רופאים ובעלי מקצועות חופשיים וגם יש עליה הרבה חנויות אינטרנטיות. אתרים על וורדפרס עלולים לסבול במקרים רבים מממתקפות חיצוניות של האקרים לצורך השחתת האתר (שינוי התוכן של דפים בו ובמיוחד דף הבית כדי להעביר מסרים שונים), מחיקת האתר, השתלת מידע, גניבת פרטי משתמשים, גניבת מידע מכאלה שהשאירו פרטים וגם התקפות מניעת שירות שגורמות ממשתמשים לא להגיע לגלוש באתר. ניתן לפרוץ אליה בדרכים שונות ולכן כדאי לאבטח אותה בצורה כמה שיותר טובה. בחירת חברת אחסון טובה לחברת אחסון מקצועית יש שרתים מאובטחים שיש להם גיבוי וקשה יותר לפצרוץ אליהם. כדאי לבדוק טוב איפה מאחסנים את האתר. עדיף לאחסן בחברת אחסון אתרים מוכרת וותיקה שיש לה הרבה לקוחות ולא בחברה קיקיונית, זה

קרא עוד »

קידום אתרים של אולמות אירועים

אולם אירועים הוא עסק שיש לו תקופות גאות ושפל בעונות מסוימות לפי חורף – קיץ וגם לפי לוח השנה העברי. כדאי לקדם אולם אירועים בכמה ערוצים כדי להגיע לקהל המתאים. בעבודה בכמה ערוצי קידום השלם עולה על סך חלקיו. לדוגמא גולש שהגיע מקידום אורגני בגוגל יכול לקבל פרסומת חוזרת בפייסבוק ואז להפוך ללקוח. המעקב אחרי הקידום חייב להיות כל הזמן ולהתחשב בעונות השנה. לפעמים יש יותר ביקוש ולפעמים פחות. אפשר לבדוק את הנושא בגוגל trends. ניתן לראות בתמונה המצורפת מתי היו יותר חיפושים לאולמות אירועים וגני אירועים בשנה האחרונה. לצורך הקידום חייבים שיהיה אתר שבנוי היטב מבחינה טכנית לגוגל וגם מבחינת עיצוב ותכנים. כדאי לקרוא פה על בניית אתר נכונה לקידום. קידום חייב להיות בשיתוף פעולה מלא עם בעלי אולם האירועים. שיתוף הפעולה יהיה באספקת תכנים כמו תמונות, סרטונים ומידע על המקום וגם בקבלת פידבקים על הקידום. הפידבקים צריכים להיות

קרא עוד »

קידום אתרים של צלמים מכל הסוגים

מי שעוסקים בתחום הצילום יכולים להשיג לקוחות חדשים על ידי שיווק דיגיטלי בכלל ועל ידי קידום אתרים אורגני במיוחד שהוא חלק חשוב מהשיווק הדיגיטלי. יש כמה סוגים של עוסקים בצילום והתחומים העיקריים הם צלמי וידאו שזה בעיקר צלמי חתונות ואירועים צלמי סרטי תדמית צלמי סטילס שהעיסוק שלהם הוא צילום חתונות ואירועים צלמי סטילס שמצלמים מסיבות, השקות, כנסים ואירועים עסקיים צילומי תדמית שנעשים בדרך כלל בסטודיו צילום עסקים שנעשה בבית העסק צלמים שעוסקים בצילומי משפחה. לרוב זה צלמות שמצלמות בוק הריון, בוק בת מצווה, ילדים ומשפחה צילומי מזון צילומי רחפן ביצוע קידום אורגני בגוגל זה למעשה לגרום לאתר של הצלם להיות למעלה בתוצאות האורגניות של החיפוש על ביטויים רלבנטיים ומשמעותיים. ברגע שהאתר למעלה בחיפוש יש פניות של לקוחות פוטנציאליים חדשים שלא הכירו את העסק. הם מגיעים לאתר אחרי שהם חיפשו את השירות של הצלם על ידי הקשת ביטוי מסוים בגוגל. יש

קרא עוד »

בניה נכונה של אתר כדי שיוכל להתקדם בגוגל

כשבונים אתר חדש או מחליפים את הקיים, צריך לקחת בחשבון כמה דברים שקשורים לבניה על מנת שאפשר יהיה לבצע לאתר קידום אתרים אורגני בגוגל. לגוגל יש הנחיות לגבי מה הוא מצפה באתר שהוא סורק. אם הן לא יבוצעו אז יהיה קשה לקדם את האתר בתוצאות החיפוש ולעקוב אחריו. גם אם בונים אתרים במערכות נפוצות כמו wordpress, joomla,  או drupal כדאי לקרוא ולקחת בחשבון את הדברים הבאים: בחירת שם דומיין לאתר כשבוחרים URL לאתר (שם דומיין) כדאי שהשם יהיה במידת האפשר שם משמעותי כי גוגל קורא אותו. סיומת הדומיין חייבת להתאים למנוע החיפוש של קהל היעד. אם קהל היעד הוא בריטניה אז כדאי שהדומיין יסתיים ב co.uk ואם הקהל ישראלי אז הדומיין צריך להסתיים ב co.il יש לבדוק האם לדומיין שאנחנו קונים יש היסטוריה של עונש מגוגל על ידי קישורים לא טובים או שכבר יש לו קישורים טובים. כל מקדם אתרים

קרא עוד »