למה עסק צריך להופיע במפה של גוגל העסק שלי
גוגל העסק שלי הוא שירות של גוגל שעוזר לגולשים שמחפשים בגוגל למצוא את העסק על המפה.
הוא מתאים לכל תחום כמעט והוא נותן את העסקים הקרובים פיזית למקום שבו נעשה החיפוש.
להוספה של המיקום במפה יש עוד יתרונות
- חיזוק הקידום האורגני SEO של העסק
- חיזוק הסמכות של האתר והעסק כלפי גוגל
- אפשרות לקבל ביקורות מלקוחות
הנה למשל מתוך הוד השרון חיפוש בטלפון של הביטוי וטרינר תורן :
תחילה מופיעה התמונה הזאת:
אפשר לראות בה את המרחקים לוטרינרים הכי קרובים.
בהמשך הגלילה מופיעה המפה עם עוד פרטים:
זאת הסיבה שלעסק כדאי לפתוח מפה של גוגל.
אפשר מהמפה להתקשר ישירות אל העסק, לנווט אליו, למצוא פרטים על מה שהוא מציע וגם להגיע לאתר שלו וזה מועיל כשמבצעים קידום אורגני בגוגל.
איך פותחים מפה של גוגל העסק שלי
1.קודם כל צריך שיהיה חשבון gmail של העסק. רצוי שעל אותו חשבון תהיה גם מפת גוגל העסק שלי וגם עוד רכיבים של גוגל כמו גוגל אנליטיקס, גוגל ads שזאת מערכת הפרסום הממומן, ערוץ ה youtube ועוד.
2.באים לכאן:
https://www.google.com/business/
נכנסים להוספת עסק ומוסיפים בכל השלבים.
3.מאמתים את העסק מול גוגל.
האימות יכול להיות בגלויה או בטלפון.
יותר פשוט לעשות את זה בטלפון אבל גוגל לא תמיד נותן את האפשרות.
4.מגדירים את כל ההגדרות האפשריות:
- שעות פתיחה
- שירותים שהעסק נותן
- מיקום על המפה
- טלפון
- מייל
- קישור לאתר של העסק
- תמונות של העסק שזה לוגו, תמונות פנים ותמונות חוץ
- במקרה של חנות אז מוצרים שהעסק מוכר עם כל הפרטים
- סרטונים של העסק
תחזוקת מפה של גוגל העסק שלי
אחרי הקמת מפת גוגל העסק שלי צריך לתחזק אותה על ידי ביצוע הדברים הבאים:
- מעקב אחרי ביקורות ומענה לכל ביקורת
- הוספת פוסטים עם עדכונים על מוצרים או שירותים חדשים. הפוסטים צריכים להיות עם קישור לאתר ותמונות או סרטונים
- במקרה של חנות, הוספת מוצרים חדשים ועדכונים