פרמטרים לדירוג גוגל

כל בעלי האתרים רוצים להיות מדורגים למעלה בגוגל.

דירוג גבוה בגוגל מביא לכניסות רבות לאתר וכתוצאה מזה להכנסות לבעלי האתר.

תמיד יש שאלה על למה גוגל מחליט לדרג אתר אחד יותר גבוה מהשני.

גוגל רואה את הגולשים כלקוחות ולכן הוא רוצה לתת להם את התוצאה הכי גבוה למה שהם שאלו.

לגוגל יש הרבה מאוד פרמטרים שעל פיהם הוא מדרג את האתרים בתוצאות החיפוש.

לכל הפרמטרים יש משקל בדירוג והוא לא ידוע, הוא גם יכול להשתנות ולגרום לכן לעליות וירידות.

אלה הפרמטרים העיקריים לדירוג בגוגל:

איכות התוכן

אם הגולש ביצע שאילתה אז הוא ירצה לקבל תשובה אמינה ומדויקת לשאילתה ולכן התוכן הוא חשוב.

התוכן צריך להיות עדכני ומסודר עם כותרות.

ברור שכמות התוכן צריכה להיות גם קשורה לשאילתה ואם למשל מישהו חיפש את הביטוי "כניסת שבת" אז מספיק לו מבט אחד על המסך כדי לקבל תשובה.

אם הוא חיפש משהו אחר כמו "איך בוחרים נעלי ריצה" אז הוא יצפה למאמר עם הסברים ועדיף גם עם תמונות וסרטונים.

תוכן באתר צריך גם להיות עדכני ולחדש, למשל אתר של עורך דין שהמאמרים האחרונים בו מעודכנים ללפני 4 שנים יזכה לפחות דירוג כי אין בו חידושים אחרונים.

קישורים לאתר

חלק נכבד מהדירוג של אתר בגוגל הוא כמות ואיכות הקישורים אליו.

קישורים זה כמו המלצות ויש להם איכות.

לדוגמא אם הרבה אנשים ימליצו על מסעדה מסוימת אז כנראה שהיא טובה.

אותו דבר זה המלצות על רופא מסוים.

המלצה איכותית יותר תהיה מרופא אחר.

המלצה לא איכותית תהיה סתם מבן אדם שיגיד "שמעתי עליו".

אותו דבר זה קישורים מאתרים אחרים.

אם לאתר של רופא יש קישורים מאתרים רפואיים אחרים וגם קישורים למשל מערכים רלבנטים בויקיפדיה אז גוגל יראה אותו כאיכותי.

הקישורים צריכים לבוא בצורה טבעית ולהיות לדפים שונים באתר ועל ביטויים שונים כי אחרת גוגל יבין שעושים עליו מניפולציה ויוריד את האתר בדירוג.

קישורים צריכים להתווסף לאתר כל הזמן ממגוון אתרים.

נוכחות ברשתות חברתיות

גוגל רואה מאוד בחיוב קישור מרשתות חברתיות לאתר.

כניסות רבות לאתר מרשתות חבריות כמו פייסבוק\לינקדין\אינסטגרם ואחרות אומרות שהאתר מעניין ומדברים עליו ו\או על התכנים שלו.

כדאי לכן להעלות תכנים ברשתות החברתיות עם קישורים לתכנים שבתוך האתר כמו פוסטים או מוצרים.

 

תוכן עניינים

Picture of רונן וינשטוק
רונן וינשטוק

רונן וינשטוק עוסק בביצוע קידום אתרים אורגני SEO. יועץ לעסקים וחברות בבנית אתרים ובקידום עם ניסיון רב והצלחה בקידום ענפים שונים בגוגל

צרו איתי קשר

למידע ומאמרים נוספים

הדרכה לביצוע קידום ממומן בגוגל

מתי עושים קידום ממומן בגוגל? יש כמה מצבים שבהם עושים קידום ממומן בגוגל: 1.אם מתחילים קידום אורגני לאתר, לוקח זמן עד שהקידום עולה ומביא פניות.

קידום של חוקר פרטי בגוגל

קידום אתר של חוקר פרטי חוקר פרטי זה תחום שמתאים בעיקר לקידום בגוגל ואפשר לבצע בו קידום אורגני או קידום ממומן בגוגל. הקידום מתאים בעיקר