מתי עושים קידום ממומן בגוגל?
יש כמה מצבים שבהם עושים קידום ממומן בגוגל:
1.אם מתחילים קידום אורגני לאתר, לוקח זמן עד שהקידום עולה ומביא פניות. עד אז עושים קידום ממומן
2.קידום של משהו חד פעמי כמו סדנה, קורס, מבצע מכירות וכדומה
3.קידום של נותני שירותים שצריכים אותם בדחיפות ומי שמחפש אותם מתקשר לראשון שהוא רואה.
במקרים אלה המודעות שלהם קופצות למעלה במכשיר הנייד ואפשר גם להפעיל אותם לפי שעות.
עסקים מסוג זה יכולים להיות וטרינרים תורנים, רופא שיניים חירום, עורך דין פלילי, גרירת רכב ועוד.
4.ניתן להריץ קידום ממומן גם במקביל לקידום האורגני על מנת לתפוס גם את הגולשים שבאים לקידום הממומן.
למי מתאימה הדרכת קידום ממומן בגוגל PPC ?
- למי שמריץ קמפיינים בגוגל ורוצה לדעת איך לשפר אותם
- לבעלי עסקים או מנהלי חברות שמישהו מריץ להם קמפיין ממומן בגוגל והם רוצים לדעת שעושים להם עבודה טובה ויעילה
- למי שלא מכיר בכלל את מערכת הפרסום הממומן בגוגל ורוצה להכנס לתחום או לקדם לבד את העסק שלו
ההדרכה היא רק בפרקטיקה נכונה של ביצוע פרסום ממומן בגוגל ולא מתיימרת להכין את המודרכים למבחני ההסמכה של גוגל.
מי שרוצים להריץ קמפיין ממומן בגוגל בעצמם צריכים לעבור הדרכה.
במקרים רבים היו כאלה שלא עברו הדרכה, הריצו קמפיינים בהרבה כסף ולא ראו פניות בכלל.
קמפיין בגוגל צריך לרוץ בצורה יעילה.
במסגרת ההדרכה לומדים את הדברים הבאים:
פגישה ראשונה – רשת החיפוש של גוגל
- ביצוע מחקר מילים ממומן לביצוע קידום בגוגל. הסבר על איך מחליטים מה כדאי לקדם
- הסבר על התאמה מדויקת של ביטויים, התאמה רחבה והתאמה לביטוי. איך להשתמש בהן
- הקמת הקמפיין ברשת החיפוש של גוגל. חלוקה לפי קמפיין מותג (brand), קמפיינים וקבוצות מודעות למוצר \ שירות וקמפיין מתחרים
- איך לקנפג את הקמפיין כדי שיעבוד בצורה יעילה.
- איך כותבים מודעות שגורמות לגולש ללחוץ עליהם ולהשאיר פרטים
- הוספת תוספי מודעות לקמפיין בצורה נכונה כדי לשפר אותו
פגישה שנייה – המשך רשת החיפוש של גוגל ולימוד רשת המדיה
רשת החיפוש
- חיבור גוגל אנליטיקס לקמפיין
- מעקב אחרי הקמפיין ושיפור שלו
- מעקב אחרי המרות בקמפיין
- מעקב אחרי הקמפיין ושיפור הקמפיין. שינויים בתקציבים, שיפור מודעות, שינוי ביטויים ועוד דברים שיגרמו לקמפיין להיות יעיל כך שכסף לא יבוזבז על גולשים לא רלבנטיים.
רשת המדיה של גוגל
- מחקר על יצירת קמפיין ברשת המדיה של גוגל. באיזה אתרים כדאי לפרסם
- הקמת קמפיין ברשת המדיה של גוגל
- מעקב אחרי קמפיין ברשת המדיה של גוגל
- ביצוע קמפיין remaeketing ברשת המדיה שבו המודעות רודפות אחרי מי שכבר התעניין במוצר
פגישה שלישית – נושאים נוספים והשלמות
- הסבר על דף הנחיתה. אחרי שהגולש לחץ על המודעה אנחנו רוצים שהוא יהפך ללקוח. איך עושים את זה בעזרת הקמת דף נחיתה יעיל
- הסבר על ביצוע קמפיין ברשת הGMAIL
- הסבר על עבודה של קידום אורגני באתר שיכולה גם כן לקדם את האתר
- הסבר על עבודה מול גוגל. איך פונים ומתי
- איך מתעדכנים ומוצאים עוד מידע על גוגל
- הפקת דוחו”ת לפי חתכים שונים
- שאלות והשלמות
עליי,
אני עוסק בניהול קמפיינים מסוגים שונים בגוגל משנת 2011.
מוסמך google adwords וגם google analytics.
בעל סוכנות גוגל “גטקליקס”
בזמן שאני לא מנהל קמפיינים אני אוהב להדריך אחרים.
בין המפגשים וגם אחרי אפשר לשלוח שאלות במייל.
ההדרכה הועברה כבר לבעלי עסקים ומנהלים בתחומים שונים.