קידום אתרים בתחום של משכנתאות ופיננסים

הקידום נועד לעסקים שנותנים הלוואות, ייעוץ משכנתא, החזרי מס, ייעוץ לכלכלת המשפחה ועוד.

תחומי הפיננסים פונים לקהל הרחב כי הוא זה שמחפש משכנתא, ייעוץ לכלכלת המשפחה, החזרי מס ועוד.

רוב האנשים לא מכירים יועצים בתחום והם פונים לגוגל כדי לחפש פתרונות.

מי שיהיה למעלה בגוגל כשיחפשו אותו הוא זה שיכנסו לאתר שלו ויש סיכוי שיפנו אליו.

הבאת הלקוח אז דורשת כמה שלבים:

1.הגעה למקום גבוה בחיפוש גוגל

2.אתר שיודע להמיר, זה אומר שלקוח שנכנס לאתר יתרשם וישאיר פניה

3.מתן מענה נכון ללקוח על ידי חזרה אליו בטלפון

מעבר על כל השלבים האלה יביא לקוחות חדשים.

הגעה למקום גבוה בחיפוש גוגל

כשגולש מחפש משהו בגוגל הוא רואה כמה דברים:

1.מודעות של קידום אתרים ממומן בגוגל

2.עסקים שקרובים למיקום שלו ומספקים את המוצר או השירות

3.סרטונים של youtube

4.תמונות

5.תוצאות של קידום אתרים אורגני בגוגל

לא מחייב שהגולש יראה את כל הדברים האלה וזה תלוי בתחום שאותו מחפשים, במיקום, בשעה ובעוד פרמטרים.

קידום אורגני בגוגל הגולש תמיד יראה.

כדי לתפוס את הגולש כדאי שהאתר יופיע בכל הדברים האלה.

קידום אתרים ממומן בגוגל לאתרי פיננסים

קידום ממומן זה אומר ניהול קמפיין עם מודעות על השירות שמציעים.

כל הקלקה על מודעה מורידה כסף מהמפרסם.

המודעות בגוגל מתחלקות למודעות חיפוש שבהן מישהו שחיפש משהו בגוגל רואה מודעות.

לדוגמה חיפוש בגוגל על הביטוי “משכנתא דיגיטלית”

מודעה ממומנת בגוגל על משכנתא דיגיטלית

בגוגל יש גם מודעות ברשת המדיה שזה למעשה תמונות עם קישור לאתר שמופיעות לפי הגדרה של המפרסם באתרים מסוימים או לפי מילים מסוימות שיש באתר.

דוגמה של גלישה באתר גלובס ומודעות של גוגל (מוקף למעלה במלבן אדום ומשמאל מסומן בחץ).

מודעה של גוגל ברשת המדיה

המודעות ברשת המדיה באות לפי פרמטרים שניתנים לגוגל כמו באיזה אתר לפרסם ועל איזה מילות מפתח שמופיעות באתר וגם על ידי פרמטרים שגוגל אוסף כמו תחומי עניין וגיל של הגולש.

קמפיין ממומן ברשת החיפוש של גוגל

כדי לעשות קמפיין ממומן צריך קודם כל לעשות מחקר מילים שבו יוחלט על איזה מילים וביטויים כדאי להריץ מודעות.

דוגמה חלקית על מחקר מילים לקידום ממומן של משכנתאות.

מחקר מילים קידום ממומן

במחקר מחפשים מילים וביטויים שמתאימים ללקוח שרוצה משכנתא ואת המילים האלה שמים בקמפיין. שוללים גם מילים לא רלבנטיות שכנראה לא יביאו לקוחות כמו “מה זה משכנתא” או “איך מחשבים משכנתא”.

את הקמפיין אפשר לנהל לפי אזורים בארץ, לפי ימים ולפי שעות.

יש צורך במעקב תמידי אחרי הקמפיין כדי לראות כמה פניות הוא מביא. לצורך העניין כדאי לשכור מספר טלפון וירטואלי שמשויך רק לקמפיין ומעביר שיחות לטלפון של העסק. כך אפשר לדעת כמה התקשרו.

תמונה של רונן וינשטוק
רונן וינשטוק

רונן וינשטוק עוסק בביצוע קידום אתרים אורגני SEO. יועץ לעסקים וחברות בבנית אתרים ובקידום עם ניסיון רב והצלחה בקידום ענפים שונים בגוגל

צרו איתי קשר

למידע ומאמרים נוספים

איך לקדם אתר של קבלן איטום

קבלן איטום עוסק בביצוע של איטום גגות, מרפסות, קירות חיצוניים, מקלטים, אדניות ועוד. כל עבודת איטום היא יקרה והעלות מתחילה מכמה אלפי שקלים ועד למאות

איך לקדם אתר בגוגל

קידום אתרים הוא מקצוע שמצריך ידע, התמחות, תשתית ותוכנות מסוימות. בדרך כלל שוכרים לצורך ביצוע הקידום מקדם אתרים מומחה שיעשה את העבודה. קידום אתרים לבד