מה זה קמפיין בפייסבוק ולמה כדאי להשקיע בכך?

לא מעט אנשים בישראל בחרו לנהל עסקים עצמאיים וחלק מאתנו יודעים לומר שזה לא פשוט בכלל.

אנחנו נלחמים כדי לשרוד ורוצים לעשות הכול כדי שעוד ועוד לקוחות יפנו דווקא אלינו, אך נשאלת השאלה: איך עושים זאת? והאם יש דרך טובה יותר מאחרות לביצוע המשימה?

חשוב שתדעו: אם עד היום ניסיתם לשווק את העסק שלכם רק בדרכים אחרות ולא התייחסתם לפייסבוק, הגיע הזמן שתעשו זאת.

ניהול של קמפיין מוצלח בפייסבוק יכול הרבה פעמים להשפיע על עתיד העסק בצורה משמעותית ביותר.

לכן, אם אפשר לעשות זאת וכך ליהנות מתוצאות טובות, למה לחשוב פעמיים?

איך עושים בפועל קמפיין בפייסבוק?

ניהול של קמפיין מוצלח בפייסבוק דורש תכנית עבודה ברורה ולכן לא כל אחד יוכל לעשות זאת עבורכם. מעבר לכך שצריך תכנית, צריך גם זמן פנוי, כך שאם לרגע חשבתם לעשות זאת בעצמכם, כדאי שתחשבו על כך שוב.

האם יש לכם את הזמן הפנוי לכך? והאם אתם מכירים את כל שיטות הפרסום והשיווק שהיום פייסבוק מעמיד לרשותנו? התשובה היא בדרך כלל לא.

לכן, אם ננסה לענות על השאלה איך עושים קמפיין בפייסבוק, אנחנו נראה שהדרך הכי טובה שיש היא לבחור איש מקצוע שעוסק בתחום הזה.

מי שמכיר את פייסבוק ואת הנושא של קמפיין ברשת החברתית הזאת יידע לרתום את כל היתרונות שלה לצרכים שלכם.

לכן, אם אתם לא רוצים להרגיש שבזבזתם את הזמן שלכם, רצוי שתבחרו כבר עכשיו חברה לקמפיין מוצלח בפייסבוק.

קמפיין בפייסבוק שנעשה בעזרת המומחים מוביל תמיד לתוצאות טובות, מה שאומר שבלי שתשימו לב, מהר מאוד עוד ועוד אנשים יפנו אליכם. הם ירצו לדעת מה יש לכם להציע וירצו לקבל מכם שירות, כך שבסופו של דבר לא תצטערו על כל ההשקעה הזאת, מה גם שזה לא חייב להיות מאוד יקר. 

היתרונות של קמפיין בפייסבוק

פייסבוק יודע הרבה פרטים על הגולשים כמו:

  • גיל
  • מגדר
  • מין
  • מקום מגורים
  • סטטוס מערכת יחסים
  • באיזה אתרים הם גולשים
  • מי החברים שלהם
  • באיזה מקומות הם היו
  • באיזה קבוצות הם חברים
  • תחומי התעניינות

לכן ניתן למקד קמפיין בפייסבוק לפי כל הפרמטרים האלה ועוד פרמטרים לקבוצות ספציפיות של אנשים שיש סיכוי גבוה שיקנו את השירות.

כך למשל אפשר למקם פרסום לאנשים שעומדים להתחתן לפי הסטטוס, פרסום לגברים או נשים בגיל מסוים, למי שמתעניינים בתחביב מסויים, נמצאים מחוץ למדינה במיקום מסוים ועוד.

יצירת קהל בפייסבוק

לפייסבוק יש כלי מאוד חזק והוא יצירת קהלים דומים.

כשפייסבוק יודעת כל כך הרבה על הגולש אז היא יכולה לייצר קהל עם מאפיינים דומים לו ולשווק אליו.

למשל אם יש רשימה של 5000 אנשים שיש להם כמה מאפיינים משותפים אז אפשר בעזרת כליי פייסבוק להגדיל את הרשימה לרשימה גדולה יותר של אנשים ולכוון אליה.

קמפיין שיווק מחדש reamarketing בפייסבוק

כלי חזר נוסף של פייסבוק הוא השיווק מחדש (באנגלית remarketing).

שיווק מחדש נועד לכאלה שכבר ביקרו באתר.

הכלי הזאת מאוד עוזר להעלות את הפניות לאתר ואת המכירות בו במקרה של חנות.

הרעיון הוא לקחת את מי שביקרו באתר בכלל או בדפים מסוימים ולכוון אליהם מודעות.

מי שביקרו באתר כבר התעניינו בשירות או במוצר שהאתר מציע ולכן יותר קל לשכנע אותם לקנות.

אפשר להשתמש בשיווק מחדש למשל למי שהגיעו לדף התשלום באתר ונטשו מסיבה כלשהי, למי שהגיעו לדף של מוצר מסוים ונטשו וגם למי שכבר כן קנו באתר ואז להציע להם מוצר משלים.

לדוגמא באתר של אופנה, אפשר להציע למי שקנה אופניים לילד, לקנות מוצר משלים כמו קסדה.

כמובן שאפשר ליצור גם לקהל הזה קהלים דומים ולשווק אליהם.

קמפיין reamrketing הוא למעשה מכפיל כח לקמפיינים אחרים, כך שמי שהגיע לאתר למשל בעזרת קידום אתרים אורגני או פרסום בדרך אחרת יכלל בקהל של הremarketing.

בחירת מנהלי הקמפיין

חושבים על קמפיין בפייסבוק ורוצים ליהנות מתוצאות מוצלחות? כדאי שתבדקו במי אתם בוחרים. המומחים שיהיו אמונים על ניהול הקמפיין שלכם צריכים להיות מנוסים, מקצועיים וגם להיות מסוגלים להציג בפניכם הצלחות שהיו להם עם לקוחות אחרים. לגבי המחירים, אתם יכולים להיות בטוחים שאם תדברו עם שלוש חברות שונות שמציעות את השירות הזה – תקבלו שלוש הצעות מחיר מגוונות.

לכן יש טעם לבדוק גם את העניין הזה, כי מי אמר שאתם צריכים לשלם על ניהול הקמפיין שלכם בפייסבוק סכום אסטרונומי?

בעתיד בהחלט יהיו פעולות שתוכלו לעשות לבד כדי לתחזק את הקמפיין וכדי להמשיך את פעולות השיווק השונות, אך בהתחלה בהחלט כדאי לשלם על שירות בתחום הזה.

אתם תראו שלא תצטערו על כך כי מהר מאוד עוד ועוד אנשים יפנו אליכם לצורך קבלת השירות שהעסק שלכם מציע. 

תוכן עניינים

תמונה של רונן וינשטוק
רונן וינשטוק

רונן וינשטוק עוסק בביצוע קידום אתרים אורגני SEO. יועץ לעסקים וחברות בבנית אתרים ובקידום עם ניסיון רב והצלחה בקידום ענפים שונים בגוגל

צרו איתי קשר

למידע ומאמרים נוספים

הגדרת שירות cloudflare לאתר

cloudflare הוא שירות שמתווך בין הגולשים לאתר ומאפשר גם הגנה על האתר וגם שימוש בכל מיני תכונות שחלקן חינמיות וחלקן בתשלום. כדי לעבוד עם cloudflare

פרמטרים לדירוג גוגל

כל בעלי האתרים רוצים להיות מדורגים למעלה בגוגל. דירוג גבוה בגוגל מביא לכניסות רבות לאתר וכתוצאה מזה להכנסות לבעלי האתר. תמיד יש שאלה על למה