ניתן לבצע קידום אורגני בגוגל של לאתרים בכל תחום שמחפשים אותו ללא הגבלה.
אחד היתרונות הגדולים בביצוע קידום אתרים אורגני הוא היכולת לקדם כל דבר ללא מגבלות של רשתות הפרסום.
זה אומר שאפשר לקדם גם נושאים שהם בתחומים “אפורים” כמו סיגריות, תכשירים רפואיים ועוד.
קידום חנות וירטואלית
חנות אינטרנטית אפשר לקדם עם הרבה עבודה שכוללת:
- מתן תיאור יחודי לכל מוצר באתר עם שימוש בתמונות שלו
- מתן מבנה היררכי נכון לחנות כך שהגלישה תהיה קלה
- הקמת בלוג שקשור למה שמוכרים בחנות עם קישור למוצרים. בבלוג אפשר לתת רעיונות והדגמות לשימוש במוצרים, עדכונים ועוד דברים
- עבודה ברשתות החברתיות לפרסום המוצרים וכך הם גם יתקדמו באתר
- יצירת קישורים מבחוץ לאתר וגם לדפים של מוצרים ספציפיים
אם יש חנות פיזית בנוסף לחנות הוירטואלית אז כדאי לפתוח לה גם גוגל העסק שלי לכל סניף.
כדאי לשלב באתר של החנות קישור לדף העסקי בפייסבוק וגם סרטוני תדמית עם Youtube
קידום אתר רופא – מרפאה או דיאטנית
קידום אתרים לרופאים יעשה על ידי הרשמה באינדקסים מתאימים של רופאים \ דיאטניות
נוסף לזה צריכה להיעשות עבודה של קישורים לאתר מאתרים שקשורים לתחום למשל : רופאה אסתטית, דיאטנית קלינית, ניתוח הסרת משקפיים, מרכז לבריאות האישה, רפואת שיניים וכדומה.
האתר מצריך הרבה תוכן לקהל הרחב עם הסברים על תחומי העיסוק של הרופא וגם הסברים על הטיפולים. ככל שיהיה יותר תוכן טוב ככה הוא יותר ישותף וגולשים יותר יתעמקו בו. דבר זה יעזור לקידום האתר.
כל מאמר צריך להיות חתום למטה על ידי הרופא שכתב או מאשר אותו.
חובה להוסיף תמונות של המרפאה ותמונות עם מידע על הצוות הרפואי במקום.
רצוי להוסיף לאתר עם סרטונים שכוללים הסברים על מה שמטפלים בו.
בתחתית האתר ובדף יצירת הקשר של המרפאה צריך לתת קישור לwaze וגם לגוגל העסק שלי.
כדאי גם להקים למרפאה דף פייסבוק ולקשר אליו.
קידום אתרים של עורכי דין
קידום אתרי עורכי דין יעשה בדרך של הרשמת עורכי דין לאינדקסים שונים שמתאימים להם, מומלץ להקים בלוג עם עדכונים והפניות לפסקי דין ולעניינים משפטיים עדכניים.
באתר צריכים להיות דפים על כל שירות שעורך הדין מספק עם תוכן שמסביר על השירות בצורה בהירה.
באתר צריך להיות חלק שיש בו פרסומים של הצלחות של עורכי הדין.
קידום אתר של צלמת או צלם
אתר של צלם צריך להכיל קודם כל תמונות ולהראות מעניין ויפה לגולשים כדי למשוך אותם פנימה. כדי לקדם את האתר חובה להוסיף מאמרים ותיאורים.
מאמרים צריכים לתת תוכן על עבודת הצלם ועל נושאי הצילום כמו צילום הריון, צילום אירועים, צילומי הריון, צילום בוק בת מצווה ועוד.
כדאי ליצור מהמאמרים הפניות לקטגוריות של תמונות. כל תמונה כדאי לתייג עם שם משמעותי.
צלמים חייבים לעבוד חזק גם ברשתות החברתיות שזה אומר הקמת דף עסקי בפייסבוק ,הקמת אזור בפינטרס ובאינסטגרם, קישור כל אלה לאתר ודאגה לעדכון קבוע שלהם.
כדאי לעדכן את האתר כל הזמן בעבודות חדשות שנעשו על ידי הצלם.
דברים כלליים לקידום אתרים מסוגים שונים
1.תוכן ועוד תוכן. גוגל בודק מה העדכניות של האתר והוספת קבועה של תכנים בצורה מאמרים או בלוג מראה שהאתר פעיל.
תיאור של מה שקורה בתמונות של האתר גם עוזר.
גוגל לא יודע לקרוא מה יש בתמונה והוא לא יכול לנחש אם הכוונה היא “בוק בר מצווה” או “סתם תמונה ביער”
2.קישורים לאתר מאתרים בתחום גם כן מעלים את האתר. קישור לאיש מקצוע בתחום הרפואה חייב להיות מתוך אינדקסים או אתרים בתחום כמו אתרי מאמרים או אתרים של רופאים אחרים. זה יראה לא אמין קישור לרופא מאתר של חלקי חילוף לרכב. כדאי לחשוב מאיפה לעשות קישור ובאיזה אינדקס להרשם. אפש לבדוק באיזה אינדקסים המתחרים רשומים
3.חומרים ויזואליים עוזרים. לאתר של רואה חשבון קשה לשים הרבה תמונות אבל לאתר של מאמנת ריצה אפשר בכל פעם לעלות תמונות.
גולשים אוהבים לשוטט בין התמונות וכך הם נמצאים יותר באתר.
כדאי כל הזמן להעלות חומרים חדשים ועדכניים.
4.עבודה ברשתות חברתיות. אפשר להביא תנועה באתר מתוך פוסטים ברשתות חברתיות למשל. כל פוסט טוב בפייסבוק עם תמונה וקישור לאתר יוסיף תנועה לאתר ויעלה אותו בדירוג.
כך גם סרטונים בtiktok וביוטיוב
5.כשמקדמים אתר ניתן לקדם גם תמונות, דפים עסקיים בפייסבוק ובgoogle + וסרטוני youtube בקידום אורגני. כדאי לשלב אותם באתר.
6.לכל תמונה באתר כדאי לתת תיאור alt משמעותי. גם גוגל וגם עיוורים קוראים את זה.
7.כדאי לפרסם את כתובת האתר בכל פרסום חיצוני כמו: החתימה במייל, פלאיירים, מודעות בעיתונים, כרטיסי ביקור ועוד.
תמיד כדאי להתייעץ עם מומחה קידום אתרים שייתן הסבר יותר מעמיק וממוקד לקידום האתר.