קידום בגוגל של אתרים מסוגים שונים
ניתן לבצע קידום אורגני בגוגל של לאתרים בכל תחום שמחפשים אותו ללא הגבלה.
קידום חנות וירטואלית
יעשה על ידי אופטימיזציה של האתר, כתיבת תכנים מתאימים, יצירת קישורים לאתר מאתרים בתחום ועבודה ברשתות החברתיות לתוך האתר.
לכל פריט בחנות צריך לתת תיאור יחודי וכדאי להפנות אליו גם ממאמרים.
כדאי לשלב באתר של החנות קישור לדף העסקי בפייסבוק וגם סרטוני תדמית עם Youtube
קידום אתר רופא – מרפאה או דיאטנית
הקידום יעשה על ידי הרשמה באינדקסים מתאימים של רופאים \ דיאטניות
נוסף לזה צריכה להיעשות עבודה של קישורים לאתר מאתרים שקשורים לתחום למשל : רופאה אסתטית, דיאטנית קלינית, ניתוח הסרת משקפיים, מרכז לבריאות האישה וכדומה.
האתר מצריך הרבה תוכן לקהל הרחב עם הסברים על תחומי העיסוק של הרופא וגם הסברים על הטיפולים. ככל שיהיה יותר תוכן טוב ככה הוא יותר ישותף וגולשים יותר יתעמקו בו. דבר זה יעזור לקידום האתר.
חובה להוסיף תמונות של המרפאה ותמונות עם מידע על הצוות הרפואי במקום.
רצוי להוסיף לאתר עם סרטונים שכוללים הסברים על מה שמטפלים בו.
קידום אתרים של עורכי דין
קידום אתר לעורכי דין יעשה בדרך של הרשמת עורכי דין לאינדקסים שונים שמתאימים להם, מומלץ להקים בלוג עם עדכונים והפניות לפסקי דין ולעניינים משפטיים עדכניים.
כדאי להוסיף לאתר הצלחות של עורכי הדין.
קידום אתר של צלמת או צלם
אתר של צלם צריך להכיל קודם כל תמונות ולהראות מעניין ויפה לגולשים כדי למשוך אותם פנימה. כדי לקדם את האתר חובה להוסיף מאמרים ותיאורים.
מאמרים צריכים לתת תוכן על עבודת הצלם ועל נושאי הצילום כמו צילום הריון, צילום אירועים, צילומי הריון, צילום בוק בת מצווה ועוד.
כדאי ליצור מהמאמרים הפניות לקטגוריות של תמונות. כל תמונה כדאי לתייג עם שם משמעותי.
צלמים חייבים לעבוד חזק גם ברשתות החברתיות שזה אומר הקמת דף עסקי בפייסבוק ,הקמת אזור בפינטרס ובאינסטגרם, קישור כל אלה לאתר ודאגה לעדכון קבוע שלהם.
דברים כלליים לקידום אתרים מסוגים שונים
1.תוכן ועוד תוכן. גוגל בודק מה העדכניות של האתר והוספת קבועה של תכנים בצורה מאמרים או בלוג מראה שהאתר פעיל.
תיאור של מה שקורה באתר עם תכנים גם עוזר. גוגל לא יודע לקרוא מה יש בתמונה והוא לא יכול לנחש אם הכוונה היא "בוק בר מצווה" או "סתם תמונה ביער"
2.קישורים לאתר מאתרים בתחום גם כן מעלים את האתר. קישור לאיש מקצוע בתחום הרפואה חייב להיות מתוך אינדקסים או אתרים בתחום כמו אתרי מאמרים או אתרים של רופאים אחרים. זה יראה לא אמין קישור לרופא מאתר של חלקי חילוף לרכב. כדאי לחשוב מאיפה לעשות קישור ובאיזה אינדקס להרשם.
3.חומרים ויזואליים עוזרים. לאתר של רואה חשבון קשה לשים הרבה תמונות אבל לאתר של מאמנת ריצה אפשר בכל פעם לעלות תמונות. גולשים אוהבים לשוטט בין התמונות וכך הם נמצאים יותר באתר.
4.עבודה ברשתות חברתיות. אפשר להביא תנועה באתר מתוך פוסטים ברשתות חברתיות למשל. כל פוסט טוב בפייסבוק עם תמונה וקישור לאתר יוסיף תנועה לאתר ויעלה אותו בדירוג.
5.כשמקדמים אתר ניתן לקדם גם תמונות, דפים עסקיים בפייסבוק ובgoogle + וסרטוני youtube בקידום אורגני. כדאי לשלב אותם באתר.
6.לכל תמונה באתר כדאי לתת תיאור alt משמעותי. גם גוגל וגם עיוורים קוראים את זה.
7.כדאי לפרסם את כתובת האתר בכל פרסום חיצוני כמו: החתימה במייל, פלאיירים, מודעות בעיתונים, כרטיסי ביקור ועוד.
תמיד כדאי להתייעץ עם מומחה קידום אתרים שייתן הסבר יותר מעמיק וממוקד לקידום האתר.