קידום אתר של חברת קייטרינג

קייטרינג הוא שירות הסעדה חיצוני למתן אוכל באירועים שונים או באופן קבוע למוסדות כמו גני ילדים, מקומות עבודה ועוד.

קידום אתר של קייטרינג בצורה אורגנית בגוגל יכול להביא לעסק לקוחות חדשים שחיפשו את השירות.

מי שמחפשים בגוגל שירות קייטרינג באים בעיקר לתוצאות החיפוש האורגניות העליונות ומשם לאתר. אם הם מתרשמים מהאתר הם יוצרים קשר.

חלק נכבד מההצלחה של קידום אתרים בכלל ואתר קייטרינג בפרט הוא ביצוע מחקר מילים וביטויים מדויק עם הלקוח כדי להבין מה אופי העסק, איזה לקוחות הוא רוצה ומה כדאי לקדם.

יש כל מיני סוגים של חברות קייטרינג כמו כאלה שמתמחים באוכל בשרי, אוכל טבעוני, חלבי, כשר, כשר למהדרין, לא כשר, אירועים מסוג מסוים כמו שבת חתן או יום הולדת, אירועים באזור מסוים בארץ כמו ירושלים או חיפה ועוד.

את כל אלה צריך לקחת בחשבון כשעושים מחקר מילים.

כדאי לקחת ביטויים ארוכים שרלבנטיים לעסק ולנסות לגרום להם לעלות למעלה בחיפוש של גוגל כמו "קייטרינג לאירועים קטנים בבית"

איך מקדמים את האתר בגוגל?

קודם כל צריך שיהיה אתר טוב.

אתר של קייטרינג צריך לדעת להציג את השירות בצורה משכנעת לגולשים כדי שהם ירצו ליצור קשר עם בעלי העסק ולכן צריך שהוא ימלא כמה תנאים:

1.נח לתפעול

2.עולה מהר

3.תואם לסלולר

4.מאוחסן במקום אמין

ההמלצה היא להקים אתר תחת מערכת וורדפרס -wordpress.

מה כולל האתר

האתר צריך תכנים מכל הסוגים שזה אומר מאמרים עם טקסטים, תמונות וסרטונים.

התכנים צריכים להיות בהתאם למחקר המילים שבוצע ובהתאם למה שיש לקייטרינג להציע.

חשוב שיהיו הרבה תכנים ולעדכן כל הזמן. רצוי לפתוח בלוג ולהוסיף אליו פוסטים עם אירועים שהיו כולל כמה מילים וצילומי סטילס או וידאו כדי שיהיה יותר תוכן באתר.

תמונות חשובות מאוד כי קייטרינג זה עסק ויזואלי. הגולשים יתרשמו מהאוכל. כדאי לצלם בצורה יפה ומקצועית את כל המנות שהקייטרינג מציע

וגם דוגמאות של הקייטרינג באירועים שונים.

סרטונים גם חשובים והם יכולים להראות יותר. רצוי להטמיע אותם באתר.

חשוב שיהיו באתר דף אודות שבו יוצג העסק, הבעלים שלו והדברים שהוא מציע וגם דף יצירת קשר שדרכו אפשר יהיה ליצור קשר בכמה שיותר דרכים שזה אומר טלפון, ווטסאפ, חיבור לדף העסקי בפייסבוק ועוד.

מה עוד צריך?

כדי שהאתר יעלה הוא צריך גם קישורים מבחוץ מאתרים איכותיים שקשורים לתחום. ככל שיהיו יותר אתרים חזקים שמקשרים אליו ככה הוא יעלה יותר ועל יותר ביטויים.

חלק מהקישורים יהיו בתשלום, חלק יבוצעו בטבעיות וחלק על ידי מי שמקדם את האתר.

יצירת נכסים דיגיטלים נוספים לאתר תעזור מאוד לקידום האתר. הנכסים שרצוי ליצור הם:

  • דף עסקי בפייסבוק שיפורסמו בו פוסטים עדכנים עם תכנים שרלבנטים לאתר כמו מנות חדשות, אירועים, תפריטים וכל מה שחדש
  • ערוץ YouTube שבו יהיו סרטונים שקשורים לאתר. גם השמות והתיאורים של הסרטונים יעשו לפי מחקר המילים שבוצע
  • גוגל העסק שלי עם כל הפרטים על העסק + תמונות + סרטונים + פוסטים
  • דף אינסטגרם של העסק עם עדכונים וצילומי אוכל
  • לוח של פינטרסט עם תמונות

חשוב גם שלעסק יהיו ביקורות חיוביות וצריך לעקוב אחרי הביקורות במדיה החברתית. יש להגיב בצורה מושכלת ועניינית לכל ביקורת שיש.

האתר צריך להיות מחובר לגוגל אנליטיקס ולכלי ניהול האתר של גוגל כדי לנטר אותו כל הזמן ולראות שהוא נסרק כמו שצריך בלי בעיות.

קידום אורגני בגוגל לוקח זמן והוא לא מיידי. לאט לאט האתר מתחיל להופיע בתוצאות החיפוש ולהתקדם בהם. ככל שהתחרות על ביטוי קשה יותר כך ייקח יותר זמן לביטוי להתקדם ויש לזכור שגם המתחרים עושים עבודה כל הזמן.

כדאי לקחת מקדם אתרים מנוסה שיעשה את קידום האתר ולשתף איתו פעולה בכל דרישה שלו לגבי מראה האתר, הכנסת תכנים לאתר ובדיקה של הפניות כדי לראות שהן רלבנטיות.

רונן וינשטוק
רונן וינשטוק

רונן וינשטוק עוסק בביצוע קידום אתרים אורגני SEO. יועץ לעסקים וחברות בבנית אתרים ובקידום עם ניסיון רב והצלחה בקידום ענפים שונים.

צרו איתי קשר

למידע ומאמרים נוספים

מה זה SEO

בהרבה מקרים ממליצים לבעלי אתרים "לעשות SEO". כדאי לדעת מה זה ולמי זה טוב. הסבר על המושג SEO SEO זה ראשי תיבות של Search Engine

בניית אתר לעורך דין

למה עורך דין צריך אתר? בין אם מדובר בעורך דין בודד מתחיל בתחום ובין אם מדובר במשרד עורכי דין ענק שיש בו שותפים או שכירים,

הסבר על לידים לעסקים והטיפול בהם

אתרי אינטרנט רבים מוקמים לצרכים תדמיתיים של העסק ומתן מידע. הרבה אתרים מוקמים לצורך הבאת לידים לבעלי האתר והפיכה שלהם לכסף. יש כמה סוגים של