למי מתאימה הדרכת קידום ממומן בגוגל PPC ?
- למי שמריץ קמפיינים בגוגל ורוצה לדעת איך לשפר אותם
- לבעלי עסקים או מנהלי חברות שמישהו מריץ להם קמפיין ממומן בגוגל והם רוצים לדעת שעושים להם עבודה טובה ויעילה
- למי שלא מכיר בכלל את מערכת הפרסום הממומן בגוגל ורוצה להכנס לתחום או לקדם לבד את העסק שלו
- ביצוע מחקר מילים ממומן לביצוע קידום בגוגל. הסבר על איך מחליטים מה כדאי לקדם
- הסבר על התאמה מדויקת של ביטויים, התאמה רחבה והתאמה לביטוי. איך להשתמש בהן
- הקמת הקמפיין ברשת החיפוש של גוגל. חלוקה לפי קמפיין מותג (brand), קמפיינים וקבוצות מודעות למוצר \ שירות וקמפיין מתחרים
- איך לקנפג את הקמפיין כדי שיעבוד בצורה יעילה.
- איך כותבים מודעות שגורמות לגולש ללחוץ עליהם ולהשאיר פרטים
- הוספת תוספי מודעות לקמפיין בצורה נכונה כדי לשפר אותו
- חיבור גוגל אנליטיקס לקמפיין
- מעקב אחרי הקמפיין ושיפור שלו
- מעקב אחרי המרות בקמפיין
- מעקב אחרי הקמפיין ושיפור הקמפיין. שינויים בתקציבים, שיפור מודעות, שינוי ביטויים ועוד דברים שיגרמו לקמפיין להיות יעיל כך שכסף לא יבוזבז על גולשים לא רלבנטיים.
- מחקר על יצירת קמפיין ברשת המדיה של גוגל. באיזה אתרים כדאי לפרסם
- הקמת קמפיין ברשת המדיה של גוגל
- מעקב אחרי קמפיין ברשת המדיה של גוגל
- ביצוע קמפיין remaeketing ברשת המדיה שבו המודעות רודפות אחרי מי שכבר התעניין במוצר
- הסבר על דף הנחיתה. אחרי שהגולש לחץ על המודעה אנחנו רוצים שהוא יהפך ללקוח. איך עושים את זה בעזרת הקמת דף נחיתה יעיל
- הסבר על ביצוע קמפיין ברשת הGMAIL
- הסבר על עבודה של קידום אורגני באתר שיכולה גם כן לקדם את האתר
- הסבר על עבודה מול גוגל. איך פונים ומתי
- איך מתעדכנים ומוצאים עוד מידע על גוגל
- הפקת דוחו"ת לפי חתכים שונים
- שאלות והשלמות