קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני מעלה את האתר בחיפוש האורגני של גוגל וככל שהאתר יותר גבוה בחיפוש יש סיכוי שהוא יקבל כניסות ופניות.

כשמחפשים מילה או ביטוי בגוגל עולה הקידום הממומן במודעות ואחריהם עולה הקידום האורגני (מסומן בחץ).

קידום אתרים אורגני

חיפוש בגוגל

 

גוגל רואה את הגולש בתור לקוח והוא רוצה לתת לו את התוצאה הכי טובה מבחינתו בחיפוש. גוגל בוחן האם הגולש הקליק על האתר ואם כן כמה זמן הוא נשאר בו בפועל. אם גולש עזב את האתר מייד אחרי הכניסה אז כנראה שהוא לא מצא בו את מבוקשו ולכן האתר ירד בדירוג. אם כותרת האתר והתיאור שלו לא משכו את הגולש להקלקה אז גם הדירוג ירד.

 

ניתן לקדם בצורה אורגנית את האתר עצמו, דף עסקי בפייסבוק, דף עסקי בגוגל, סרטוני youtube ותמונות.

ההחלטה על מיקום האתר בחיפוש נתונה בידי גוגל והיא כרוכה בהרבה פרמטרים שחלקם לא ידועים. לכן לא ניתן להבטיח שאתר יהיה ממוקם במקום מסויים.

קידום אורגני כרוך במחקר של צרכי הלקוח שכולל מחקר מילים וביטויים, הכנסת תכנים לאתר בהתאם למחקר, עדכון האתר בצורה שוטפת, בניית קישורים לאתר ובדיקת האתר מבחינת מבנה.