מהו ניהול מוניטין דיגיטלי?

הקמתם עסק ואתם מעוניינים בקהל יעד? בעולם המהיר בו אנו חיים, נדמה כי אי אפשר לברוח מהאינטרנט ולכן צריך להצטרף למהפכה. אותה מהפכה יכולה להפוך את העסק שלכם מעסק רגיל לעסק הנמצא עם היד על הדופק בכל הקשור לאפשרות לעקוב אחר הלקוחות שלכם. אם בעבר אותו ניהול התבצע בערוצים שונים כמו עיתונות, הרי כיום האינטרנט הפך לכלי פופולרי מאד בקרב משרד פרסום.

 

למה חשוב לנהל את המוניטין של העסק שלכם באינטרנט

כיום כאשר האינטרנט הפך למקור מידע מרכזי,  היה זה רק עניין של זמן עד אשר משרד פרסום הוסיף את האינטרנט לשירותיו. כיום כאשר הלקוחות שלכם מחפשים אתכם הרי זה רק טבעי שהם יחפשו אתכם במנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם. כחלק ממציאת הפתרונות הלקוחות שלכם מחפשים חוות דעת עליכם ולכן חשוב מאד שהם ימצאו עליכם דברים חיוביים.

במאה ה21 ללקוחות שלכם אין ממש סבלנות להתחיל לכם אתכם במקומות שונים אלא בצורה המהירה ביותר. בניגוד לעיתונות או לאמצעי תקשורת אחרים כאשר זה נוגע לאינטרנט, כיום אנשים יכולים לרשום מגוון חוות דעת אשר ניתן למצוא אותן באינטרנט. אז מה ניתן לעשות? חשוב לנהל את המוניטין של העסק שלכם בצורה הטובה ביותר לדעת היכן קהל היעד שלכם נמצא ולהגיע אליו.

מה נחשב לפרסום שלילי באינטרנט

לשאלה מה נחשב לפרסום שלילי באינטרנט התשובה היא למשל כתיבת חוות דעת בבלוג אוכל: סועדים במסעדה אשר הזמינו מקומות במסעדה ולא נהנו מהשירות. לאחר הביקור במסעדה הם החליטו לכתוב חוות דעת על המסעדה בבלוג אוכל. כאשר מחפשים את שמה של המסעדה אותה ביקורת תופיע. פרסום שלילי אחר יכול להיות פרסום אודות נציג שירות שלא התייחס כראוי ללקוח. כאן נכנס לתמונה משרד פרסום.

איך ניתן לבצע ניהול מוניטין

כאמור אי אפשר לשכנע את מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם כי אותם תכנים לא מחמיאים ייעלמו, אבל בהחלט אפשר לנסות ולהביא את הכתבות שאינן מחמיאות למקום לא גבוה  בתוצאות החיפוש. בצורה הזאת כאשר אנשים יחפשו את שמה של המסעדה נניח הם לא ייחשפו אליה. דרך נוספת לנהל מוניטין היא כמובן לדאוג לכתיבת תכנים חיוביים כיצד ניתן לעשות זאת? ניתן לכתוב תכנים בעמודי הפייסבוק של העסק. במידה וכבר קיימים תכנים, חשוב לדאוג לפרסם אותם ולקדם אותם ברשת.

חשיבות בחירה של חברת פרסום  

בבואכם לבחור משרד פרסום אשר ינהל את המוניטין שלכם באינטרנט חשוב מאד לבחור חברה מנוסה. אחרי הכל אתם לא ממש מעוניינים בפרסום שלילי ולכן ההמלצה היא לבחור חברה בעלת ניסיון רב בפרסום דיגיטלי. חברה מנוסה  בתחום הפרסום תקפיד לאזכור חיובי ותבצע מגוון רחב של פעולות אשר ישימו אתכם על המפה. בבחירת חברה חשוב מאד לשים דגש   על מקצועיות, ניסיון אשר יצעידו את העסק שלכם קדימה.